Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij wel :P :+ _O-
Het is allemaal ervaring opa! Wacht maar over een paar jaar :] :+


Dat zeer zeker , maarre ik heb niet de ambitie om echt rete snel rond te willen gaan ;)

Wat ik probeer ( is mij verteld het zo te doen) is om zo soepel mogelijk te rijden in de hoop zo wat tijd te winnen.

Komt er ooit een tijd dat ik echt moet pushen voor snelle rondentijden dan ga ik een stapje terug doen ;)

Wil graag levend m'n bed terug in :+
 
Laatst bewerkt:
Nee met een slijpschijf. Achteraf nog mijn naam ingegraveerd.
:t :+
Gewoon met een messingborsteltje de zwarte gedeeltes en de plek waar de remblokken in schuiven en de geleiderspennen.

Met een tandenborstel ga je het zeker niet redden. Was in de keuken fanatiek bezig met de tandenborstel en dat werkt nauwelijks. Je zag nog zwarte puistjes zitten aan opgehoopte aangekoekte remstof.
Laatste keer dat ik dat ik mijn klauwen had gereinigd en ook gereviseerd was bijna 2 jaar terug. Zo n beetje 20k kms geleden.

Oke je hebt niet zitten slijpen/schuren/frezen :+ in en aan de remcubs behuizing :t
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een mazzeltje, 16,3L getankt :+ En een dikke 270km gereden... :X

Vanochtend nog een mede K4 750 gespot op de ring van Ehv, even een duimpje gegeven, altijd leuk. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Idd 200 km op een tank is meestal wel de max wat ik er uit haal. Dat is dan alleen plezierritjes, woon-werk doe ik niet aan.
Op circuit zullen we maar niet aan het verbruik denken ....
 
Idd 200 km op een tank is meestal wel de max wat ik er uit haal. Dat is dan alleen plezierritjes, woon-werk doe ik niet aan.
Op circuit zullen we maar niet aan het verbruik denken ....

Bij mij zuipt alles wel ; auto , motoren en ik :P

Elk rondje Assen 3/4 liter of zo *D
 
Kolere :D Doen jullie goed :+ Ik deed met de F tussen de 1 op 13 en 1 op 16 dus dit valt reuze mee. :) Tank lampje voor reserve gaat steevast op 210km aan. :P
 
Kolere :D Doen jullie goed :+ Ik deed met de F tussen de 1 op 13 en 1 op 16 dus dit valt reuze mee. :) Tank lampje voor reserve gaat steevast op 210km aan. :P


Wij rijden dan ook geen snelweg homo km's Johan :P _O- :+

Tis dat de boetes zo lullig hoog zijn maar anders zou ik zelden onder de 200km/uur komen O-) })
 
Hey Marten, blijf maar bij Suzuki kerel er komt een nieuwe uit :) De 600 gaat (mogelijk ) uit productie.

http://www.motor-forum.nl/forum/lis...t-waarschijnlijk-GSX-R750-nieuw-leven--1.html
Willem,
Heb nog niets anders gekocht,eerst maar eens een stukje rijden op dit ding,zien we dan wel weer.
Dat verhaal over een nieuwe 750 heb ik ook vernomen van de Nimag maar dat moet ik ook nog zien,laten ze eerst maar eens zorgen dat alle pk zoals opgegeven er ook uitkomen,
dan nog even wat aan de BPF vork knutselen en de Brembo remmen goed in elkaar zetten.Misschien koop ik dan wel weer een 750 gixxer,word ook een dag ouder kan beter een wat meer leeftijd bestendig motortje kopen,in zo,n huis woon ik al.
Fierder bin ik hielendal net lulk.
 
Vers rubber *O*
WP_20170317_18_46_43_Pro-Custom.jpg

WP_20170317_18_47_03_Pro-Medium-800x450.jpg

Sew me, BS T30 Evo onder een Gixxer 750 :+ Weinig zin om iedere 8dkm een achterbandje te wisselen (4 nieuwe achterbanden per jaar) :X

Zondag even verder inrijden, mooi voor de regen van komende week. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan