Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn bike, nu helemaal klaar voor 2017.

Met de volgende upgrades:

Aeroflow Spiegels met LED knipperlicht
BARRACUDA stuurgewichten
Bridgestone slicks battlax
BREMBO RCS 19 rempomp, hendel en koppelingshendel
DID Goudenketting
GSX-R Stuurplaat sticker
GSX-R Tankpad
GSX-R ventieldopmoeren
HELL rvs staal omvlochten remkabels
K&N Luchtfilter
K&N Oliefilter
Kenteken plaat met harde letters
Lightech Chain Adjusters
LED kentekenplaat verlichting
NGK iridium bougies
Origineel Suzuki blauw voorspatbord
OSCO chain oiler
Oxford verwarmde handvaten
Puig kuipruit type Smoke
R&G Verchroomde korte kenteken houder
R&G Shocktube hoes
R&G bobbins
R&G Radiator quard
RIZOMA remvloeistofhouder voor en achter
Super-sprox tandwielen voor en achter
Titanium (pro-bolt) bouten (ketting stellers, kuipruitbouten, voorwielbout, achterwielbout, remklauwbouten, klembouten voor de voorvork, achter tandwiel bouten, remklauw pinnen ,achterkuip imbus en voet-schakelsteun imbus.).
Verchroomde zijstandaard
Witte wheel striping
Yoshimura R55 full system







 
Laatst bewerkt:
Het gat in debalhoofdpen is 15.7 mm,dat meet ik bij m,n l2 tenminste,ook van een k6 is dat zo want daar paste mijn TT houder ook in.
Jullie hebben het hier over remmen en stalen remleidingen,daar heb ik nog wel een paar van liggen hier,allemaal met alu koppelingen en met een T stukje,als je de moeite neemt sleutel ik ze er ook nog voor je aan,haal jij een lekker koekje bij de bakker.
Dat is aardig zeg!!
Die koeken moeten wel erg lekker zijn :t
 
Dit is mijn bike, nu helemaal klaar voor 2017.

Met de volgende upgrades:

Aeroflow Spiegels met LED knipperlicht
BARRACUDA stuurgewichten
Bridgestone slicks battlax
BREMBO RCS 19 rempomp, hendel en koppelingshendel
DID Goudenketting
GSX-R Stuurplaat sticker
GSX-R Tankpad
GSX-R ventieldopmoeren
HELL rvs staal omvlochten remkabels
K&N Luchtfilter
K&N Oliefilter
Kenteken plaat met harde letters
Lightech Chain Adjusters
LED kentekenplaat verlichting
NGK iridium bougies
Origineel Suzuki blauw voorspatbord
OSCO chain oiler
Oxford verwarmde handvaten
Puig kuipruit type Smoke
R&G Verchroomde korte kenteken houder
R&G Shocktube hoes
R&G bobbins
R&G Radiator quard
RIZOMA remvloeistofhouder voor en achter
Super-sprox tandwielen voor en achter
Titanium (pro-bolt) bouten (ketting stellers, kuipruitbouten, voorwielbout, achterwielbout, remklauwbouten, klembouten voor de voorvork, achter tandwiel bouten, remklauw pinnen ,achterkuip imbus en voet-schakelsteun imbus.).
Verchroomde zijstandaard
Witte wheel striping
Yoshimura R55 full system

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/gKsP89.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/921/4PgZA3.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/BsuucN.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600/922/GvM18c.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dat is een aardig lijstje! Mooie fiets hoor :t
 
Het gat in debalhoofdpen is 15.7 mm,dat meet ik bij m,n l2 tenminste,ook van een k6 is dat zo want daar paste mijn TT houder ook in.
Jullie hebben het hier over remmen en stalen remleidingen,daar heb ik nog wel een paar van liggen hier,allemaal met alu koppelingen en met een T stukje,als je de moeite neemt sleutel ik ze er ook nog voor je aan,haal jij een lekker koekje bij de bakker.
Top dankjewel! :) Ga ik die maat zo even bestellen, anders morgen op het werk in de pauze even met de schuifmaat heet en weer lopen. :P


Vandaag echt een uur of 5 gereden, heerlijk! Bandje had nog 3mm toen ik hem kocht, nu een week en een dikke 1000km verder zit ie toch net op de slijtagenok. :+ Vrijdag de nieuwe band. *O*

17269907_10210634415930878_316720162_o-Medium.jpg
 
Laatst bewerkt:
Harrekiet,
d,r kan nog wat bij het lijstje,een Brembo remklauw houder voor de achterrem.
Ligt hier wat in een krat nix te doen.
laat maar weten of het iets voor je is.
Mijn Suzuki staat mooi in de slaapkamer te wachten op de dingen die komen gaan
 
Inmiddels al jaar in mijn bezit tijd om jullie op de hoogte te brengen
Helemaal standaard gekocht en al veel veranderd zoals Akrapovic, hm quickshifter, pcV, kn filter, samco slangen, hel leidingen, zero gravity corsa kuipruit, en active snelgas..
full

Dagje assen gereden

full
 
Laatst bewerkt:
Mensen,
Verkoopt er iemand binnekort zijn Suzuki of kennen jullie iemand die zijn GSXR verkoopt of weten jullie een dealer die veel GSXR's heeft staan? Ben opzoek naar een K6, blauw of zwart maakt niet gek veel uit.

Graag hoor ik van jullie!
:]
 
Mooie quote van een maat van mij van dit weekend, zijn ervaring met een GSX-R:
Bij vertrek vandaar de snelweg op, ik reed voor Johan, trek de Fazer tot de stuik open vliegt vervolgens Johan voorbij alsof ik op een trap fiets zit..
Je mijn Fazer is echt geen traag hok, maar zo een gsxr is wel een ander koekje.. ;w
:+
 
Net terug van Andalucia/Almeria. Andalucia was top, wat een geweldig circuit. Heel erg uitdagend, eigenlijk geen moment rust, maar ligt mij persoonlijk erg goed. Verder voor vrijwel iedereen een nieuw circuit, dus we begonnen op gelijke hoogte, kon meteen mee in de snelle groep.

full


Almeria was eigenlijk klote. Eerste dag 8 rode vlaggen, daardoor eerste 3 sessies maar half kunnen rijden. En tijdens sessie 4 stopten mn remmen ermee. Einde rechte stuk, 250. Vol in de remmen en na een seconde gebeurt er ineens niks meer. Rechtdoor de grindbak in, gelukkig wel overeind kunnen houden.

full


Analyse is dat de klauwen niet goed schoongemaakt/onderhouden waren en daarom zijn gaan kleven, wiel liep ook niet vrij bleek achteraf. Daardoor is alles veel te heet geworden en de vloeistof gaan koken. Schijven zijn blauw uitgeslagen en ook een beetje krom, twijfel nog of het te krom is. Blokjes ook naar de klote, helemaal verglaasd.

Dag 4 regen :)
 
Zo dan, dat ziet er lekker uit, blij je hem recht heb kunnen houden!

Ik zou zelf adviseren om dan de schijven en blokken te vervangen, schijven hebben toch een goeie optater gehad en zijn behoorlijk heet geworden, je kan wel iets afdraaien of een lichte trilling accepteren maar dat is niet alles. :)

En qua remvloeistof, DOT 5 is misschien wat overdreven, of het moet een serieuze circuitfiets zijn, want dan moet je jaarlijks je vloeistof wisselen. Ik reed met de auto met ATE Typ 200, wel DOT 4 maar kan net even maar meer hitte aan en daar heb je zat aan. :)
 
Ik rijd altijd met 5.1. Maar volgens die monteur maakt dat in dit geval niet zo veel uit; de boel loopt aan, dat icm 2 zware remzones achter elkaar op Almeria, alles wordt veel te heet, maakt niet uit wat voor vloeistof je erin doet.

Was in ieder geval flink billenknijpen :)
 
Ik rijd altijd met 5.1. Maar volgens die monteur maakt dat in dit geval niet zo veel uit; de boel loopt aan, dat icm 2 zware remzones achter elkaar op Almeria, alles wordt veel te heet, maakt niet uit wat voor vloeistof je erin doet.

Was in ieder geval flink billenknijpen :)

5.1 kan iets meer hebben. Ik had persoonlijk voor ik afreisde voor zo'n racetrip mijn klauwen schoongemaakt.
Aan de troep te zien is dit al een tijdje niet gebeurd. :/

Wij maken de klauwen van onze racemotor na elke racedag schoon. Je wilt niet dat die dingen weigeren als je ze wilt gebruiken.
 
Welkom terug Huib. :W

Jammer van al die rode vlaggen en je remmen -O- .Al met al toch wel een leuke tijd/dagen gehad *O* :]

Je houding ziet er beter uit als die van Rossi ... erg netjes. :t

Kreeg een pd dat groep naar Portimao erg veel regenval -O- hadden gehad. Hopelijk heb ik dan meer geluk ?

Remmen TIP , die haal ik elk jaar helemaal los en eventjes inspecteren en ATE invetten dan.

Dit jaar het niet kunnen doen gezien m'n vader zijn gezondheid.Bij terugkomst Portimao gaan ze alsnog uit elkaar.Mits de SRAD dan nog in :+ elkaar zit ? Heb hoogte verschil foto's van Portimao gezien en durf eigenlijk nu niet meer :P })
 
Was zelf 2 weken terug ook bezig met de remklauwen bezig. Ook de boel maar gesplitst en met de dremel schoongemaakt. Afgelopen weekend kettingset en remblokken achter vervangen.

Pekel is dus toch niet zo goed voor je motor :X Verf van mijn achterbrug begint af te bladderen bij het stuk waar de spatbord vast zit.
 
Was zelf 2 weken terug ook bezig met de remklauwen bezig. Ook de boel maar gesplitst en met de dremel schoongemaakt. Afgelopen weekend kettingset en remblokken achter vervangen.
Dremel :? mag hopen dit niet gedaan te hebben met een slijpsteentje ;) :+

Ik zet soms dat borsteltje op m'n dremel om die groef seals extra schoon te maken :9



Pekel is dus toch niet zo goed voor je motor :X Verf van mijn achterbrug begint af te bladderen bij het stuk waar de spatbord vast zit.

Pekel is killing your bike :Y
 
Ik kreeg ook al kippenvel van het woord dremel in combinatie met remklauw.
Tandenborstel is genoeg doorgaans. Ik ben wat lui dus doe het met een oude elektrische borstel en water met dreft. Works everytime!
 
Ik kreeg ook al kippenvel van het woord dremel in combinatie met remklauw.
Tandenborstel is genoeg doorgaans. Ik ben wat lui dus doe het met een oude elektrische borstel en water met dreft. Works everytime!

En van een slijptol :+

Ik leg de gesplitste klauwen in Dasty maar echt vuil zijn de mijne meestal niet.

Mijn tempo is niet Roel zijn tempo en ach 6-8 dagen rijden moet kunnen.

Na elke circuit dag wel remmenreiniger er doorheen eventjes dectandjes poetsen en klaar.

Voor mij is 1 x splitsen per jaar oké.
 
Nee met een slijpschijf. Achteraf nog mijn naam ingegraveerd.

Gewoon met een messingborsteltje de zwarte gedeeltes en de plek waar de remblokken in schuiven en de geleiderspennen.

Met een tandenborstel ga je het zeker niet redden. Was in de keuken fanatiek bezig met de tandenborstel en dat werkt nauwelijks. Je zag nog zwarte puistjes zitten aan opgehoopte aangekoekte remstof.
Laatste keer dat ik dat ik mijn klauwen had gereinigd en ook gereviseerd was bijna 2 jaar terug. Zo n beetje 20k kms geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan