Eerste MF Allroad rit

@Detox
Nogmaals dank voor de mooie rit.
Sommigen hebben mij de triplog gevraagd.
Mag ik die geven of heb je dat liever niet ?

Rudy aka wolfrider
 
Ja, ja, even zitten prutsen en een filmpje van circa 3 minuten in elkaar gedraaid!
Vergeet niet het geluid hard te zetten ;)


Hierbij ook nog even een 'Thank You' voor de organisatie! Bedankt Detox en Vincent (ken je forum naam niet)

(Youtube heeft overigens altijd een half uurtje nodig voor het genereren van de HD versie. Even wachten dus voor de beste kwaliteit)

Leuk filmpje! Erg goede muziek. Zag me zelf een aantal keren voorbij komen. Altijd leuk! :)
 
Hoi

Ik zag net een van de filmpjes die Bauwke met zn gopro gemaakt heeft ,waarvoor dank!,en doorgestuurd naar ons groepje.

Daarin worden we,na het netjes passeren van een paard met berijdster ,ineens in razende galop achtervolgd door dat zelfde paard :? :X

Erg grappig om te zien,maar waar dat paard gebleven is :?
 
Hoi

Ik zag net een van de filmpjes die Bauwke met zn gopro gemaakt heeft ,waarvoor dank!,en doorgestuurd naar ons groepje.

Daarin worden we,na het netjes passeren van een paard met berijdster ,ineens in razende galop achtervolgd door dat zelfde paard :? :X

Erg grappig om te zien,maar waar dat paard gebleven is :?

En was dat met of zonder berijdster??
 
Hoi

Ik zag net een van de filmpjes die Bauwke met zn gopro gemaakt heeft ,waarvoor dank!,en doorgestuurd naar ons groepje.

Daarin worden we,na het netjes passeren van een paard met berijdster ,ineens in razende galop achtervolgd door dat zelfde paard :? :X

Erg grappig om te zien,maar waar dat paard gebleven is :?

Het koste me dit keer weinig moeite om de ruitster kwijt te raken maar soms dan gaan ze echt tot het uiterste om mij te achtervolgen.

Thanks overigens voor het leuke dagje :}
 
Hoi

Ik zag net een van de filmpjes die Bauwke met zn gopro gemaakt heeft ,waarvoor dank!,en doorgestuurd naar ons groepje.

Daarin worden we,na het netjes passeren van een paard met berijdster ,ineens in razende galop achtervolgd door dat zelfde paard :? :X

Erg grappig om te zien,maar waar dat paard gebleven is :?

Dat paard ging in vol galop rechtdoor waar wij linksaf gingen. :+
 
Nadat de achterband van de metzeler karoo 3 na 900 km al voor de helft is opgestookt na afgelopen weekend, ga ik deze maar eens proberen. Hopen dat die het wat langer volhouden......

full
 
De Heidi's onder KLE worden al 2500 km afgebeuld (met 49 pk of wat er van over is), maar die zijn nog als nieuw. De TrailAttacks onder de BMW gaan zo'n 8000 mee, maar zijn ongeschikt voor zand en modder. De volgende set worden TKC70's, voornamelijk vanwege de grip op nat en droog asfalt. Ik rij regulier redelijk stevig op verharde wegen en dan is grip een lifesaver.

De Mitas is een goed alternatief voor de Heidenau K60, al moet je ook met Mitas goed opletten op nat asfalt.
 
De Heidi's onder KLE worden al 2500 km afgebeuld (met 49 pk of wat er van over is), maar die zijn nog als nieuw. De TrailAttacks onder de BMW gaan zo'n 8000 mee, maar zijn ongeschikt voor zand en modder. De volgende set worden TKC70's, voornamelijk vanwege de grip op nat en droog asfalt. Ik rij regulier redelijk stevig op verharde wegen en dan is grip een lifesaver.

De Mitas is een goed alternatief voor de Heidenau K60, al moet je ook met Mitas goed opletten op nat asfalt.

I know. Als "straatband" is de TA2 ook mijn favoriet.
 
De Heidi's onder KLE worden al 2500 km afgebeuld (met 49 pk of wat er van over is), maar die zijn nog als nieuw. De TrailAttacks onder de BMW gaan zo'n 8000 mee, maar zijn ongeschikt voor zand en modder. De volgende set worden TKC70's, voornamelijk vanwege de grip op nat en droog asfalt. Ik rij regulier redelijk stevig op verharde wegen en dan is grip een lifesaver.

De Mitas is een goed alternatief voor de Heidenau K60, al moet je ook met Mitas goed opletten op nat asfalt.
Om mijn TKC70s afgelopen zondag nou een groot succes in rul zand te noemen ... :-)
Ik ben wel erg tevreden over gedrag op droog en nat wegdek, doen nauwelijks onder voor TA2. Comfort is wel minder.
 
TKC70 heb ik ook, prima bandje! Zeker voor wat vlotter straatwerk.
In mul zand was 't bandje niet echt thuis, maar gravel ging top. :]
Verder gaan ze bij dus zo'n 7000km mee (maar dat was inclusief de winter doorrijden)
Ze zullen nu wel wat sneller op gaan. :z
 
Ik overweeg toch om er Heidenau K60 Scout's onder te leggen
 
"Eerste MF Allroad rit"

Wanneer?


Zondag 9 april 2017, vanaf 10.00 uur verzamelen. Einde tegen 16.00 uur.

Voor wie?


De rit is open gesteld voor MF'ers met een zware allroad, zoals de BMW GS, Honda Transalp, Triumph Tiger, etc. etc. Er is een maximum van 60 inschrijvers vanwege de capaciteit van de lunchplek. Meldt je tijdig af als je niet mee kan rijden, dan kan de reservebank doorschuiven. De WR's, EXC's en DRZjes zijn hier niet op z'n plek, die kunnen beter een OTR gaan rijden.

......





De Heidi's onder KLE worden al 2500 km afgebeuld (met 49 pk of wat er van over is), maar die zijn nog als nieuw. De TrailAttacks onder de BMW gaan zo'n 8000 mee, maar zijn ongeschikt voor zand en modder. De volgende set worden TKC70's, voornamelijk vanwege de grip op nat en droog asfalt. Ik rij regulier redelijk stevig op verharde wegen en dan is grip een lifesaver.

De Mitas is een goed alternatief voor de Heidenau K60, al moet je ook met Mitas goed opletten op nat asfalt.


Zegguh, had wel verwacht dat jij op de F800 (of 700 w/e) zou komen en niet op dat 500,- apparaat............. :/

Zware allroad..........
 
Laatst bewerkt:
Dat gedrochtje weegt nog steeds bijna 200 kg........ zij hij ter verdediging. :+
 
Blijf met je tengels van die knoppen af Slijk, probeer je het topic vol te krijgen?
full
 
Ja, ja, even zitten prutsen en een filmpje van circa 3 minuten in elkaar gedraaid !

Sgon filmpke Emile ! 8-)

Zelf heb ik ± 12 Gig aan filmpjes opgenomen met mijn GoPro, alleen kan ik ze niet laden/bekijken in Windows Moviemaker (ook niet in reguliere Windows Media Player) zodat ik niet een gelikt filmpje kan maken.. -O-

Iemand een tip/idee hoe ik ze toch nog kan bewerken tot een Youtube-waardige compilatie ? Zodat ik iedereen nog even kan laten nagenieten van de mooie MF-offroadrit :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan