Oldskool GSXR topic deeltje 40

Haha ja die eerste blades stijgen enorm in prijs.
Probleem is dat ze heel vaak zijn afgetrapt en er weinig mooie meer te vinden zijn.
Ben ook al een tijd aan het rondkijken. Had je een witte of een zwarte?

Ben bezig met een echte RK. Hij is in hele mooie originele staat afgezien van de voorvork dus. Ik wil een originele vork erbij zodat hij altijd terug kan naar origineel.
Volgens mij zit er nu een srad vork in.

Ik heb de wit paarse gehad, is ca 8 weken geleden geëxporteerd naar Frankrijk/Zwitserland. Erg mooie motor, model ook maar vind het écht voor geen meter rijden haha. Prijzen gaan aardig inderdaad.

RK... Laatst aangeschaft in Nederland toevallig? Foto altijd leuk! Weinig (bekende) RK eigenaren in Nederlsnd.
 
Wat ik jammer vind is dat zo veel "bijzondere" motoren naar het buitenland gaan.
In Nederland zie je die rk's inderdaad bijna nooit. Deze komt oorspronkelijk niet uit Nederland. Ik zal tezijnertijd wel wat foto's plaatsten als alles rond is.

Hoeveel km had je blade gelopen?
Nee vond je het niet lekker rijden? Ik heb zelf een 97'er gehad.Kon bij het stoplicht niet voluit weg rijden zonder dat het wel omhoog ging :)
 
Heb nog een linkerspiegel gevonden .

Lijkt op een slabby model

le9 4242 jac win staat erop .
full
 
Wat ik jammer vind is dat zo veel "bijzondere" motoren naar het buitenland gaan.
In Nederland zie je die rk's inderdaad bijna nooit. Deze komt oorspronkelijk niet uit Nederland. Ik zal tezijnertijd wel wat foto's plaatsten als alles rond is.

Hoeveel km had je blade gelopen?
Nee vond je het niet lekker rijden? Ik heb zelf een 97'er gehad.Kon bij het stoplicht niet voluit weg rijden zonder dat het wel omhoog ging :)
kewl ben benieuwd :Y
 
Wat ik jammer vind is dat zo veel "bijzondere" motoren naar het buitenland gaan.
In Nederland zie je die rk's inderdaad bijna nooit. Deze komt oorspronkelijk niet uit Nederland. Ik zal tezijnertijd wel wat foto's plaatsten als alles rond is.

Hoeveel km had je blade gelopen?
Nee vond je het niet lekker rijden? Ik heb zelf een 97'er gehad.Kon bij het stoplicht niet voluit weg rijden zonder dat het wel omhoog ging :)

Met een reden inderdaad. Weinig mensen die A een oudere supersport waarderen, B nu zeggen ze dat Zeeuwen zuunig benne maar eigenlijk is een groot deel van Nederland zuinig. Zijn weinig mensen bereid echt geld op tafel te leggen.

Mn Fireblade had 53000km gelopen. Hier in Nederland kon ik met moeite 1450 krijgen om vervolgens nog een zeikstraal van een kijker over de vloer te krijgen die ''ehh hier zit ook een klein krasje, en ik moet nog de originele knipperlichten terugschroeven dus kan er nog wat met de prijs'' praatjes had. Toch een fijn gevoel om dan te zeggen, ''nee, ik kan niks meer met de prijs. En weet je, hij is ook helemaal niet meer te koop, dus fijne reis naar huis'' :P
Vervolgens is hij voor 3 weggegaan.
 
Hoo, zie nu dat MF op mijn telefoon er raar uitziet en er foto's te zien zijn in berichten terwijl die er via PC weeergave helemaal niet zijn :O
 
Fischer ligt met de tl usd bij een motorzaakje .

Gaat alles op een nette manier passend maken . Nieuwe lagers/wielas .

Dikke kroonplaten gaan in bestelling . 2 x 5 cm dik })

Usd krijgt covers om de poten om het NOG dikker te maken :z

ff geduld veur de plaoties :+
 
Beste man zag gelijk dat de schijf adapters binnenste buiten gemonteerd zaten :Y [v max kenner pur sang ] ;)

Adapters blijken af fabriek van Fischer te komen _O- _O- _O-
 
Ik heb de wit paarse gehad, is ca 8 weken geleden geëxporteerd naar Frankrijk/Zwitserland. Erg mooie motor, model ook maar vind het écht voor geen meter rijden haha. Prijzen gaan aardig inderdaad.

RK... Laatst aangeschaft in Nederland toevallig? Foto altijd leuk! Weinig (bekende) RK eigenaren in Nederlsnd.

Een RK, leuk! als je vragen hebt, ik ben er redelijk mee op de hoogte.
Een vork is identiek aan een 89er gewone 750, dus iets langer dan een 88er. spatbord is uniek, hoewel deze in Japan wel te vinden zijn. Pas wel op dat het een echte RK is, ongeveer alles past van een gewone gsxr, dus belangrijk dat nummers kloppen en er origineel uit zien..
Dit is de mijne, en met een beetje geluk komt er een tweede bij..
full
 
Een RK, leuk! als je vragen hebt, ik ben er redelijk mee op de hoogte.
Een vork is identiek aan een 89er gewone 750, dus iets langer dan een 88er. spatbord is uniek, hoewel deze in Japan wel te vinden zijn. Pas wel op dat het een echte RK is, ongeveer alles past van een gewone gsxr, dus belangrijk dat nummers kloppen en er origineel uit zien..
Dit is de mijne, en met een beetje geluk komt er een tweede bij..
[afbeelding]

Mooie fiets. Ja de RK is origineel op voorvork na. Toevallig deze week even je topic over de bouw doorgenomen.
Zag dat je ook nog wat andere fietsen hebt. Heb je die YZF's nog?
Zelf heb ik o.a. een RC30 en ZXR750R.
Ja was al bang dat het spatbord lastig zou worden. Yahoo maar eens in de gaten houden.
Jij verkoop ook delen via ebay toch? Zie regelmatig wat langskomen :)
Als je een spatbord ergens ziet dan houd ik mij aanbevolen.
 
Klopt, net jammer dat het spatbord dat ik zelf had verkocht is een paar maanden terug. De YZF is verkocht nog geen maand geleden, staat nu in Ierland. Ik houd het in de gaten voor je. Op zich verkoopt iemand op ebay in duitsland ook wel goede replica's
 
zo de 1100 staat ook helemaal klaar voor het voorjaar alle vloeistoffen ververst nieuw filtertje olie en lucht, nieuwe kettingset enz. laat het voorjaar maar komen
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan