Oldskool GSXR topic deeltje 40

@Quist, das mooi spul. Ik had nog een NOS setje voor een slabby, was mooi geweest als voorbeeld. Hoeveel kost het om een kroonplaat te maken??

Graag gedaan :t

De NAKS van een SRAD knapt nogal snel bij het terugschakelen in de hoger rpm's vandaar.

Ga je wel zien op Assen ,zo ziet mijn SRAD-je eruit mocht je handje willen schudden ;)

Kleur vd velgen wisselt wat afhankelijk van het type band.

[afbeelding]

Ik denk dat ik nog ff langs waai op de Landelijke Motor dagen en hopelijk nog een CRT op Assen dit jaar. 27-5 is er meen ik ook een CRT.
 
600/750 K7 veer
2enckec.jpg

Deze gaan we dus pas maken voor de GSXR 1100.
Zou de veer over te zetten zijn? Ik ben nog niet weg van het geel,
Originele veer is zwart en gemaakt voor de 1100.
 
Mooi veertje, overzetten zou ik persoonlijk niet doen omdat de ouwe veer er toch de nodige jaren en km,s heeft opzitten. Bovendien zou de gele veer zelfs nog wat stugger zijn als de 1100 veer.is zwart maken geen optie of een veerhoes plaatsen bv.van r en g?
 
Inderdaad een originele 90 - 92 schokbreker. Reviseren kan gewoon.

Hier ook weer lekker bezig :) Druk bezig met het maken van nieuwe onderdelen.

Motorbussen ter vervanging van de rubber variant. Stugger en daardoor minder flex in het frame. Niet voor straatgebruik al kan het wel.
[afbeelding]

Yoshimura Duplex uitlaat flenzen, 2 delig en cnc gefreesd.
[afbeelding]

[afbeelding]

Nu zijn we bezig oa de volgende dingen te maken:

- motorblok cover links en rechts
- kroonplaten
- rem- schakelset voor Slabby
etc etc.

Een jaar niet het hele seizoen racen heeft ook zo zijn voordelen, tijd om andere dingen te doen ;)
Erg mooi spul kerel :}
 
foto die fred postte bij buren had 34 mm carbs met 'langwerpige' k&n filters .
die zaten er dwars achter . icm het 1127 blok pastte het net .

slabby met het rode frame ;)
 
Volgens mij heeft de 34mm carb ook een kleinere aansluitdiameter aan de luchtfilter kant. Losse pods bij deze 36 BST's is moeilijk te noemen. Omdat er bijna geen ruimte zit tussen carb 1 en 2 en tussen carb 3 en 4.

Maar het gaat erom dat het dus wel gaat. Misschien dat 38mm carbs of 40mm carbs well moeilijker wordt met erop krijgen.
 
Ik kan zaterdag eindelijk aan het poetsen hij is binnen volgende week de mooi gepoeste fotos :} :} *O*

Tot 4000 toeren pikt hij niet zo goed op net of hij verzuipt ? heb er nog niet veel verstand van . ik zoek iemand die dit kan afstellen in de regio Veghel en dat ik er ook meteen van leer. Vroeger met rally auto geen probleem maar dat was injectie dit is toch wat anders .
wie o wie heeft de tip

[afbeelding]
Beetje een lurker hier maar ik zag dit bericht voorbij komen. :P Je zou eens kunnen kijken bij Huybers in Schijndel. :)
 
de dubbele k&n filters passen toch op 36/38 en 40 :?

Ik bedoel dat misschien de carburateur zelf hoger is waardoor hij het frame raakt aan de bovenkant. Meerdere malen gelezen dat dat bij slabbies voor problemen zorgt. De luchtfilter aansluiting is bij die 3 modellen idd hetzelfde.
 
Zo weer een stapje verder. Nu ook flensveer ringen of hoe je ze noemt gemaakt :P Origineel zit er een gat in de kop van de inbusbout waar je de veer in haakt, maar als je met tapeinden rijdt gaat dat niet. Nu dus ringen gemaakt die tussen de kop of moer gaan waar je de veer aan kan haken. Universeel maar gemaakt voor de Yoshi flenzen.

17903781_1927422194143678_2381515361116047923_n.jpg


17884589_1927422210810343_2804928271369986442_n.jpg


Ps, wil binnenkort een opendag / meeting hier organiseren. Juni / juli is dat handig? Ivm vakanties e.d. Testbank etc aanwezig.
 
Ik heb de veer vervangen! Voelt nu al beter alleen geen tijd voor een proefrit..
tD3eVV8.jpg


qadLSgU.jpg


Ik heb de accubak niet aan hoeven passen alleen de relais een andere plek gegeven! Viel 100% mee.
En dat plastic omhulsel om je accubak heb ik verzaagd om alleen de zijkapjes erop te schroeven. Dat onderste verbindingsstuk is komen te vervallen.

Vrolijk pasen alvast!
 
En gelijk maar de melden :-)

Binnenkort eigenaar van een 91 er gsxr 750.

Juni Juli kan beide bij mij hoor het graag.

Foto volgt zsm
 
Zo weer een stapje verder. Nu ook flensveer ringen of hoe je ze noemt gemaakt :P Origineel zit er een gat in de kop van de inbusbout waar je de veer in haakt, maar als je met tapeinden rijdt gaat dat niet. Nu dus ringen gemaakt die tussen de kop of moer gaan waar je de veer aan kan haken. Universeel maar gemaakt voor de Yoshi flenzen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ps, wil binnenkort een opendag / meeting hier organiseren. Juni / juli is dat handig? Ivm vakanties e.d. Testbank etc aanwezig.
Altijd goed kerel ,laat maar weten tegen die tijd zal er proberen te zijn :Y
 
Ik heb de veer vervangen! Voelt nu al beter alleen geen tijd voor een proefrit..
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb de accubak niet aan hoeven passen alleen de relais een andere plek gegeven! Viel 100% mee.
En dat plastic omhulsel om je accubak heb ik verzaagd om alleen de zijkapjes erop te schroeven. Dat onderste verbindingsstuk is komen te vervallen.

Vrolijk pasen alvast!
gaaf hoor staat mooi en veert vast een stuk beter
bij een 750 komt het reservoir wel tegen je accubak dus heb je mooi geluk met je dikke 1100 ;)
 
Heb van Katanasp een rvs 4 in 2 overgenomen .

Ding ziet er ECHT als nieuw uit . mijn collega heeft het voor mij opgepikt , toen ik hem vertelde dat het stukkie rvs van 1991 was keek ie me wel heeeeeel raar aan _O- _O- _O-
Volgens mij is dat mijn oude 4-2, heb ik heel wat uurtjes aan zitten poetsen en polijsten ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan