Polaris stopt met het fabriceren van Victory motoren

Zo dat is nogal wat, die waren toch aardig aan de weg aan het timmeren om concurrent te worden van Harley ?
 
Indian is een naam met meer allure. Meer kans om daar iets succesvol van te maken.
 
Ik dacht een paar maanden geleden nog een artikel in een motorblad te hebben gelezen dat ''Victory nu toch echt voet aan de grond krijgt''.
 
Het is niet echt een merk dat iets toevoegde... Dure lompe choppers bestonden al een tijdje, en als je een serieuze cruiser wou had je ook al keus zat.

Jammer, maar is er iemand die hier van opkijkt? Ik kan het me niet heugen dat ik ooit een victory heb gezien.
 
Indian is een naam met meer allure. Meer kans om daar iets succesvol van te maken.

Vind ik persoonlijk ook al kansloos, je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft... Heb je de nieuwe Kreidler al gezien ? Klinkt super natuurlijk, maar totaal niet serieus te nemen, voegd totaal niet toe. Er zit alleen een naam op uit een glorieus verleden, thats it..

In plaats van de naam weer in ere te herstellen, door een goed doordachte motor te bouwen is het nu even 5jaar een oud merkje bouwen, cashen, en de tent kan weer dicht.

Enige merk dat aardig ver kwam is de wederopstart van Moto Morini, maar volgens bestaan die ook niet meer, of heb ik dat fout?
 
Vind ik persoonlijk ook al kansloos, je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft... Heb je de nieuwe Kreidler al gezien ? Klinkt super natuurlijk, maar totaal niet serieus te nemen, voegd totaal niet toe. Er zit alleen een naam op uit een glorieus verleden, thats it..

In plaats van de naam weer in ere te herstellen, door een goed doordachte motor te bouwen is het nu even 5jaar een oud merkje bouwen, cashen, en de tent kan weer dicht.

Enige merk dat aardig ver kwam is de wederopstart van Moto Morini, maar volgens bestaan die ook niet meer, of heb ik dat fout?


Die bestaan nog steeds.
 
full


met een starre blik reed hij de horizon tegemoed , op zijn stalen ros.
Deze rit is mijn overwinning.... mijn Victory....... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het is niet echt een merk dat iets toevoegde... Dure lompe choppers bestonden al een tijdje, en als je een serieuze cruiser wou had je ook al keus zat.

Jammer, maar is er iemand die hier van opkijkt? Ik kan het me niet heugen dat ik ooit een victory heb gezien.
Da's een behoorlijk lompe opmerking. Laat ook zien dat je geen idee hebt waar je over praat. Als er nou één fabrikant de laatste jaren innovatief en gedurfd bezig is geweest op de cruisermarkt, dan was het Victory wel.

 
Vind ik persoonlijk ook al kansloos, je motor heeft niet automatisch bestaansrecht omdat het toevallig een bepaalde naam heeft... Heb je de nieuwe Kreidler al gezien ? Klinkt super natuurlijk, maar totaal niet serieus te nemen, voegd totaal niet toe. Er zit alleen een naam op uit een glorieus verleden, thats it..

In plaats van de naam weer in ere te herstellen, door een goed doordachte motor te bouwen is het nu even 5jaar een oud merkje bouwen, cashen, en de tent kan weer dicht.

Enige merk dat aardig ver kwam is de wederopstart van Moto Morini, maar volgens bestaan die ook niet meer, of heb ik dat fout?

Dat heb je fout. Bestaan nog wel dacht ik, maar daar is alles mee gezegd. Gaan wekelijks failliet, net als al die andere Italiaanse merken.
Enige merk wat het wat herrijzenis betreft echt goed gedaan heeft, is Triumph.
Al hadden die net zo goed BMW-UK kunnen heten, qua inspiratie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan