Eerste MF Allroad rit

Heyyy Christian.. mooi filmpje man ! Dank voor 't verwerken :t

lekker nagenieten van schitterende dag/offroadrit :]

gr Menno
 
Wat een leuk filmpje Hookski en Vizier :t, ook hiermee heb ik veel te leren. Heerlijk om nog een keer na te genieten van deze tocht. Wanneer gaan we weer :] , ik heb de smaak wel te pakken.

.........oh ja Detox je moet je nieuwe fiets natuurlijk binnenkort ook offroad laten wennen *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop de volgende keer aan te kunnen sluiten! Zou iemand de GPX track met mij willen delen zodat ik de route alleen nog eens kan rijden? Bedankt!
 
Nadat de achterband van de metzeler karoo 3 na 900 km al voor de helft is opgestookt na afgelopen weekend, ga ik deze maar eens proberen. Hopen dat die het wat langer volhouden......

[afbeelding]

Ik heb het voorbandje op de AT en die bevalt mij goed, de Goldentyre die ik daar achterop heb trouwens ook 😃
 
Erg leuk filmpje, erg leuke dag leuke groep ik bewaar er goede herinneringen aan. Behalve dat een Tiger Road op wegbanden niet goed om kan gaan met mul zand. Weten we dat ook weer...
 
Set Heidenau K60 Scout 110/80/19 150/70/17

Met bandjes als deze zal het al een stuk beter gaan.


of toch die anakee wild
040416-michelin-anakee-wild-tire-chart-633x340.jpg
 
Wel oppassen in het bos voor de jagertjes, voor je het weet heb je meer lood in je wiel dan je lief is :Y


haha dat heb ik dus écht meegemaakt he, is Frankrijk, tijdens een niet-zo-legaal offroad toertje in de middle of nowhere kwamen we een jager tegen (eerlijk is eerlijk, voor de tweede keer die dag, hij liet ons al een keer weten not amused (pas amusé) te zijn) en die loste een schot over ons hoofd. Ja daar zijn nog beelden van ook!
 
Er zijn best wat verschillen met de F800GS;
- Vering is een stuk beter,
- Blok is op alle vlakken sterker,
- Blok reageert sneller,
- Rijwielgedeelte is veel strakker,
- Rijhulpen werken onopvallender,
- Zadel is harder en smaller dan het comfortzadel van BMW.

Voor de rest zijn ze even speels in bochten en even capabel om offroad mee te rijden.
 
Zo vervelend wat je over kunt houden aan een tripje als dit... :? .....

afgelopen weekend naar omg Winterberg geweest, alleen asfalt rijden begint na wat kmeters saai te worden en wil ik steeds meer grind-bospaden meenemen. Gelukkig heb je die daar genoeg. Komend weekend dit tochtje nog een maar een keer overdoen,..... en dan kijken of we op een wat hoger tempo rond kunnen komen.........#weereenmotorverslavingerbij })
 
Zo vervelend wat je over kunt houden aan een tripje als dit... :? .....

afgelopen weekend naar omg Winterberg geweest, alleen asfalt rijden begint na wat kmeters saai te worden en wil ik steeds meer grind-bospaden meenemen. Gelukkig heb je die daar genoeg. Komend weekend dit tochtje nog een maar een keer overdoen,..... en dan kijken of we op een wat hoger tempo rond kunnen komen.........#weereenmotorverslavingerbij })
Je had ook nee kunnen zeggen. :+

Eind dit jaar kan je een lang weekendje Vogezen pakken bij La Mouche; https://www.facebook.com/Allroad-Vogezen-117922828773415/?fref=ts
 
Terug
Bovenaan Onderaan