Eerste MF Allroad rit

Nee, eerst je agenda blokken.
full
 
Laatst bewerkt:
Super dat er zo veel animo voor deze rit is :Y







:W Ik heb ook mijn wachtwoord maar weer eens opgevraagd :X

Klinkt goed!! het is zowat bij mij om de hoek, dus zet mij maar als OVBtje als de weekend agenda het toe laat :P Ik denk dat zowel de XRV650 als de KLV1000 wel door kunnen gaan voor "Grote Allroad" 8-) (en misschien krijg ik mijn meisje ook nog wel zo gek mee te gaan op haar F650GS)
;) Dat is heel lang geleden zeg!
 
Als er nog een plekje vrij is zou ik dat graag op willen vullen.
Eens kijken of een tiger 800 een beetje van het all road werk houdt.
 
Hé Detox, je hebt duidelijk een niche aangeboord waar veel vraag naar blijkt te zijn...nu nog een BTW-nummer aanvragen en je bent vertrokken.... het moeten niet altijd de dames zijn, die sloten geld verdienen als verse zelfstandige... })


Was het maar zo'n feest; dan was ik na dertien jaar Hét MF Motorweekend allang binnengelopen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar hobbyisten online gezien die geld vragen voor een dagje buitenspelen of een weekend naar de Eifel. Ik kan het juist waarderen dat mensen nog geheel belangeloos een rit organiseren of een heel weekend zoals KingC. Xtra z'n nachtrit was ook altijd een doorslaand succes, daar gingen in de hoogtij dagen 80 man mee.

Onlangs €45 betaald voor een snertrit van Brouwer. Was een leuke dag, maar ik vraag mij nog steeds af waar die €45 voor was. Dat broodje en die bak snert zullen de eerste €3 in beslag hebben genomen.

Zodra het op werk gaat lijken, dan ga ik een vergoeding vragen. :Y
 
Zodra het op werk gaat lijken, dan ga ik een vergoeding vragen. :Y

Eens. Ik vind het vooral veel te leuk om te doen. Enige is in mijn geval, dat ik de kamers al afkoop VOOR ik genoeg inschrijvingen heb. Nu ook; ik heb er 40 maar nog lang niet genoeg "verkocht" (€0,00 aan de strijkstok :+ ) dus ik zit altijd wel met een financieel risico; toch snel een paar duizend euro. Maar ach, dat komt altijd goed.

[edit]anyway, back on topic[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nee, eerst je agenda blokken. [afbeelding]

:$ sorry hoor!! ik heb de agenda geraadpleegd, het schijnt dat het mogelijk is aanwezig te kunnen gaan zijn aangezien er geen andere dringende dingen op die datum ingevuld lijken te zijn..... lang verhaal kort, zet mij maar op de lijst :t (meisje zegt "mmm…ik zie mensen staan, en mijn motor is echt om op te zitten ;) " :+ en zal er dus niet bij zijn)
 
Kan ik mijn vader via deze weg aanmelden? Hij zou graag mee willen met zijn Vstrom.
Hij is overigens een goede vriend van Aad900, mocht dat helpen :Y


Indien hij mee mag, de naam is René :+
 
Patatkoning, Brrrommel en René staan erbij, nu dus nog 3 plekjes over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan