Eerste MF Allroad rit

Bedankt detox voor een prachtige rit en bedankt wouwer om mij die te signaleren.
Wij hebben als enige Belgen toch ook de eer hoog gehouden ,denk ik....
Veel bijgeleerd, was niet altijd simpel met +280 kilo van de R1150Gs... :/

Bedankt aan Wouter om voor te rijden ! :t
 
Laatst bewerkt:
Ook nog even mijn dank uiten voor de leuke dag. Wanneer gaan we weer? :]

Ron dank voor het voor rijden! :t
 
Is het mogelijk om de route te delen?

Ik was op een gegeven moment de groep kwijt en was daarom afgehaakt. Ik zou hem graag nog een keer willen uitrijden!

Het was een leuke dag. Thanks!

Groeten,

Tan (husqvarna nuda)

We waren je kwijt! Wanneer ben je ons kwijtgeraakt?
Geef je mail in een prive bericht, dan stuur ik de gereden route als gpx naar je toe.
 
Het was een mooie rit. Goede route. Af en toe beetje te vlot gereden, maar ja. Blij dat ik mijn banden af had laten lopen naar 1.6 voor en achter. Lekker door het zand en de gravel gereden. Geen cheats :-) Tot de volgende!
 
Ik had de eigenaar van de Waldhoorn gevraagd of hij hulp kon bieden en die belde zijn broer. Top service van de Waldhoorn. :t
 
Yes yes, top ritje was dit!
Nogmaals dank voor de organisatie Chris/ Detox...heb me goed vermaakt, was stoffig en gezellig :)

Ondanks mijn valpartijtje, heb ik zelf gelukkig geen letsel aan overgehouden en ook nog de route verder kunnen uitrijden. Schakelen was ff improviseren zonder pookje...

Idd bij de Waldhoorn snel kunnen fixen, dank aan de broer van de eigenaar en Detox.
Top geregeld! Was binnen 5 minuten gefixt. het pookje is zelfs beter nu ;P

Ron Hoogendijk, bedankt ook voor het voorrijden en de tips.

Weer wat geleerd gisteren, op naar de volgende :D
 
De eerst volgende editie wordt toch een rondje Zuiderpark, door afdeling 070 georganiseerd? :P
 
We waren je kwijt! Wanneer ben je ons kwijtgeraakt?
Geef je mail in een prive bericht, dan stuur ik de gereden route als gpx naar je toe.

Thanks!

Rond 14:15 was ik jullie kwijtgeraakt. Op die grindweg waar je op een gegeven moment het fietspad op ging om de auto's rechts in te halen. Dat stukje voor de spoorwegovergang.

Ik kan je helaas geen PB sturen. Zou je het bestand kunnen sturen naar tanvo86@hotmail.com? Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Bijzonder dat er mensen de groep zijn kwijtgeraakt. Normaal wacht je bij een afslag totdat de man achter je in zicht is Iemand heeft dus vergeten af en toe in zijn spiegel te kijken.
 
Ja, ja, even zitten prutsen en een filmpje van circa 3 minuten in elkaar gedraaid!
Vergeet niet het geluid hard te zetten ;)


Hierbij ook nog even een 'Thank You' voor de organisatie! Bedankt Detox en Vincent (ken je forum naam niet)

(Youtube heeft overigens altijd een half uurtje nodig voor het genereren van de HD versie. Even wachten dus voor de beste kwaliteit)
 
Bijzonder dat er mensen de groep zijn kwijtgeraakt. Normaal wacht je bij een afslag totdat de man achter je in zicht is Iemand heeft dus vergeten af en toe in zijn spiegel te kijken.


Komt ook doordat niet iedereen de route had. Als je dan op een stukje mul zand stuit zonder escaperoute en je wilt er niet doorheen, dan ben je de rest kwijt, zonder mogelijkheid verderop weer aan te sluiten.
 
Moet zeggen dat mn motor na de eerste hogedrukspuit nog steeds niet schoon is... moet ik nou echt gaan poetsen?? ;-)
En mn pak wassen? Moest zelfs douchen na afloop...

Niet goed voor een stadsmens ;-) (dat douchen en dat biertje dan weer wel..)

Maar wel leuk gereden! Tanks !
 
Komt ook doordat niet iedereen de route had. Als je dan op een stukje mul zand stuit zonder escaperoute en je wilt er niet doorheen, dan ben je de rest kwijt, zonder mogelijkheid verderop weer aan te sluiten.
Het is een soort van selectie procedure. :Y
 
Nee gewoon laten zitten behalve op de ketting het is een allroad :+

Mooi filmpje Emile!
Groet, Vincent :W
 
ik kon er helaas niet bij zijn, ga de volgende mf allroad rit zeker in de gaten houden, zo op de foto's zag het er erg geslaagd uit.

volgensmij was het Detox die ik nog tegen kwam toen ze de route aan het uitstippelen waren,
zou ik de route nog kunnen krijgen?? dan ga ik hem zelf nog een keer rijden :)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan