Oldskool GSXR topic deeltje 40

Nope, schakelt gewoon normaal, ook standaard 5bak als k me niet vergis.
Zal er wel ff foto van maken straks...als k et niet vergeet
 
Ik heb net even gekeken. Hij zou ongeveer 13,5 centimeter lang moeten zijn. Het verschil zal wel in het jaartal zitten. Die van mij is van '93 en heeft ook een 6 bak. Van de GSXR weet ik nog niet zoveel als van de Aprilia. :$

Nope, schakelt gewoon normaal, ook standaard 5bak als k me niet vergis.
Zal er wel ff foto van maken straks...als k et niet vergeet
 
ik heb een '94'er uit mn hoofd. Was ook verbaasd dat k een 5bak ipv 6bak had, maar schijnt standaard te zijn.

2itpmok.jpg
 
Gespot om 16.50 uur in Den Haag komende vanaf de Laan van s Gravenmade rechtsafdraaiend op de Laan van Hoornwijck :

Gixxer 750 W denk 1992 , MF sticker op het nummerplaatje .

Iemand van hier ??

Ik reed achter je in het grijze blikje :t
 
Dat meende ik ook te lezen, maar iedereen die kan sprak had 't over 6bakken voor dit type frame.

Moet zeggen dat ik niet echt een 6 mis met deze bak... Gaat hard zat in elke versnelling.
 
Dat meende ik ook te lezen, maar iedereen die kan sprak had 't over 6bakken voor dit type frame.

Moet zeggen dat ik niet echt een 6 mis met deze bak... Gaat hard zat in elke versnelling.
Standaard heeft de 1100 altijd een 5 bak gehad zowel olie als de w.
Er is wel een 6 bak in te bouwen van een 750 tenminste bij de oliekoeler modelen
Grtzz
 
Ik heb een Adelin 18mm radiale rempomp erop zitten icm 4 zuiger srad klauwen. Remt prima, voelt goed strak aan.
 
maakt nog uit welk bouwjaar 1200 bandit en past dat gewoon met de bestaande remleidingen?

Geen idee , van welk bwj ??

bestaande slangen zijn inmiddels verjaard ....dus nieuwe stalen gevlochten slangen monteren .

Deze onderdelen verzamelaar koopt waarvan hij denkt dat het past _O- _O- _O-


ff googlen welke Bandit 1200 6 zuigers heeft !!

GSX 1400 zou evengoed passen
 
Lekker wezen knutselen. Doordat ik geen rekening gehouden had met die tepels bovenop de poten moest er nog een stukje tussen. Achteraf wel een leuke oplossing want nu kan ik het stuur heel mooi afstellen. :P

En aan de linker kant de misbruikte dop. :X

full
 
waarom heb je de poten doorgestoken ??

Ik vind deze ''oplossing'' met je stuur niet zo geslaagd :/
 
Dan stuurt ie toch makkelijker de bocht in. Zeker met dat hefboom stuur er nog bovenop. Vind m wel tof.
 
Laatst bewerkt:
Met de reden die born2bwild noemt. Ik heb ze doorgestoken zonder te weten of ze te diep zijn of niet. De bedoeling was om ze met de onderste klemmen vast te zetten maar dat paste niet. Ik had de pootjes van mijn Aprilia in mijn hoofd. BTW die is ook best diep doorgestoken. Dit was de makkelijkste oplossing. Of een ander stuur met meer rise. Achteraf had ik een maatje hoger moeten bestellen maar toen zaten ze er al op. En thx. :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met zelf kleppen stellen of de kosten ervan voor een waterkoker?
Hij begint nu hoorbaar te tikken.Het werkplaats handboek doet 't voorkomen alsof 't 5min werk is, maar de middelste bougies vervangen is al een uur werk met alles wat eraf moet dus de kleppen stellen zonder ervaring of duidelijke handleiding lijkt me lastiger dan bij een auto, zeker omdat t lijkt alsof letterlijk alles eraf moet voordat ik bij de kleppendeksel kan komen :P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan