Oldskool GSXR topic deeltje 40

nooit gedacht dat oude lel van mij net zo snel als een 750 SRAD was O-) Gewoon lekker lijnen rijden dan komt de tijd vanzelf is mijn ervaring. Ik ben benieuwd wat mijn tijd met de 600 SRAD is, zal toch wel een seconde of wat schelen met de Daytona 675 waarmee ik de laatste keer op Assen reed. Heb er wel weer zin in!
 
nooit gedacht dat oude lel van mij net zo snel als een 750 SRAD was O-) Gewoon lekker lijnen rijden dan komt de tijd vanzelf is mijn ervaring. Ik ben benieuwd wat mijn tijd met de 600 SRAD is, zal toch wel een seconde of wat schelen met de Daytona 675 waarmee ik de laatste keer op Assen reed. Heb er wel weer zin in!

Nou, laatst op Zandvoort reed iemand met zijn oude wit/blauwe 1991 lel , iedereen zoek _O-

Een paar jonge gasten op hun veel nieuwer materieel hoorde ik erover klagen *D

Het circuitrijden gaat mij ( dit jaar) ook veel beter af , alles lijkt veel soepeler te gaan :t Had afgelopen maandag niet heel vaak vrijbaan anders had er nog wel een 5 tal seconden eraf gekund.

Wanneer ging jij ook alweer naar Assen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog niets in de planning staan. Het weer is ook nogal ehm....onbetrouwbaar... Ben ooit eens zoek gereden door iemand op een oude Ducati Koningsasser en die FZR400 uit '92 die 1:54 klokte was ook wel confronterend als je zelf blij bent met een 2:05 :+

Anyways, prachtig om te doen!! :Y
 
Ik heb nog niets in de planning staan. Het weer is ook nogal ehm....onbetrouwbaar... Ben ooit eens zoek gereden door iemand op een oude Ducati Koningsasser en die FZR400 uit '92 die 1:54 klokte was ook wel confronterend als je zelf blij bent met een 2:05 :+

Anyways, prachtig om te doen!! :Y

Ja is best confronterend zoiets _O- Ik kon zo vorig jaar een oudere kerel van 73 jaar niet eens bijhouden :P :X |(

Het weer was maandag prima :P ik hoor ut wel als je gaat rijden ?
 
En 2:19 afgelopen zondag op Zandvoort, ging lekker!

full
 
Cool!

IMG_20170511_132910_zpsvnbtencn.jpg


Het begint langzaam weer op een motor te lijken. Nog ff doorwerken...
 
Laatst bewerkt:
I wish, hahahah!

Ik heb alleen een simpel electrode apparaat. Dit heb ik laten doen hier in de buurt.
 
Ik ga wel nog een beter apparaat kopen hoor. Met streetfighterbouw heb je het toch iets meer nodig als met een motor waar het meeste standaard is.

Voor momenteel koop ik nog niet een ander lasapparaat, eerst deze fighter ff afmaken. Daarna daarvoor sparen.

De lasser die dit voor me gedaan heeft heet Rumetec, deze zit in Budel. Is niet heel ver van jou vandaan,Willem ;).
 
Dag old school gixxer fans.

Ik heb een 1100 op het oog maar ben onvoldoende goed in de oudjes thuis dat me afwijkende zaken opvallen. Willen jullie deze fiets een bekijken en aangeven wat je er van vind / of je bepaalde zaken ziet die niet standaard zijn/afwijken etc...

En de prijs... is die reeel?

Dank je wel alvast.

Limbächer & Limbächer Biker's World - L&L Biker's World
 
Laatst bewerkt:
Erg knap ding zo op de foto!

Enige wat me opvalt zijn de Bel Ray stickers op de onderkuip die natuurlijk niet origineel zijn, maakt verder niet uit maar wellicht zit er een schade onder.
Daarnaast mist de stuurdemper.

En daarnaast, als je budget 4000,- euro is... Kan ik voor minder een minstens zo nette leveren.
 
Erg knap ding zo op de foto!

Enige wat me opvalt zijn de Bel Ray stickers op de onderkuip die natuurlijk niet origineel zijn, maakt verder niet uit maar wellicht zit er een schade onder.
Daarnaast mist de stuurdemper.

En daarnaast, als je budget 4000,- euro is... Kan ik voor minder een minstens zo nette leveren.

Ik hou al een tijdje mp en mobile in de gaten maar ben nog geen mooier exemplaar model 1991 tegengekomen.
Lage km stand, suzuki blauw wit en op het eerste gezicht in zeer goede staat.
 
Prijs vind ik iets stevig aangezien de kilometerstand niet echt heel laag is maar het is ook een beetje wat je wilt. Voor de verzamelaar is de stand imho te hoog, om gewoon lekker op te rijden is de prijs te hoog. Als je eentje zoekt om echt te rijden dan zou ik tot 2500,- zoeken.
 
Ik ga wel nog een beter apparaat kopen hoor. Met streetfighterbouw heb je het toch iets meer nodig als met een motor waar het meeste standaard is.

Voor momenteel koop ik nog niet een ander lasapparaat, eerst deze fighter ff afmaken. Daarna daarvoor sparen.

De lasser die dit voor me gedaan heeft heet Rumetec, deze zit in Budel. Is niet heel ver van jou vandaan,Willem ;).


*O* Geweldig Dennis en bedankt voor de alu lasser tip ,heb mij het lazarus gezocht :t

Tis idd vlakbij :Y
 
Wie o wie woont in de buurt van Den Haag en kan (en wil) mij helpen met het vervangen van de voorvork olie, keerringen, stofkap etc.?

Ik heb een GSX-r 750 W uit 1995 (zie mijn profielfoto) en ik wil er best wel een stukje voor rijden ^^

PS: over een vergoeding valt te praten :)

Thanks!
 
Wie o wie woont in de buurt van Den Haag en kan (en wil) mij helpen met het vervangen van de voorvork olie, keerringen, stofkap etc.?

Ik heb een GSX-r 750 W uit 1995 (zie mijn profielfoto) en ik wil er best wel een stukje voor rijden ^^

PS: over een vergoeding valt te praten :)

Thanks!

Nou ?? wie ??

kom ik ff toekijken }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan