Eerste MF Allroad rit

Het zonnetje in huis, Julius750 en JaapK staan erbij en daarmee zitten we op 50.

We zitten vol!!!

Aanmeldingen kunnen hooguit nog voor de reservebank. Mochten er uitvallers zijn, zouden die zich per PB bij mij willen melden? Mensen die wegblijven zonder afmelding krijgen een ban voor het leven. :Y
Niet dat ik daarmee indruk maak, ik roep ook maar wat. Het geeft alleen wel aan dat ze de mogelijkheid voor anderen om mee te rijden ontnemen en dat zou jammer zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?

Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard. Er wordt een route en track beschikbaar gesteld. Voorkeur is de track aanhouden, die wordt niet herberekend.
 
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?

Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard. Er wordt een route en track beschikbaar gesteld. Voorkeur is de track aanhouden, die wordt niet herberekend.
Ik heb wel een gps, moet hem alleen ff overzetten op mijn suup.
 
Als niemand anders het kan of durft, wil ik eventueel wel een poging wagen voor te rijden :X
 
Laatst bewerkt:
Kan prima met routetjes overweg, en voorrijden is ook geen probleem. Schaak mezelf geregeld met een sliert roadrunners achter me aan.
Tis dus alleen dat noob met zand gebeuren.
 
Kan prima met routetjes overweg, en voorrijden is ook geen probleem. Schaak mezelf geregeld met een sliert roadrunners achter me aan.
Tis dus alleen dat noob met zand gebeuren.
Bedoel je niet dat je een file achter je aan hebt? }) Maar misschien is dat veranderd nu je een goede motor hebt.
 
Het zonnetje in huis, Julius750 en JaapK staan erbij en daarmee zitten we op 50.

We zitten vol!!!

Aanmeldingen kunnen hooguit nog voor de reservebank. Mochten er uitvallers zijn, zouden die zich per PB bij mij willen melden? Mensen die wegblijven zonder afmelding krijgen een ban voor het leven. :Y
Niet dat ik daarmee indruk maak, ik roep ook maar wat. Het geeft alleen wel aan dat ze de mogelijkheid voor anderen om mee te rijden ontnemen en dat zou jammer zijn.
Zo is mijn dilemma opgelost. Het is een drukke periode en een redelijk eind van huis. Kan dan met een gerust geweten thuis blijven.
 
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?

Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard. Er wordt een route en track beschikbaar gesteld. Voorkeur is de track aanhouden, die wordt niet herberekend.

In het bezit van een Garmin. En tevens noob. Of was dat niet wat je zocht? ;)
 
Ik heb geen camera man nodig die zijn batterij voortijdig leeg heeft, voorrijders, die heb ik nodig!
Heb je geen gps op de AT?

Ertje kan ik in ieder geval inzetten, da's mooi. Eddytoo, bedankt voor je aanbod, maar ik heb het liefste wat meer ervaren allroad rijders voorop. Heeft alles te doen met veiligheid enzo.
 
Hij is in blijde verwachting van kleine KTM'etjes. :Y


Zal wel weer zo'n bastaardmix worden van een oude hitsige TransAlp, maar whatever.
:/
 
Ik heb geen camera man nodig die zijn batterij voortijdig leeg heeft, voorrijders, die heb ik nodig!
Heb je geen gps op de AT?

Ertje kan ik in ieder geval inzetten, da's mooi. Eddytoo, bedankt voor je aanbod, maar ik heb het liefste wat meer ervaren allroad rijders voorop. Heeft alles te doen met veiligheid enzo.

Shit! B| heeft hij het toch kunnen lezen, en ik had de tekst nog wel zo klein gemaakt! -O-



:P
 
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?

Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard. Er wordt een route en track beschikbaar gesteld. Voorkeur is de track aanhouden, die wordt niet herberekend.


Voorrijden gaat wel lukken met meerdere jaren ervaring.
Offroad ervaring met ook wel lukken ....
Dus wordt het toch helpen met mijn prehistorische zumo :P :+
 
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?

Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard. Er wordt een route en track beschikbaar gesteld. Voorkeur is de track aanhouden, die wordt niet herberekend.
Voor mij geldt hetzelfde als voor een paar anderen hier; wel een GPS, ook wel vaker voorgereden, maar eigenlijk geen ervaring offroad :P
 
Mister C is de Sjaak, de rest mag achter hem aan rijden. *O*

Ik wil niet weten wie er allemaal een gps heeft, ik wil weten wie er naast een GPS ook enige ervaring heeft met zandpaden. Mijn ex schoonmoeder heeft ook een GPS, maar weet geeneens hoe een motor eruit ziet. :X

Voorrijden gaat wel lukken met meerdere jaren ervaring.
Offroad ervaring met ook wel lukken ....
Dus wordt het toch helpen met mijn prehistorische zumo :P :+
Als het goed is kan er een SD kaart in dat ding van je, daar kan dan mooi een route en track op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan