Eerste MF Allroad rit

Sgon filmpke Emile ! 8-)

Zelf heb ik ± 12 Gig aan filmpjes opgenomen met mijn GoPro, alleen kan ik ze niet laden/bekijken in Windows Moviemaker (ook niet in reguliere Windows Media Player) zodat ik niet een gelikt filmpje kan maken.. -O-

Iemand een tip/idee hoe ik ze toch nog kan bewerken tot een Youtube-waardige compilatie ? Zodat ik iedereen nog even kan laten nagenieten van de mooie MF-offroadrit :]

Probeer eens via "Openshot"video-editor : OpenShot Video Editor | Free, Open, and Award-Winning Video Editor for Linux, Mac, and Windows!
En als je meer uitdaging zoekt... Blender... : blender.org - Home of the Blender project - Free and Open 3D Creation Software

(google open source video editor geeft nog meer opties).
 
Volgens mij niet of nauwelijks. Pirelli heeft de Scorpion Rally STR, dat is een moderne band met ook grip op nat asfalt.
index.php
 
Ik heb vandaag een krabbel gezet voor een AT. Wat een heerlijke brommer is dat en wat voelt dat ding vertrouwd. De standaard Dunflops heb ik omgedoopt tot Widowmakers, ik heb in ieder geval bedongen dat er TKC70's onder gemonteerd worden voor aflevering. Bij de tweede rotonde zette het voorwiel een stap opzij en dat terwijl het geeneens echt nat was.
Maar goed, nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn.
happy.gif


17966775_1505855142760632_2673705322370690739_o.jpg
 
Geen DCT, in tegenstelling tot met de auto schakel ik op de motor liever zelf. :Y
 
Ik heb vandaag een krabbel gezet voor een AT. Wat een heerlijke brommer is dat en wat voelt dat ding vertrouwd. De standaard Dunflops heb ik omgedoopt tot Widowmakers, ik heb in ieder geval bedongen dat er TKC70's onder gemonteerd worden voor aflevering. Bij de tweede rotonde zette het voorwiel een stap opzij en dat terwijl het geeneens echt nat was.
Maar goed, nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn. [afbeelding]

[afbeelding]

Is dat een uitlaat ? Lijkt meer op een complete emissie fabriek.. :X
 
Ik heb vandaag een krabbel gezet voor een AT. Wat een heerlijke brommer is dat en wat voelt dat ding vertrouwd. De standaard Dunflops heb ik omgedoopt tot Widowmakers, ik heb in ieder geval bedongen dat er TKC70's onder gemonteerd worden voor aflevering. Bij de tweede rotonde zette het voorwiel een stap opzij en dat terwijl het geeneens echt nat was.
Maar goed, nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn. [afbeelding]

[afbeelding]

Ha! Jij zag al die at's natuurlijk moeiteloos door het mulle zand jagen en dacht; die moet ik hebben! :) proficiat met de aanschaf, top fiets. Enige wat ik vind is dat ze uit dat blokje best 20 pk meer hadden kunnen persen.
 
Mooie motor, Detox!

Tijdens onze rit heb ik een tijd achtereen gereden. Met de Akropovic pijp zat er een ook nog een mooi geluid in. Er schijnt een "R"versie te komen, misschien wel met meer PK's. :)
 
Ik hoef niet perse meer vermogen. Het ding levert genoeg om ermee te doen wat ik wil zonder dat ik direct mijn rijbewijs kwijt ben. Hij is sterker dan mijn 800GS en daar heb ik al 3 jaar lol op.
 
Door de emissie en geluidseisen worden de uitlaten groter en groter. In mijn optiek knapt een motor daar niet van op en daar zou ik eventueel last van kunnen hebben. :Y
 
Mijn nieuwe GS heeft ook de E4 uitvoering en de uitlaat is geen millimeter gegroeid...

Het lijkt me wél dat de katalysator op een andere plaats staat én iets bulkier is geworden.

Hij wordt ook duidelijk heter (verkleuring) en de gemiddelde werkingsmotortemperatuur is 3 graden gestegen (nu 86°C).

Mogelijk klinkt de uitlaat ook iets stiller dan die van m'n 2015 exemplaar, maar dat maakt hij goed met (nog)meer mechanische motorgeluiden... :z

Geef dus maar toe dat je opnieuw gewoon meer herrie wil uit een blèrpijp, Detox... :+

PS : qua vermogen , hmmmmm... ik heb net met de 2015 rode rakker een flinke bergrit achter de rug met Nana achterop en het ging weer verbazend goed vooruit : vandaag ook alle solorijders kunnen losrijden (op mij érg bekende wegen en die andere motorrijders wellicht in een very mellow Easter mood...)en dan zijn die 125 niet geknepen paardjes toch wel welkom...

Mijn 2017 staat voorlopig nog geknepen op 107 PK en solo merk ik daar niet veel van, maar met z'n tweeën erop wordt dat wél goed duidelijk... op de meest ongewenste momenten(inhaalmaneuvers edm.)

En nu volgen er ongetwijfeld weer "tig" bijdragen over hoe je met 48 PK zoveel lol kan hebben, ook als zitten Billy én Bessy Turf er samen op.... maar ik kan slechts mededelen dat ik het verschil tussen 107 en 125 PK op een zowat identieke GS goéd merk... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag een krabbel gezet voor een AT. Wat een heerlijke brommer is dat en wat voelt dat ding vertrouwd. De standaard Dunflops heb ik omgedoopt tot Widowmakers, ik heb in ieder geval bedongen dat er TKC70's onder gemonteerd worden voor aflevering. Bij de tweede rotonde zette het voorwiel een stap opzij en dat terwijl het geeneens echt nat was.
Maar goed, nog anderhalve week wachten en dan is hij mijn. [afbeelding]

[afbeelding]



Mooi brommer!
Veel plezier ermee , hele mooie kleur stelling *D
 
Tijdens het Allroad ritje had ik genoeg aan mijn 49 paarden (of wat er van over is) tellende KLE. Maar in mijn perceptie kan je nooit teveel vermogen hebben, hooguit onhandelbaar vermogen.
Met de AT heb ik echter genoeg peekaas, zolang mijn ega maar niet achterop wil. En wat ik van haar begrepen heb "when hell freezes over".
 
Sgon filmpke Emile ! 8-)

Zelf heb ik ± 12 Gig aan filmpjes opgenomen met mijn GoPro, alleen kan ik ze niet laden/bekijken in Windows Moviemaker (ook niet in reguliere Windows Media Player) zodat ik niet een gelikt filmpje kan maken.. -O-

Iemand een tip/idee hoe ik ze toch nog kan bewerken tot een Youtube-waardige compilatie ? Zodat ik iedereen nog even kan laten nagenieten van de mooie MF-offroadrit :]

Gewoon gemaakt met GoPro Studio. Dit keer zonder template, maar als je er daar eentje kiest ben je nog sneller klaar...
Het beter werk doe ik in Adobe Premiere Pro. Duur pakket, kan veel, maar daarmee ook ingewikkeld (en dan snel frustrerend ;-)
 
Ha! Jij zag al die at's natuurlijk moeiteloos door het mulle zand jagen en dacht; die moet ik hebben! :) proficiat met de aanschaf, top fiets. Enige wat ik vind is dat ze uit dat blokje best 20 pk meer hadden kunnen persen.

100 pk is meer dan voldoende waar de motor voor is ontwikkeld. Beter een goeie techniek buiten het asfalt dan een hoop vermogen waar je niet mee om kunt gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan