Eerste MF Allroad rit

Persoonlijk ben ik wel fan van kamperen bij motortripjes, maar voor een allroad tripje weet ik het zo net nog niet omdat je dan ook wel erg veel zooi bij je hebt en dus zwaar bepakt; ga je in een hotel dan heb je genoeg aan je tandenborstel, die onderbroek kan ook best een keer twee dagen mee.
Dat hangt er toch een beetje van af hoe spannend die allroad route bleek... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer meegeholpen met de organisatie van de Brabo600 via allroadmaniacs.nl dus die route heb ik. Kan een ideetje zijn?


Dat treft, mijn alter ego is brabo600 en ik organiseer de brabo altijd alleen.(vanaf 2011)

Overigens weet je als ARM er dat die routes niet bedoeld zijn om vrij te geven aan derden
Inloggen- Allroadmaniacs
(niet iedereen kan deze link openen , om het concept vd brabo600 enigzins te beschermen
tegen dit soort praktijken)

Het klinkt wellicht zeurderig en natuurlijk kan je met het argument komen dat het openbare
paden zijn , maar het aaneenrijgen van 600km aan paden weggetjes singletracks etc tot
2 dagen mooie routes , het organiseren van het hele randgebeuren kost veel tijd energie
en inzet (ieder jaar andere routes)daarom is het ook niet de bedoeling dat die zomaar gaan
rondzwerven op het net , met het risico dat wat er nu nog open en legaal is straks afgesloten wordt wegens overlast.
(oh ja en gratis)

dat je wellicht in het verleden hier op MF veel hebt georganiseerd kan best en waarder ik
maar ga aub niet met mijn werk lopen strijken.
(en nou mag ik zeker niet meer mee op het MF weekend _O- )

groeten rene alias djustmie alias brabo600
commentaar , mail het maar naar me brabo600@live.nl

edit
Sorry detox dat ik me weer in je topic begeef en het alweer niet gerelateerd is
aan deze rit ( link heb ik nog steeds bewust weggelaten )

EDIT 2
soms maak ik me ook veel te druk en reageer ik te impulsief, net als hierboven
Er blijkt immers toch geen belangstelling via dit draadje
 
Laatst bewerkt:
Hey justme/rene/brabo600, maak van jullie hart geen moordkuil. :+

Je mag hier alles roepen, linkjes plaatsen en meningen verkondigen, zolang het maar binnen de richtlijnen van MF past. Als het gaat om een allroad weekend, dan zou je KC mooi kunnen assisteren met het maken van een passende route. Met z'n allen is er best af te spreken dat deze route niet verspreid mag worden op straffe van bier.......veel bier.
full
 
Dat treft, mijn alter ego is brabo600 en ik organiseer de brabo altijd alleen.(vanaf 2011)

Overigens weet je als ARM er dat die routes niet bedoeld zijn om vrij te geven aan derden
Inloggen- Allroadmaniacs
(niet iedereen kan deze link openen , om het concept vd brabo600 enigzins te beschermen
tegen dit soort praktijken)

Het klinkt wellicht zeurderig en natuurlijk kan je met het argument komen dat het openbare
paden zijn , maar het aaneenrijgen van 600km aan paden weggetjes singletracks etc tot
2 dagen mooie routes , het organiseren van het hele randgebeuren kost veel tijd energie
en inzet (ieder jaar andere routes)daarom is het ook niet de bedoeling dat die zomaar gaan
rondzwerven op het net , met het risico dat wat er nu nog open en legaal is straks afgesloten wordt wegens overlast.
(oh ja en gratis)

dat je wellicht in het verleden
Niet alleen in het verleden
hier op MF veel hebt georganiseerd kan best en waarder ik
maar ga aub niet met mijn werk lopen strijken.
(en nou mag ik zeker niet meer mee op het MF weekend _O- )

groeten rene alias djustmie alias brabo600
commentaar , mail het maar naar me brabo600@live.nl

edit
Sorry detox dat ik me weer in je topic begeef en het alweer niet gerelateerd is
aan deze rit ( link heb ik nog steeds bewust weggelaten )

EDIT 2
soms maak ik me ook veel te druk en reageer ik te impulsief, net als hierboven
Er blijkt immers toch geen belangstelling via dit draadje

Je toon staat me niet aan vriend. Echt ongepaste reactie.
 
Jammer dat een leuk initiatief (meerdaagse offroad trip) weeral eens verzuurd wordt door geëmmer en (vermeende) vetes.

Een mens zou nog bang worden om iets te organiseren...

Hulde aan Detox dat hij toch verder doet.

Take it outside, boys !!!!

-O- :(
 
Laatst bewerkt:
Dat gezegd en genotuleerd hebbende, ook weer positief nieuws voor Kneusteun en Nocturama, zij zijn doorgeschoven vanaf de reservebank.

Wat een feest, hoe die ik het...... :')
 
Helaas moet ik door werkomstandigheden afzeggen. Krijg net de planning en ze gaan vrolijk testen in het weekend vd rit..........stelletje kluivenduikers :(
 
Top dat de reservebank al bijna leeg is, en dat ik dus ook mee kan :)

Kan een maat van me zich ook hiervoor inschrijven?
Mister Moto hij is nieuw op het forum, en zoals ik new to off road.
 
Alles bijgewerkt. Mister moto beland nog even op de reservebank, maar waarschijnlijk is dat maar tijdelijk. Er zijn altijd wat afzeggingen op het laatste moment van mensen die plots naar schoonmoeders moeten of bang zijn voor temperaturen onder de 20 graden. :+
 
spanningsregelaar, en waarschijnlijk nog meer... gaat morgen naar een garage en hoop dat alles op tijd weer fixed is.
 
spanningsregelaar, en waarschijnlijk nog meer... gaat morgen naar een garage en hoop dat alles op tijd weer fixed is.


het is nog lang geen 9 april, in die tijd kun je nog wel een volledige revisie doen!




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan