DE Noordelijke Motorbeurs

Gister naar de TT Hal geweest , heb van diverse lui en standhouders gehoord dat
Martiniplaza een aflopende motorbeurs is die niet veel meer voorsteld.
 
Wat koste het in Assen en wat kreeg je te zien?


In iedergeval 2 tieten en een bodypaint van èèn of andere (oudere :X )dame die nog zeer strak
in haar vel zat .. Oh`ja en ook nog veel motorfiets gerelateerde shit _O- , koste 10 euri ..

Was wel leuk , nog wat (inch gereedschap gescoord . :t
 
Laatst bewerkt:
Groningen is inderdaad niet meer zo aantrekkelijk als je al naar Assen bent geweest. Assen is up & coming terwijl Groningen juist elk jaar minder leuk wordt.
 
in een goed uurtje heb je de hele plaza wel gezien in Groningen, desalniettemin ga ik wel even buurten :+ opzoek naar hebbedingetjes en de Groningse gezelligheid :]
 
in een goed uurtje heb je de hele plaza wel gezien in Groningen, desalniettemin ga ik wel even buurten :+ opzoek naar hebbedingetjes en de Groningse gezelligheid :]


Dat dacht ik dus afgelopen zondag ook , even er uit ipv achter de geraniums.. O-)
is ook een reden om er naar toe te gaan , even socializen. ;)
 
Gister naar de TT Hal geweest , heb van diverse lui en standhouders gehoord dat
Martiniplaza een aflopende motorbeurs is die niet veel meer voorsteld.

Ik hoorde het tegendeel, Assen viel erg tegen, veel standhouders die daar staan willen ook nog naar Groningen komen omdat de klandizie in Assen erg tegen viel.
 
Groningen is inderdaad niet meer zo aantrekkelijk als je al naar Assen bent geweest. Assen is up & coming terwijl Groningen juist elk jaar minder leuk wordt.


Ik ben bang dat Assen bijna omvalt...
ze geven gratis stands weg om maar standhouders te krijgen... dat houd je niet zo lang vol als beursorganisator...
Groningen is wel vrij stabiel qua standhouders.
 
Ik ga liever naar Utrecht.

Hier in het noorden vindt ik de beursen geen bal aan.

Iedere keer weer een teleurstelling.
 
In de TT hal hebben ze wel vaak een mooie rommelmarkt. Koop er altijd motorbladen voor een prikkie zijn dan wel een maand of 2 oud maar toch.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan