Oldskool GSXR topic deeltje 40

Ik heb er nog wel een van een 1100 van 91, heb je daar wat aan? Geloof gewoon precies hetzelfde als 750.



As vrijdag staat mn motor in de Kicxstart als ''motor van de maand'' :P Weet niet hoe groot of klein en hoe uitgebreid enzo maartoch wel lache wat Oldskool Suzuki in t boekie.

Hey gaaf Q dat ie in de Kicxstart komt, hij stond er strak bij in Utrecht.
 
Thanks! :D

Zou je btw je adres via fb messenger kunnen sturen? Stuur ik even een stuurpen op voor Henk.
 
Mocht er hier nog iemand zin hebben in een goed project, ik heb een RK blok met race spullen erin te koop en in Zweden staat een groot deel van een RK rijwielgedeelte te koop

:9~

Geen prioriteit maar ben wel heel benieuwd naar de prijs. Vandaag nog ff bij HD op de koffie geweest en dan gaat het wel weer kriebelen om met een GSXR aan de gang te gaan....
 
Ik heb de Accu aan de lader! Gixxer heeft vorig jaar 60 km gereden, ik ga dit jaar voor 100!
Dat wordt mijn snelste oliewissel ooit want ik heb alweer nieuwe olie en filter klaarstaan.
 
Akra binnengekregen ,

Gloedjenieuw :Y :Y

wel een imitatie ......who cares :+ :+ :+

Zelfs de sticker moet er nog op . :z
 
Ik heb de Accu aan de lader! Gixxer heeft vorig jaar 60 km gereden, ik ga dit jaar voor 100!
Dat wordt mijn snelste oliewissel ooit want ik heb alweer nieuwe olie en filter klaarstaan.

Het kan altijd slechter .......

afgelopen 4 jaar ......................vanwege ombouwing/verbouwing/geen zin/..................

nul km :/ :X :X :X
 
gisteren even mijn gsxr750 van '91 laten op de testbank zetten na de heropbouw van de motor en deze heeft 119,4 pk en 86,4 newton koppel. niet slecht voor een moto van 26jaar
 
Dat is behoorlijk, mijn 90er haalde 105 awpk.
Nog niet verkeerd maatje van mij haalde vroeger met zijn slabby 750 rond de 90 awpk.
Je raakt vanaf de kruk zo een pk of 10 a 15 kwijt naar het achterwiel
Dus 105 awpk is echt wel netjes
 
Laatst bewerkt:
full

Zo wij zijn d'r ook weer
 
Heeft er iemand de afstelling voor de vering?
Had het originele boekje ergens, maar kan het ff niet vinden.
Gaat om een 1100 W.

Alvast bedankt
 
Ja deze.
Ik haal alleen de uitslag en compressie door elkaar denk.
Compressie is ingaande demping?
Uitslag uitgaande demping?
 
Laatst bewerkt:
Ja deze.
Ik haal alleen de uitslag en compressie door elkaar denk.
Compressie is ingaande demping?
Uitslag uitgaande demping?

Uitslag boven aan de voorvork

Compressie onder aan de vork.

Volgens mij is compressie ingaande demping.
 
Nog niet verkeerd maatje van mij haalde vroeger met zijn slabby 750 rond de 90 awpk.
Je raakt vanaf de kruk zo een pk of 10 a 15 kwijt naar het achterwiel
Dus 105 awpk is echt wel netjes

Weet ik :+ bj 90-91 werd opgegeven voor ergens rond de 115 krukas pk's dus was heel niet ontevreden, liep ook als een kogel alleen goed op toeren houden, mijn Slabby 750 heeft voor mijn gevoel ook minder pk's, word ook voor 15 pk minder opgegeven dus best logisch.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan