Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan :P Echt harde regen is idd klote, beetje miezel of wat drupjes is prima te doen. :) Alleen om de dag koud en nat te beginnen is ook niet mijn ding. Wil dan met echt slecht weer nog wel eens de auto pakken, vaak in combi met boodschappen doen. Zeker dat is op de motor met een tas niet echt te doen. :+ Scheelt ik alleen ben maar dan nog. :P
 
Na lange tijd van weer eens een keer komen kijken hier.
In ieder geval nog steeds op de soes!

dwM3arQJ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vers rubber *O*
[afbeelding]
[afbeelding]
Sew me, BS T30 Evo onder een Gixxer 750 :+ Weinig zin om iedere 8dkm een achterbandje te wisselen (4 nieuwe achterbanden per jaar) :X

Zondag even verder inrijden, mooi voor de regen van komende week. :)
Nice man. Ik ben ook over van Bridgestone BT016/S20 naar Dunlop RoadSmart 3 sport toer banden.

Ben benieuwd naar je ervaringen ermee. Ik dacht ook na over de T30 maar ik wilde wat anders proberen dan 5 jaar lang bridgestone :P

Weet er iemand of de achterbrug van een GSX-R 600 K7 gespoten of poedercoated is? Het begint namelijk af te bladderen op het punt waar de spatbord begint.
 
Nja ervaring nu is te kort om wat zinnigs te zeggen. Even goed het vet eruit rijden en wat kilometers maken. Hoop dat ze wat minder snel vierkant worden dan de BT016's. Maar vertrouwen heb ik wel snel in de banden.
 
met de volgende specs:

compleet Yoshimura uitlaatsysteem
brembo RCS rempomp
Galfer remschijven
K tech vering plus pistonkit voor
WP suspension vering achterkant
BMC luchtfilter
verders nog een hoop extra spullen

Things to do:

snelgas
PP remschakelsetje plaatsen
carbon blokbescherming links en rechts
asprotectie voor en achter

na afwezigheid van bijna 4 jaar ga ik het racen weer op pakken, wil het low budget houden daar ik een gezin met 3 kids heb.
het gsxr model is mij meer dan bekend, heb de volgende modellen gehad en een paar ervan ook geraced; gsxr 750W 1994 straat, gsxr 600 k2 straat, gsxr 1000 k2 race, gsxr 750 srad 1997 straat, gsxr 750 k2 straat, gsxr 750 srad 1999 race, gsxr 750 k5 straat en gsxr 600 k5 race. verders heb ik nog gereden een fireblade uit 2000 straat, een sv 1000 k5 straat en een yamaha r6 2002 race.
 
Nice man. Ik ben ook over van Bridgestone BT016/S20 naar Dunlop RoadSmart 3 sport toer banden.

Ben benieuwd naar je ervaringen ermee. Ik dacht ook na over de T30 maar ik wilde wat anders proberen dan 5 jaar lang bridgestone :P

Weet er iemand of de achterbrug van een GSX-R 600 K7 gespoten of poedercoated is? Het begint namelijk af te bladderen op het punt waar de spatbord begint.


Ik heb nog wel een liggen, voor weinig. In Lelystad. Ook iets van levenservaring te zien, maar niet bladderen.
 
met de volgende specs:

compleet Yoshimura uitlaatsysteem
brembo RCS rempomp
Galfer remschijven
K tech vering plus pistonkit voor
WP suspension vering achterkant
BMC luchtfilter
verders nog een hoop extra spullen

Things to do:

snelgas
PP remschakelsetje plaatsen
carbon blokbescherming links en rechts
asprotectie voor en achter

na afwezigheid van bijna 4 jaar ga ik het racen weer op pakken, wil het low budget houden daar ik een gezin met 3 kids heb.
het gsxr model is mij meer dan bekend, heb de volgende modellen gehad en een paar ervan ook geraced; gsxr 750W 1994 straat, gsxr 600 k2 straat, gsxr 1000 k2 race, gsxr 750 srad 1997 straat, gsxr 750 k2 straat, gsxr 750 srad 1999 race, gsxr 750 k5 straat en gsxr 600 k5 race. verders heb ik nog gereden een fireblade uit 2000 straat, een sv 1000 k5 straat en een yamaha r6 2002 race.
Welkom terug!

Dat is een mooi race verleden!
 
Welkom terug idd, lekker sinister zo dat zwart! :P Succes met racen. :)

Vandaag weer een tank peut er doorheen gejaagd, even rondje Gelderland. >:) Bandje is goed ingereden nu!
IMG-20170319-WA0005-Custom.jpg

Eerste ervaring zijn zeer goed! Koud gewoon gelijk veel grip en vertrouwen, niet oprichten met remmen in de bocht, weinig tot geen beweging met belijning en plekken op de weg, stuurt heel makkelijk en scherp in, veel gevoel. En op de snelweg kun je lekker doorrijden en blijft ie goed stabiel met een hogere snelheid.

Ben er zeer over te spreken! Ben heel benieuwd hoe die zich houdt, qua levensduur en ook of ie niet te snel vierkant gaat worden. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan