Oldskool GSXR topic deeltje 40

Hallo,

Ik wil de vering van mijn GSXR-750 W uit 1995 verbeteren en las laatst dat een GSXR-600/750 K4/K5 schokdemper 1 op 1 past op een GSXR-750 uit 93/94. Weet één van jullie of dit ook past op mijn GSXR-750 W uit 1995?

De voordelen zouden zijn:

- kont komt een paar centimeter omhoog;
- kwaliteit van de demper is veel beter;
- het losse busje op de zijkant van de GSXR-750 W komt te vervallen.

Klopt het allemaal wat ik zeg en is het mogelijk?

Ik hoor graag tips & tricks.

Thanks! :t

Groet, Henk

full
 
Hallo,

Ik wil de vering van mijn GSXR-750 W uit 1995 verbeteren en las laatst dat een GSXR-600/750 K4/K5 schokdemper 1 op 1 past op een GSXR-750 uit 93/94. Weet één van jullie of dit ook past op mijn GSXR-750 W uit 1995?

De voordelen zouden zijn:

- kont komt een paar centimeter omhoog;
- kwaliteit van de demper is veel beter;
- het losse busje op de zijkant van de GSXR-750 W komt te vervallen.

Klopt het allemaal wat ik zeg en is het mogelijk?

Ik hoor graag tips & tricks.

Thanks! :t

Groet, Henk

[afbeelding]
klopt allemaal wat je zegt :)
bij vragen doe maar een pm ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een nieuwe 600rr shock liggen die voor weinig weg mag, en een gebruikte.
 
Srad schokker past dat ook op een slimgshot 89?
Heeft volgens mij de zelfde oog vork
Maten je moet er alleen op Letten dat je reservoir haaks op je veer zit en niet schuin omhoog. Anders loopt ie tegen je accubak aan.
Bij een 750 oliekoeler moet je bij een veer met haaks reservoir al en stukkie uit de accubak zagen, bij een w of een oliekoeler 1100 kan het meestal wel zover ik weet
 
Heeft volgens mij de zelfde oog vork
Maten je moet er alleen op Letten dat je reservoir haaks op je veer zit en niet schuin omhoog. Anders loopt ie tegen je accubak aan.
Bij een 750 oliekoeler moet je bij een veer met haaks reservoir al en stukkie uit de accubak zagen, bij een w of een oliekoeler 1100 kan het meestal wel zover ik weet

Top thanks, zit er schuin op dus wordt een zaagpartij denk ik ;-) (doen we maar niet)
 
Beter zo,n veertje kopen zoals hsplinter, Baver :)
Moet je nog wat uit je accubak zagen maar dan kun je nog wel je originele accu blijven gebruiken. Bij een reservoir die schuin omhoog staat kun je zelfs de originele accu niet meer kwijt
 
Laatst bewerkt:
baver wil wel knutselen :}

maar niet zagen :+ :+ :+












enne , let maar op : het mag ook nog es niet teveel kosten _O- _O- _O-

Vriend :W :W
 
Hahaha ja klopt Henk, wil zoveel mogelijk experimenteren en dan is het zonde om voor alles de hoofdprijs te betalen.

Maar Ronald bedankt voor de tip ik ga voor een k6 schokker, heb er al een op het oog (Henkus, ja idd voor weinig hihi)
 
Andere vraag, als ik ineens volgas geef in zijn 1e of 2e versnelling sputtert de motor een seconde en daarna gaat hij als de brandweer.
Als ik geleidelijk het gas op gooi doet hij het niet. Wat zou dit kunnen wezen?
 
Beter zo,n veertje kopen zoals hsplinter, Baver :)
Moet je nog wat uit je accubak zagen maar dan kun je nog wel je originele accu blijven gebruiken. Bij een reservoir die schuin omhoog staat kun je zelfs de originele accu niet meer kwijt
Is een 600/750 hetzelfde qua sterkte als een 1000? K6 veer bedoel ik dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan