Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Willem, ik las dat je over 2 dagen nog eens op Assen zal rijden? Veel plezier! :]

Roy, rij je morgen zac?

Graaffie, in welke klasse rij je nu bij de owcup? Lekker gereden dit weekend?
 
Laatst bewerkt:
:W

Willem, ik las dat je over 2 dagen nog eens op Assen zal rijden? Veel plezier! :]

Graaffie, in welke klasse rij je nu bij de owcup? Lekker gereden dit weekend?


Hoi Ine :W , dat was wel het plan maar ik vind het te koud met 0 gr en heb teveel kans op regenachtig weer :P Vond Portimao met 3 dagen regen wel genoeg voor geheel 2017.

Heb nu CRT daarvoor geboekt 15 mei op circuit Assen er was 1 plaatsje vrijgekomen :t

Zal vermoedelijk ook 1 juni circuit Assen via het CRT gaan boeken.

Heb 5 mei circuit Zandvoort.
Heb 2 juli circuit Assen.
Heb 22 augustus circuit Assen met 23 optioneel die ga ik vermoedelijk vrij rijden of met een instructeur?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ine :W , dat was wel het plan maar ik vind het te koud met 0 gr en heb teveel kans op regenachtig weer :P Vond Portimao met 3 dagen regen wel genoeg voor geheel 2017.

Heb nu CRT daarvoor geboekt 15 mei op circuit Assen er was 1 plaatsje vrijgekomen :t

Zal vermoedelijk ook 1 juni circuit Assen via het CRT gaan boeken.

Heb 5 mei circuit Zandvoort.
Heb 2 juli circuit Assen.
Heb 22 augustus circuit Assen met 23 optioneel die ga ik vermoedelijk vrij rijden of met een instructeur?
Kom ik aan met mijn 4juni politiecircuitje Lelystad _O-
 
Hoi Ine :W , dat was wel het plan maar ik vind het te koud met 0 gr en heb teveel kans op regenachtig weer :P Vond Portimao met 3 dagen regen wel genoeg voor geheel 2017.

Heb nu CRT daarvoor geboekt 15 mei op circuit Assen er was 1 plaatsje vrijgekomen :t

Zal vermoedelijk ook 1 juni circuit Assen via het CRT gaan boeken.

Heb 5 mei circuit Zandvoort.
Heb 2 juli circuit Assen.
Heb 22 augustus circuit Assen met 23 optioneel die ga ik vermoedelijk vrij rijden of met een instructeur?
Misschien kan je komende zondag nog rijden in het warme zuiden? :+ Er zijn nog plaatsjes vrij op Zolder, en ik zal er ook zijn :]

Heb trouwens deze maandag iedereen verbaasd (zelfs mezelf). Heb tijdens de nineties endurance een 1:51.930 neergezet met een cbr600f van '99. Had er nooit van durven dromen nu al deze tijd te halen met die motor! :o En dat in lap 81 ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je komende zondag nog rijden in het warme zuiden? :+ Er zijn nog plaatsjes vrij op Zolder, en ik zal er ook zijn :]

Warme zuiden _O- :+

Als het zondag echt warm is kom ik wel eventjes kijken woon tenslotte maar 30 min noordelijk ;)

Meerijden gaat niet Ine moet zaterdag ook al werken dan is zondag mijn rustdag *D :+ Ben net als jij de laatste tijd wat drukjes met werken :Y Moet diensten inhalen ;)

Heb trouwens deze maandag iedereen verbaasd (zelfs mezelf). Heb tijdens de nineties endurance een 1:51.930 neergezet met een cbr600f van '99. Had er nooit van durven dromen nu al deze tijd te halen met die motor! :o En dat in lap 81 ofzo?

:t Da's echt een knappe rappe tijd *O* :Y Dus de motor bevalt je goed tot nu toe.
 
Misschien kan je komende zondag nog rijden in het warme zuiden? :+ Er zijn nog plaatsjes vrij op Zolder, en ik zal er ook zijn :]

Heb trouwens deze maandag iedereen verbaasd (zelfs mezelf). Heb tijdens de nineties endurance een 1:51.930 neergezet met een cbr600f van '99. Had er nooit van durven dromen nu al deze tijd te halen met die motor! :o En dat in lap 81 ofzo?

Waar reed je? Zolder?
 
Zolang je achter een tuut blijft rijden is er niks aan de hand. Begint pas met inhalen of ervoor rijden :+

_O-

Tuut juut :+

Ah ja jullie nieuwe huis :t Geen probleem dan gaan we volgend jaar eens samen ( met je vrienden) Assen rijden *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Warme zuiden _O- :+

Als het zondag echt warm is kom ik wel eventjes kijken woon tenslotte maar 30 min noordelijk ;)
Altijd welkom!
Meerijden gaat niet Ine moet zaterdag ook al werken dan is zondag mijn rustdag *D :+ Ben net als jij de laatste tijd wat drukjes met werken :Y Moet diensten inhalen ;)
Moet ook zaterdag werken. Ben van plan het zondag rustig aan te doen, maar is wel leuk om een paar sessietjes mee te pikken :)

:t Da's echt een knappe rappe tijd *O* :Y Dus de motor bevalt je goed tot nu toe.
Ja zeker! En ik merk nog veel punten om te verbeteren.
Het is lang geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld op een motor (ik mis mijn supermono nog elke dag...). Het voelde echt fantastisch! *D
 
Altijd welkom!

*D Ik zie je vanzelf wel langs racen of ik haal je in :+

Moet ook zaterdag werken. Ben van plan het zondag rustig aan te doen, maar is wel leuk om een paar sessietjes mee te pikken :)
Zal morgen mijn racemotor klaar gaan maken hij staat nu nog op regenbanden.Als het weer zondag Zuidelijk aangenaam lijkt te worden wie weet :]
Ja zeker! En ik merk nog veel punten om te verbeteren.
Het is lang geleden dat ik me nog zo goed heb gevoeld op een motor (ik mis mijn supermono nog elke dag...). Het voelde echt fantastisch! *D

Als ik je goed lees komt alles goed ,ondanks het gemis van je supermono . Heb je er soms mee geplaagd dat je 3 cilinders miste :+ Volgens mij heb jij ze nu gevonden gezien je rondetijden.En belangrijker, dat je weer aan het genieten bent en jij je goed voelt *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Oei? Slechte omstandigheden? Veel rode vlaggen? Problemen met je motor? ...?:Y

Voor Assen zal het nog wel een tijdje duren voor ik die tijd haal met die brommert :+

Eerste sessie al dusdanig oliespoor dat we tot sessie 3 maar de helft van de baan konden rijden en heb 4x wielen gewisseld. Heb echt 2 rondjes de hele baan gereden en met een beperking in Meeuwenmeer.

Vond het al rap maar he, je bent dan ook een rappe dame!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan