Even voorstellen:)

Thijssie90

Rookie
3 jan 2017
16
1
Alkmaar
Hallo,

Mijn naam is Thijs (26)en ik kom uit het mooie Noord-Holland, Alkmaar om precies te zijn.

Ongeveer 4 geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald en sindsdien helemaal besmet met het motor virus. Om te beginnen reed ik op de kawasaki Z650 van mijn vader.
Als snel wisselde ik deze in voor de CBR600 van mijn buurman. Een racer was niet echt voor mij bedoeld aangezien mij af en toe liet verleiden om het gas een beetje open te draaien :9
Ondertussen kon ik gratis aan een Honda FT500 komen *D Dit is een totaal andere motor dan een CBR600 maar hij beviel mij zo goed! lekker zuinig en goedkoop. Sinds twee jaar moet ik elke dag naar Amstelveen en dat deed ik op de FT500. Niet ideaal op de A9, maja het staat daar toch altijd stil.

Op een moment dat ik mijn werk verliet stond er bij een rotonde een prachtige motor te wachten. Het enige wat ik kon zien was het Yamaha logo.
Na een hele korte speurtocht had ik het model gevonden en met ik ongeveer 4 maanden een trotse eigenaar van een Tenere uit 2011 met 5700km op de teller. ondertussen staat die al op 17600 :)

Het gaat om het zwarte model met vele opties *D
Touratech verstralers, kettingbeschermer, middenbok, koplampbeschermers, frame beschermer en toolbox.

Het probleem met de transmissierubbers heb ik al opgelost en de achterbrug is al helemaal uit elkaar geweest en opnieuw in het vet gezet.

Even een kort overzicht van de motoren die ik momenteel bezit, waar aan enkelen gewerkt wordt.
2x Kawasaki Z650
1x Yamaha XS750 caferacer
1x Honda FT500 Flattracker
1x Yamaha Tenere 660Z

Foto's volgen ;)

ik kijk er naar uit om aankomende zomer mee te kunnen doen aan de mooie ritten met andere Tenene fanaten *D *D

Groetjes Thijs
 
:W Thijs
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan