Eerste MF Allroad rit

Nee toch, geen vuiltje op de GS!
full
 
Het is altijd mijn doel om vuiler dan een GS thuis te komen :+

Al weer een stap verder testrit gereden op de Elefant nog genoeg te doen (kappen, verder afstellen) maar die is wel op tijd klaar.
 
Vandaag de rit voorgereden samen met voorrijder RonHD. Wat een straf was dat, al helemaal die nare zon de hele dag en dat terras in Otterlo...... Pffff, weten jullie wel zeker dat jullie dit willen :?

17457396_1480830788596401_3981048954075305315_n.jpg


17342592_1480820648597415_1668861079805673267_n.jpg
 
Vandaag de rit voorgereden samen met voorrijder RonHD. Wat een straf was dat, al helemaal die nare zon de hele dag en dat terras in Otterlo...... Pffff, weten jullie wel zeker dat jullie dit willen :?

[afbeelding]

[afbeelding]


Neen hoor, hopelijk valt er een lekkere ijsregen, afgewisseld met mistflarden en een strakke noordenwind met een wind chill factor van -18.... dan kan ik tenminste met weemoed aan jullie denken vanuit dat kleffe Zuid-Frankrijk, met die pokkebergwegen, die vervelende bochtjes en die eeuwige zon...
 
:Y

Passionate-people-04.jpg


Ohjah, de klote paden in de piereneten zijn ook niet wegenblastingwaardig... :N


full



Vreeschelijcke hobby hebben we toch... :]

.
 
Laatst bewerkt:
Het voordeel, de reservebank is doorgeschoven en kan mee. Het nadeel, beide afhakers stonden op de lijst als voorrijder. :')
 
edit: blijkbaar was me telefoon in me broekzak. dezelfde post nog een keer aan het versturen XD
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan