Motor-Forum

Select Forum

Polaris stopt met het fabriceren van Victory motoren

Reg. datum:
26 okt. 2003
Dit bericht kwam ik vandaag tegen: http://www.polaris.com/en...es-important-announcement

Ik weet dat het voor de Nederlandse markt niet heel erg veel uitmaakt, maar toch is het jammer. Victory maakte hele mooie motoren.
Don't sneeze in your full-face helmet

Captain Crunch

rustig aan en rap een beetje

Reg. datum:
28 okt. 2004
Functie:
Captain Crunch
Zo dat is nogal wat, die waren toch aardig aan de weg aan het timmeren om concurrent te worden van Harley ?
www.veenbrinkmotorparts.nl Like veenbrinkmotorparts.nl

Street Triple, Tiger 800

Reg. datum:
12 feb. 2008
Indian is een naam met meer allure. Meer kans om daar iets succesvol van te maken.

Reg. datum:
19 sep. 2011
Ik dacht een paar maanden geleden nog een artikel in een motorblad te hebben gelezen dat ''Victory nu toch echt voet aan de grond krijgt''.

de la Tourette

Reg. datum:
21 okt. 2002
Die hadden toch ook een elektrische motorfiets?
Meer dan 425 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3769 recensies... Hier!
Mijn elektrische motorfiets.nl

Street Triple, Tiger 800

Reg. datum:
12 feb. 2008
Had Polaris niet Brammo gekocht en herdoopt?

Reg. datum:
24 jun. 2004
Het is niet echt een merk dat iets toevoegde... Dure lompe choppers bestonden al een tijdje, en als je een serieuze cruiser wou had je ook al keus zat.

Jammer, maar is er iemand die hier van opkijkt? Ik kan het me niet heugen dat ik ooit een victory heb gezien.
CBR600F demper te koop €40,- zwart/standaard/en kras-schadevrij...

Reg. datum:
24 jun. 2004
quote:
ggfh666 schreef op 10 januari 2017 @ 07:41:
Indian is een naam met meer allure. Meer kans om daar iets succesvol van te maken.

Vind ik persoonlijk ook al kansloos, je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft... Heb je de nieuwe Kreidler al gezien ? Klinkt super natuurlijk, maar totaal niet serieus te nemen, voegd totaal niet toe. Er zit alleen een naam op uit een glorieus verleden, thats it..

In plaats van de naam weer in ere te herstellen, door een goed doordachte motor te bouwen is het nu even 5jaar een oud merkje bouwen, cashen, en de tent kan weer dicht.

Enige merk dat aardig ver kwam is de wederopstart van Moto Morini, maar volgens bestaan die ook niet meer, of heb ik dat fout?
CBR600F demper te koop €40,- zwart/standaard/en kras-schadevrij...

Reg. datum:
19 nov. 2011
quote:
Ed HondaCB50J schreef op 10 januari 2017 @ 20:42:

[...]

Vind ik persoonlijk ook al kansloos, je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft... Heb je de nieuwe Kreidler al gezien ? Klinkt super natuurlijk, maar totaal niet serieus te nemen, voegd totaal niet toe. Er zit alleen een naam op uit een glorieus verleden, thats it..

In plaats van de naam weer in ere te herstellen, door een goed doordachte motor te bouwen is het nu even 5jaar een oud merkje bouwen, cashen, en de tent kan weer dicht.

Enige merk dat aardig ver kwam is de wederopstart van Moto Morini, maar volgens bestaan die ook niet meer, of heb ik dat fout?

Die bestaan nog steeds.

Reg. datum:
26 jan. 2014
quote:
ggfh666 schreef op 10 januari 2017 @ 09:55:
Had Polaris niet Brammo gekocht en herdoopt?

Jup. Bedank voor de patenten en tot ziens :W

neem er gewoon 2

Reg. datum:
27 okt. 2008
quote:
je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft...

Oei, met zulke uitspraken maak je de marketing wereld natuurlijk erg boos :+

Captain Crunch

rustig aan en rap een beetje

Reg. datum:
28 okt. 2004
Functie:
Captain Crunch
style and ellegentz.jpg

met een starre blik reed hij de horizon tegemoed , op zijn stalen ros.
Deze rit is mijn overwinning.... mijn Victory....... 8-)
LePensZeur wijzigde dit bericht op donderdag 12 januari 2017 23:44 (52%)
www.veenbrinkmotorparts.nl Like veenbrinkmotorparts.nl

Reg. datum:
26 okt. 2003
quote:
Ed HondaCB50J schreef op 10 januari 2017 @ 20:33:
Het is niet echt een merk dat iets toevoegde... Dure lompe choppers bestonden al een tijdje, en als je een serieuze cruiser wou had je ook al keus zat.

Jammer, maar is er iemand die hier van opkijkt? Ik kan het me niet heugen dat ik ooit een victory heb gezien.

Da's een behoorlijk lompe opmerking. Laat ook zien dat je geen idee hebt waar je over praat. Als er nou n fabrikant de laatste jaren innovatief en gedurfd bezig is geweest op de cruisermarkt, dan was het Victory wel.

https://www.youtube.com/watch?v=N81E5mZePtw
Don't sneeze in your full-face helmet

Reg. datum:
15 apr. 2004
quote:

[...]

Dat heb je fout. Bestaan nog wel dacht ik, maar daar is alles mee gezegd. Gaan wekelijks failliet, net als al die andere Italiaanse merken.
Enige merk wat het wat herrijzenis betreft echt goed gedaan heeft, is Triumph.
Al hadden die net zo goed BMW-UK kunnen heten, qua inspiratie...

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.