Oldskool GSXR topic deeltje 40

kwam onderweg vanuit het westen tussen Zwolle en Assen nog old-skool gixxer tegen

dacht een 750 , anti vrouwenkapje erop .

Uiteraard wit en licht/donkerblauw [ de mooiste ] :Y :Y

Iemand van hier ???
 
Als er iemand nog interesse heeft in een gsxr1100w uit 1993

Dan mag diegene de mijne deze week ophalen voor 1000 euro!
Dit is het bedrag dat ik krijg voor inruil, dus voor minder gaat hij niet weg, en hoop liever hier iemand voor dit bedrag blij te maken dan dat die de handel in komt voor meer euro's.

Dit is wel inclusief een gsxr1000 kont met bijbehorende subframe die al op een gsxr1100 heeft gezeten.

De Gixxer heeft nog zijn orginele km teller erop zitten met een stand van 26xxx km





 
Zooooow, toen straks for the first teim in mei leif de keerringen van de vork vervangen. Ging allemaal vrij soepel maar was wel even kunstelen met alleeen een spanband, ijzerdraadje en een triangel van een Hayabusa. *D McGuyver was er niets bij.
 
Als er iemand nog interesse heeft in een gsxr1100w uit 1993

Dan mag diegene de mijne deze week ophalen voor 1000 euro!
Dit is het bedrag dat ik krijg voor inruil, dus voor minder gaat hij niet weg, en hoop liever hier iemand voor dit bedrag blij te maken dan dat die de handel in komt voor meer euro's.

Dit is wel inclusief een gsxr1000 kont met bijbehorende subframe die al op een gsxr1100 heeft gezeten.

De Gixxer heeft nog zijn orginele km teller erop zitten met een stand van 26xxx km

[~[url="http://i1221.photobucket.com/albums/dd467/audistefan/Car%20and%20motor/DSC_2170_zpsp7tm7gou.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1221.photobucket.com/albums/dd467/audistefan/Forum%20fotos%20lage%20kwaliteit/IMG-20160831-WA0005_zpsvcnkqmwv.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1221.photobucket.com/albums/dd467/audistefan/Car%20and%20motor/DSC_2162_zpss0kcp39w.jpg"]afbeelding~][/URL]
Das weinig geld, voor een dikke 1100
Succes met de verkoop
 
Mooi kloten...

Net iemand gehad voor een proefrit de beste man had iemand bij die verstand had van motoren (motorfiets monteur)

Blijkt dus de koppeling niet te slippen maar een probleempje met de 2e versnelling :(

Dit ga ik wel vermelden in mijn advertenties,
Nadeel is dat de prijs flink omlaag moet hiervoor..

Dus iemand interesse voor 650 voor een Gixxer die verder perfect rijdt?!
 
Laatst bewerkt:
Hmm, dat is balen. Ik zou jouw motor prima kunnen gebruiken maar vier motoren zijn wel een beetje veel voor mij. Iemand nog een FZR600R kopen toevallig? xD
 
Mooi kloten...

Net iemand gehad voor een proefrit de beste man had iemand bij die verstand had van motoren (motorfiets monteur)

Blijkt dus de koppeling niet te slippen maar een probleempje met de 2e versnelling :(

Dit ga ik wel vermelden in mijn advertenties,
Nadeel is dat de prijs flink omlaag moet hiervoor..

Dus iemand interesse voor 650 voor een Gixxer die verder perfect rijdt?!

Wat ondervind je als last tijdens het rijden hier is interesse. Moet wel opruimen dan iemand interesse in mijn FZR1000 project of mijn FZ750 O-) :X
 
Mooi kloten...

Net iemand gehad voor een proefrit de beste man had iemand bij die verstand had van motoren (motorfiets monteur)

Blijkt dus de koppeling niet te slippen maar een probleempje met de 2e versnelling :(

Dit ga ik wel vermelden in mijn advertenties,
Nadeel is dat de prijs flink omlaag moet hiervoor..

Dus iemand interesse voor 650 voor een Gixxer die verder perfect rijdt?!

Wat deed je motor dan niet juist in de 2e versnelling ?
 
Hij lijkt dan te slippen bij het acceleren, net alsof je dan een paar keer achter elkaar de koppeling voor een halve seconde in duwd.
Wel lastig op de rotonde...
 
Mooi kloten...

Net iemand gehad voor een proefrit de beste man had iemand bij die verstand had van motoren (motorfiets monteur)

Blijkt dus de koppeling niet te slippen maar een probleempje met de 2e versnelling :(

Dit ga ik wel vermelden in mijn advertenties,
Nadeel is dat de prijs flink omlaag moet hiervoor..

Dus iemand interesse voor 650 voor een Gixxer die verder perfect rijdt?!
Je zou de olie kunnen aftappen kijken of er in je olie metaalslijpsel of koppelingvoering zoals kurk zit.
 
Hij lijkt dan te slippen bij het acceleren, net alsof je dan een paar keer achter elkaar de koppeling voor een halve seconde in duwd.
Wel lastig op de rotonde...

Oke , nu ben ik geen versnellingsbak monteur maar wat gaf die monteur dan als reden aan wat er mogelijk mis kon zijn? In mijn visie is een bak pas kapot als hij uit de versnellingen schiet of als je niet meer kunt schakelen ?

Begrijp wel dat men vanwege dat slippen probeert iets van de prijs af te krijgen zou ik ook gedaan hebben.Maar dat de bak stuk is dat lijkt mij onzin.

Wat al geschreven is kijk je olie na op ijzer en op vuil.Denk zelf meer dat je koppelingsplaten op zijn en er 1 of meer stalenplaten krom zijn.

Daarnaast moet je ook nog 2 onderdelen ( 15-18) vervangen welke vaak vergeten worden, zie dit topic vol met info. Rij zelf een paar SRAD's en die hebben ongeveer hetzelfde bak principe dat men ook deze 2 onderdelen vergeet te wisselen.

http://motor-forum.mobi/forum/list_messages/300482

http://www.alpha-sports.com/supr/1995 GSXR1100/09.gif

Voor jou de vraag, wil je nog een paar honderd of meer erin investeren , denk het niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Oke , nu ben ik geen versnellingsbak monteur maar wat gaf die monteur dan als reden aan wat er mogelijk mis kon zijn? In mijn visie is een bak pas kapot als hij uit de versnellingen schiet of als je niet meer kunt schakelen ?

Begrijp wel dat men vanwege dat slippen probeert iets van de prijs af te krijgen zou ik ook gedaan hebben.Maar dat de bak stuk is dat lijkt mij onzin.

Wat al geschreven is kijk je olie na op ijzer en op vuil.Denk zelf meer dat je koppelingsplaten op zijn en er 1 of meer stalenplaten krom zijn.

Daarnaast moet je ook nog 2 onderdelen ( 15-18) vervangen welke vaak vergeten worden, zie dit topic vol met info. Rij zelf een paar SRAD's en die hebben ongeveer hetzelfde bak principe dat men ook deze 2 onderdelen vergeet te wisselen.

http://motor-forum.mobi/forum/list_messages/300482

http://www.alpha-sports.com/supr/1995 GSXR1100/09.gif

Voor jou de vraag, wil je nog een paar honderd of meer erin investeren , denk het niet ;)

De monteur dacht namelijk aan de schakelmof die tussen tandwiel 2 en 3 zit dat die krom is,
Of de schakel vork teveel slijtage heeft.

Ik heb vorig jaar de gevoerde platen vervangen, de rest niet.
De laatste 2a3 platen die eruit kwamen waren wel verkleurd(verbrand) en zover ik zag recht , ik had dit als complete set moeten vervangen dacht ik achteraf en vooral nu -O-

Naja ik ken het zelf ook niet anders dan dat hij echt uit de versnelling schiet als het echt een versnellingsbak probleem is.
Maar ik ben dan ook geen motorfiets monteur...

Ik ga er zelf vrij weinig aan doen op het moment,
Ik ga zaterdag een andere motor ophalen en deze inruilen, mits dat ze de prijs niet na beneden trappen met dezelfde versnellingsbak verhaal

En bph motoren uit mill had ook interesse in mijn gixxertje dus die benader ik ook nog even.

Mocht het toch allemaal te weinig zijn (onder de 650,-) dan ga ik hem waarschijnlijk zelf proberen te fixen of verkopen in onderdelen.
 
De monteur dacht namelijk aan de schakelmof die tussen tandwiel 2 en 3 zit dat die krom is,
Of de schakel vork teveel slijtage heeft.
Zou allemaal kunnen maar om dit vooraf zo te stellen is knap ,zoiets kan je enkel maar zien als het blok open is.
Ik heb vorig jaar de gevoerde platen vervangen, de rest niet.
De laatste 2a3 platen die eruit kwamen waren wel verkleurd(verbrand) en zover ik zag recht , ik had dit als complete set moeten vervangen dacht ik achteraf en vooral nu -O-
Yep , ik vervang altijd alles , het is bij mij alles of niets ;) en met OEM origineel.
En bph motoren uit mill had ook interesse in mijn gixxertje dus die benader ik ook nog even.

BHP Mill zit ook in dit topic , zij hebben ook de expertise voor je blok :t
 
Vraagje.
Zondag gestrand op terugweg vanuit assen.
Accu kapot. Nieuwe accu gezet en laadspanning gemeten.
Laadspanning is 15,67 volt. Lijkt me beetje veel.
Ga er vanuit dat de spanningsregelaar stuk is.
Zit hier een losse regelaar op of wordt dat een komplete dynamo?
Hoeveel werk is dat?
Groeten patrick
 
Terug
Bovenaan Onderaan