Eerste MF Allroad rit

Edje V. te M. en Tarzan op de bank. Op de bank hebben we oneindig plek. :+


Zoals steeds, is Detox goed voorbereid....kosten noch moeite worden gespaard... :+

full
 
Hey Detox. Ik wil wel helpen met de organisatie, uitzetten van de route (GPX) en eventueel voorrijden.
Groeten
Ronhd
KTM 1190R
 
Hebben jullie een een exact adres van de startplaats, straatnaam ?

Google??

McDonalds Nijkerk

Smitspol 7, 3861RS Nijkerk
mcdonalds.nl

McDonald's Barneveld

Adres: Zelderseweg 67, 3784 LN Terschuur
Openingstijden: Vandaag geopend · 07:00–01:00
 
Laatst bewerkt:
Google??

McDonalds Nijkerk

Smitspol 7, 3861RS Nijkerk
mcdonalds.nl

McDonald's Barneveld

Adres: Zelderseweg 67, 3784 LN Terschuur
Openingstijden: Vandaag geopend · 07:00–01:00



oooooooooooooooohhh dáár! Dat had ik anders NOOIT gevonden O-)
 
Detox, ik word nu wel nieuwsgierig langzamerhand. Kennelijk is iedereen nu al nerveus. Start is over iets minder dan 3 maanden LOL. Wat is er het afgelopen jaar voor leuks voorgevallen?
 
Iedereen rijdt dezelfde route. Het kan hooguit gebeuren dat er mensen tijdelijk kiezen voor het naastgelegen fietspad als het te mul of te blubberig wordt.

Ik ga trachten de groepen straks een beetje in te delen op kennis en kunde, zodat de gene met minder ervaring in het zand niet te ver achter gaan raken. Ook probeer ik een ervaren offroader met de onervaren groep mee te laten rijden, opdat je de tips en tricks kan oppikken.

Overigens, het is een allroad route, dus helaas rijden we een deel onverhard en niet de hele rit. Het is gewoon onmogelijk om een legale rit uit te zetten over alleen zandpaden. Belangrijkste is een gezellige dag en dat iedereen heel thuis komt. ;)
 
Iedereen rijdt dezelfde route. Het kan hooguit gebeuren dat er mensen tijdelijk kiezen voor het naastgelegen fietspad als het te mul of te blubberig wordt.

Ik ga trachten de groepen straks een beetje in te delen op kennis en kunde, zodat de gene met minder ervaring in het zand niet te ver achter gaan raken. Ook probeer ik een ervaren offroader met de onervaren groep mee te laten rijden, opdat je de tips en tricks kan oppikken.

Overigens, het is een allroad route, dus helaas rijden we een deel onverhard en niet de hele rit. Het is gewoon onmogelijk om een legale rit uit te zetten over alleen zandpaden. Belangrijkste is een gezellige dag en dat iedereen heel thuis komt. ;)


Ter info, dit is de vaakst vastgestelde positie van de modale deelnemer aan de ALL ROAD rit, gemiddeld na 28 meter rijden op het eerste zandpad... :P




full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eens een "Eigen weg" ingeslagen en kwam over een boerderij erf heen. Op zich niets illegaals, echter de hond van de boer zag dat anders....... :/
 
Ik ben eens een "Eigen weg" ingeslagen en kwam over een boerderij erf heen. Op zich niets illegaals, echter de hond van de boer zag dat anders....... :/


Ik kom veel in een bosgebied wat "de maashorst" heet en veel zandpaden zijn daar "eigen weg" van Staatsbosbeheer ofzo. Eerst meed ik die wegen, tot ik het eens opzocht; geen punt dus. En dan kan er ineens veel :)
 
Voor wat betreft eigen weg...

Zolang de eigenaar van die weg de toegang en gebruik niet uitdrukkelijk heeft verboden dan wel fysiek onmogelijk heeft gemaakt...geeft hij eigenlijk aan dat het.." openbaar " is...
 
Ik snap wat je bedoeld, maar ik doelde meer op de moeilijkheidsgraad van de gemiddelde zandwegen hier. :]
Die wisselt met het weer. Ik heb ook wel eens vast gestaan tot aan mijn assen in de bagger. In de regel is het geen rocket Science om op de Veluwe te rijden.
Voor wat betreft eigen weg...

Zolang de eigenaar van die weg de toegang en gebruik niet uitdrukkelijk heeft verboden dan wel fysiek onmogelijk heeft gemaakt...geeft hij eigenlijk aan dat het.." openbaar " is...
Er gaan een stuk of wat dienders mee, dus als we "per ongeluk" een foute weg in slaan maken we met z'n allen gebruik van hun vrijstelling. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan