Eerste MF Allroad rit

DetoX

Dictator in opleiding
29 sep 2007
19.002
3.109
NO Veluwe
"Eerste MF Allroad rit"

Wanneer?


Zondag 9 april 2017, vanaf 10.00 uur verzamelen. Einde tegen 16.00 uur.

Voor wie?


De rit is open gesteld voor MF'ers met een zware allroad, zoals de BMW GS, Honda Transalp, Triumph Tiger, etc. etc. Er is een maximum van 60 inschrijvers vanwege de capaciteit van de lunchplek. Meldt je tijdig af als je niet mee kan rijden, dan kan de reservebank doorschuiven. De WR's, EXC's en DRZjes zijn hier niet op z'n plek, die kunnen beter een OTR gaan rijden.

Kosten?

Geen. Althans, ik ga niet je benzine en lunch betalen, dat mag je zelf doen. :+

Waar?

Veluwe. Start McDonalds Nijkerk, einde Mc Donalds Barneveld op de kruising A1 - A30.

De insteek

Een gezellige dag, dus mul zand en bagger gaan we uit de weg. Het zal in ieder geval een afwisselende route worden die ook voor beginners te doen is. Noppenbanden zijn dus niet nodig.

Huh, wat?

Een beetje zoals de ritjes die we met het GS topic gedaan hebben;

Lunch

Restaurant de Waldhoorn Otterlo. Wij hebben een eigen zaal of terras, rechts achterin als je voor het pand staat. Zelf afrekenen en met z'n allen ervoor zorgen dat de Waldhoorn niks tekort komt. Zo zijn we een volgende keer ook nog welkom. :)


DSCN5933_zps8cf30240.jpg


DSCN5916_zpsb2623ee2.jpg


IMG_2599_zpsc2635a8b.jpg

Disclaimer

Als er al sprake is van een organisatie, dan accepteert deze geen enkele aansprakelijkheid.
no-way-smiley-emoticon.gif

Iedereen rijdt op eigen kennis en (on)kunde. Mocht de route fouten bevatten, dan niet bij mij komen, ik doe maar wat.

Een vriendelijk verzoek

De paden die wij gaan rijden zijn nog niet afgesloten voor motoren en dat willen wij graag zo houden. Het verzoek is om je in het bos als gast te gedragen en je snelheid aan te passen aan de omstandigheden. Zet zo nodig even je motor uit als er paarden passeren, hou rekening met loslopende honden en kinderen. Niet onbelangrijk, hou afstand van elkaar!

Voorrijders

Wij hebben meerdere voorrijders nodig. Mensen die weten hoe ze een route of track moeten laden en volgen. Ervaring met voorrijden is dan wel vereist. Geef aub even aan of je wil en kan voorrijden.
In kleinere groepjes kunnen mensen hun eigen tempo rijden en sta je niet te knoeien om alles maar bij elkaar te houden.

De route

De route wordt in de week voorafgaand aan de trip gedeeld met de voorrijders. Het zal een GPX bestand zijn op basis van de laatste Garmin kaart, in route en track.

Wie gaan er mee;

DetoX Voorrijder
Fast'nSweet
Raymond W
Hookski
Jos16
Motomaniac
Boxertall Voorrijder
Boxerdame
Solex
Tankiej
Wouwer Voorrijder
MichielWolthaus
Erwin
Simonshavenaar
Insano
Nitro
JeffSM
Zot
RobbinG
Vizier
BikeRide Voorrijder
Sonauto
NeoGenix
Achileos
KawaCoen
Saco
Vloods99
Ytje
ikdus (niet ik dussss....)
Wolfrider
KingCoder
Wavve
MBVT (absoluut geen voorrijder)
Lv87
SilvijnSteffens
Maaike
Eddy ook
Aad900
Ertje650 met moeilijke agenda Voorrijder
T de emmer
Brrrommel
Kevin's pa
Patatkoning Voorrijder
Julius
JaaK
Don Dalton
Corleone
The Little
Edje V. te M.
Jungle koorts
RonHD (voorrijder)
MotoSkooly
Emile007
Kneusteun
Nocturna
Badgast
Mister Moto
Tanvo
VTRrookie
Moeder

De reservebank

......
 
Laatst bewerkt:
Iedereen heeft een voorbehoud, dus daar hou ik geen rekening mee. Als ik tegen die tijd met een gebroken poot op de bank lig, dan ben ik er ook niet bij. :+

Ik zet je erbij, gezellig. ;)
 
Leuk iniatief.. nog een SuperTénéré gegadigde hier :)

(vanaf hoelaat ?)
 
Laatst bewerkt:
Leuk Chris *O* *O* *O* *O*

Wij, en dat is geen koninklijk meervoud, zijn er bij! 1x Kwaak en 1x groene Guzzi, ja dan is ie klaar :+


Ik heb er nu al zin in!
 
De rit is open gesteld voor MF'ers met een zware allroad, zoals de BMW GS, Honda Transalp, Triumph Tiger, Moto Guzzi NATO etc. etc. Er is een maximum van 150 inschrijvers vanwege de capaciteit van de lunchplek. De WR's, EXC's en DRZjes zijn hier niet op z'n plek, die kunnen beter een OTR gaan rijden.


O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Kom jongens, GEEN noppen nodig... dan kom je deze geheid OOK tegen.... :

*O*


[afbeelding]

:Y Jij zegt, wat ik dacht: Die paden op de foto's kun je ook met een Supersport op rijden. Al is het wat minder comfortabel _O-

Maar voor degenen met een All-road is dit zeker een leuk initiatief! :]
 
NR34 komt op z'n circuitfiets en Solex houdt rekening met gebroken ledematen of ander onheil. ;)
 
OVB wil deze belg zich ook aanmelden. zal een stevige rit worden is al enkel 160km tot aan de startplaats. maar daar houd deze telg wel van en zeker de versys. :) grtn
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Tankiej, dan kan je je tankie weer eens een dag uitlaten. :t

Wouw, een Belg in de gelederen. Gezellig. :)
 
Laatst bewerkt:
Je staat erbij ChrisT. Ik wist niet dat jij tegenwoordig ook met een allroad in de rondte rijdt! Je hebt er ondertussen ook de leeftijd voor natuurlijk. :P





Nu niet meteen allemaal foto's van je SM gaan spammen........
 
Terug
Bovenaan Onderaan