Eerste MF Allroad rit

Ik heb geen camera man nodig die zijn batterij voortijdig leeg heeft, voorrijders, die heb ik nodig!
Heb je geen gps op de AT?

Ertje kan ik in ieder geval inzetten, da's mooi. Eddytoo, bedankt voor je aanbod, maar ik heb het liefste wat meer ervaren allroad rijders voorop. Heeft alles te doen met veiligheid enzo.
Wel gps, maar kan en wil echt niet voorrijden. Veel te traag en gevaarlijk met beginners.
Achterop rijden om shit op te lossen kan wel.
 
Laatst bewerkt:
@detox heb je al een idee wanneer je al is gaat proefrijden?
Geen idee, waarschijnlijk als ik de KLgay weer in elkaar heb zitten en de sneeuw weg is.
Waar is het eindpunt van de route ongeveer? Gelijk aan beginpunt?
Staat ergens in de OP. Eindpunt is de MacDrek in Barneveld. (Kruising A1 en A30)
Hoeveel voorrijders heb je nodig?
In principe zijn we er wel, je weet echter nooit of er nog iemand uitvalt. Als je kan en wil, dan zet ik je erbij.
A fool with a tool is still a fool 8-)
Puinruimen is aan Zot wel besteed. Geef hem een hamer en een schroevendraaier en hij krijgt alles weer op de weg. :X
 
In principe zijn we er wel, je weet echter nooit of er nog iemand uitvalt. Als je kan en wil, dan zet ik je erbij.

Als je mij de route kan mailen dan neem ik mn gps mee.
Dan zien we dat daar wel.

(Moet ik hem alleen ff overzetten zoals ik vanmiddag al schreef.)
 
Het zonnetje in huis, Julius750 en JaapK staan erbij en daarmee zitten we op 50.

We zitten vol!!!

Aanmeldingen kunnen hooguit nog voor de reservebank. Mochten er uitvallers zijn, zouden die zich per PB bij mij willen melden? Mensen die wegblijven zonder afmelding krijgen een ban voor het leven. :Y
Niet dat ik daarmee indruk maak, ik roep ook maar wat. Het geeft alleen wel aan dat ze de mogelijkheid voor anderen om mee te rijden ontnemen en dat zou jammer zijn.
dan maar reservebank :/
 
Wel gps, maar kan en wil echt niet voorrijden. Veel te traag en gevaarlijk met beginners.
Achterop rijden om shit op te lossen kan wel.
Ga je nou vragen of je bij mij achterop mag? :')










:9~


Blijven aanmelden mensen! Er vallen er zat af die ineens zand in hun ogen hebben ;)
 
Wil me graag aanmelden voor dit event, zal mijn 1e rit zijn met een dergelijke club, dus geen voorrijder

grt ruud

suzuki v-strom 1000
 
Corleone en de kleine krijgen een plekje op de bank.

De eerste paar mensen op de bank kunnen er in de regel vanuit gaan dat ze meerijden, want zoals X al zij, er vallen er altijd een paar af. Door ziekte, boze vrouw, enkelband van justitie....... etc, etc.
 
Zijn er nou maar 5 op de 50 die een GPS hebben en er mee overweg kunnen?
Voorrijders gezocht met GPS en enige ervaring in het voorrijden. Liefst ook geen noob op onverhard.
Ik heb redelijk wat ervaring met de GPS. En iedere keer als ik ergens rij heb ik ook al gauw een hele file achter mij, dus in princpe is dat ook een vorm van voorrijden, toch?
Maar goed, iemand vond dat ik per se absoluut geen voorrijder mocht zijn, dus dat ben ik dan dus niet, hè :W
 
Ik heb redelijk wat ervaring met de GPS. En iedere keer als ik ergens rij heb ik ook al gauw een hele file achter mij, dus in princpe is dat ook een vorm van voorrijden, toch?
Maar goed, iemand vond dat ik per se absoluut geen voorrijder mocht zijn, dus dat ben ik dan dus niet, hè :W
Voorop in een file rijden??
Noemen ze dat tegenwoordig een voorrijder? })
 
Ik wil ook graag op de bank, vooral omdat ik niet 100% weet of ik tegen die tijd m'n geschikte motor nog heb :$ (ktm 950 SE)

Ik heb een gps, maar geen ervaring met voor rijden, en geen held in het offroad...
 
Ik heb redelijk wat ervaring met file's creëren, dus in principe is dat ook een vorm van voorrijden, toch? Maar goed, iemand vond dat ik per se absoluut geen voorrijder mocht zijn, dus dat ben ik dan dus niet, hè :W
Absoluut
Synoniemen: rasecht, volbloed, pur sang, onvermengd, onvoorwaardelijk, volstrekt, zuiver, puur.


Ik zou vooral de positieve betekenis eruit distilleren. :+
 
Vergeet deze dus niet :


full
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een plek op de bank voor een Tiger 955i?

Redelijk nieuw in het Off Road gebeuren, lijkt me gezellig om hier bij aan te sluiten indien plek :)

Tof initiatief!
 
Terug
Bovenaan Onderaan