Eerste MF Allroad rit

Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..

Dat geluid van noppen die over de weg razen is juist gaaf!
 
Ik rij een AT rd07 met tkc80 en dat gaat opzich prima op de weg. Tuurlijk het is geen topper in de bochten en het slijt als een malle maar wat je er op zand voor terug krijgt is wel erg fijn.
 
Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..

kan ik niet beamen, geen last van gehad.
maar rij zelden snelweg
 
Is het een idee om de route die gereden wordt te delen met diegene die op de reservebank zitten? (na de rit), dan kunnen wij de rit ook een keer rijden.
 
Is het een idee om de route die gereden wordt te delen met diegene die op de reservebank zitten? (na de rit), dan kunnen wij de rit ook een keer rijden.
Dat is een idee, maar in principe wordt de route alleen gedeeld met voorrijders.
Mijn ervaring is dat er een aantal aanmelders gaan afhaken en dat de reserve bank mee gaat. ;)
 
Dat is een idee, maar in principe wordt de route alleen gedeeld met voorrijders.
Mijn ervaring is dat er een aantal aanmelders gaan afhaken en dat de reserve bank mee gaat. ;)
In dat geval ... zou ik mij bij deze graag aanmelden voor de reserve bank :D
 
Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..
Dat klopt wel ja, de noppen maken meer lawaai en meer vibraties, vooral voorwiel bij mij. Ik rij wel veel snelweg en heb er niet echt een probleem mee.
 
Dat is een idee, maar in principe wordt de route alleen gedeeld met voorrijders.
Mijn ervaring is dat er een aantal aanmelders gaan afhaken en dat de reserve bank mee gaat. ;)

Na de rit kan wel toch? Vooral als het een toffe route is zou ik hem ook wel willen hebben. Ook al kan ik gewoon de 'sporen' op m'n Garmin gebruiken natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
kan ik niet beamen, geen last van gehad.
maar rij zelden snelweg


Oh oke', bedankt.
Rij er ook gelukkig weinig op .. *D


Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..
Dat klopt wel ja, de noppen maken meer lawaai en meer vibraties, vooral voorwiel bij mij. Ik rij wel veel snelweg en heb er niet echt een probleem mee.


Oke' , bedankt voor de info!
 
Ja, ik heb het rondje gereden en wat fouten proberen te herstellen. Gezien de grootte van de groep ben ik bang dat ik nogmaals moet gaan kijken of de ellende verholpen is en de track nu wel klopt.

Ik ben bij de Waldhorn geweest en navraag gedaan over 9 april. Alles is genoteerd en geregeld. Wij hebben een aparte zaal, of bij mooi weer een apart terras. We kunnen tot 60 man bergen, dus de reservebank wordt bij de groep geschoven tot 60 man.

Het eten en drinken kan bij de Waldhorn van de lunchkaart en apart afgerekend, dus dat is mooi. De één wil een uitsmijter en de ander een bord gevulde hertenreet. Een vast bedrag afspreken gaat 'm dus niet worden, iedereen zelf aftikken. Nogmaals, ik wil achteraf niet horen dat er drankjes of maaltijden niet betaald zijn, wees er scherp op wat je besteld!!!
 
Ja, ik heb het rondje gereden en wat fouten proberen te herstellen. Gezien de grootte van de groep ben ik bang dat ik nogmaals moet gaan kijken of de ellende verholpen is en de track nu wel klopt.

Ik ben bij de Waldhorn geweest en navraag gedaan over 9 april. Alles is genoteerd en geregeld. Wij hebben een aparte zaal, of bij mooi weer een apart terras. We kunnen tot 60 man bergen, dus de reservebank wordt bij de groep geschoven tot 60 man.

Het eten en drinken kan bij de Waldhorn van de lunchkaart en apart afgerekend, dus dat is mooi. De één wil een uitsmijter en de ander een bord gevulde hertenreet. Een vast bedrag afspreken gaat 'm dus niet worden, iedereen zelf aftikken. Nogmaals, ik wil achteraf niet horen dat er drankjes of maaltijden niet betaald zijn, wees er scherp op wat je besteld!!!

Simpel : degen die het laatst afrekent, betaalt ook alle drankjes en dessertjes van de onverlaten die wat "vergeten" te betalen zijn...

Iedereen tevreden...nou ja, BIJNA iedereen (had-ie maar wat sneller moeten zijn)... 8-)
 
Ja, ik heb het rondje gereden en wat fouten proberen te herstellen. Gezien de grootte van de groep ben ik bang dat ik nogmaals moet gaan kijken of de ellende verholpen is en de track nu wel klopt.

Ik ben bij de Waldhorn geweest en navraag gedaan over 9 april. Alles is genoteerd en geregeld. Wij hebben een aparte zaal, of bij mooi weer een apart terras. We kunnen tot 60 man bergen, dus de reservebank wordt bij de groep geschoven tot 60 man.

Het eten en drinken kan bij de Waldhorn van de lunchkaart en apart afgerekend, dus dat is mooi. De één wil een uitsmijter en de ander een bord gevulde hertenreet. Een vast bedrag afspreken gaat 'm dus niet worden, iedereen zelf aftikken. Nogmaals, ik wil achteraf niet horen dat er drankjes of maaltijden niet betaald zijn, wees er scherp op wat je besteld!!!

Hebben ze ook Patat? (Met een klodder zalf).
 
Op de menukaart van het restaurant zelf zie ik het niet, maar bij het cafetaria er naast wel (hoort bij de Waldhoorn): http://www.de-waldhoorn.nl/downloads/160554-Wallies 3-luik Prijslijst.pdf :+

full
 
Bedankt voor de info !

Maar heb gelezen dat die TKC 70 wel , meer rolweerstand geluid maakt op de snelweg?
En waardoor niet heel fijn rijden ermee is op de snelweg.

Ik heb zelf wel ,wat iets lichter motor. (dl 650)
Dus kan het niet helemaal vergelijken..
De TKC70 is zeker niet luider dan de Anakee3. De banden zijn prima op de snelweg. Het enige nadeel is dat ze iets van precizie verliezen bij het insturen en iets meer trillingen veroorzaken, maar dat went heel snel en merk je alleen maar als je van de ene and op de ander overstapt. Mijn TKC70s doen de helft van hun levensduur minsens op de snelweg.
 
Mag ik nu alvast het idee voor de "tweede MF Allroad rit" aandragen; een meerdaagse allroad rit :) Animo genoeg denk ik
 
Ik ben voor. Je moet er wat verder voor van huis en ik neem aan dat noppen dan wel handig zijn, maar ik ben er zeker bij. Laat je fantasie de vrije loop KC. :t
 
De TKC70 is zeker niet luider dan de Anakee3. De banden zijn prima op de snelweg. Het enige nadeel is dat ze iets van precizie verliezen bij het insturen en iets meer trillingen veroorzaken, maar dat went heel snel en merk je alleen maar als je van de ene and op de ander overstapt. Mijn TKC70s doen de helft van hun levensduur minsens op de snelweg.


Nog bedankt voor de info.


Maar ze liggen er al onder de motor .. *D
Moet zeggen , dat de fiets weer heel anders instuurt !
Trillen dat doen ze helaas wel iets meer , dan die vorige banden.

Maarjah je kunt niet alles hebben.. :+
 
Ik ben voor. Je moet er wat verder voor van huis en ik neem aan dat noppen dan wel handig zijn, maar ik ben er zeker bij. Laat je fantasie de vrije loop KC. :t

Haha nou mijn vingers jeuken, ik ben niet vies van een weekendje organiseren maar dit is wel jouw kindje he! Maar ik wil het best samen met je doen als je dat wil.

En noppen... Ja dat is natuurlijk gaaf maar dan ga je wel de huidige doelgroep weg jagen en dat is de dikke toerenduro. Die rijd niet op noppen maar op anakee's ofzo. Rn daar kun je ook heel wat mee maar niet wat je met noppen kan. Kortom; ik zou het op allroad houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan