Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zover!
2 weken terug mijn volledig rijbewijs gehaald en nu ben ik opzoek naar een K6/K7 600/750.
Iemand die er hier toevallig een te koop heeft staan?
Hoop over een aantal weken een foto van mijn bike hier neer te zetten

groetjes
:]
 
Laatst bewerkt:
Eraf halen die rommel! Het is je circuitmotor. Die hoort geen zijpoot te hebben!

Mee eens *D

Wel erg handig hoor Ine zo'n zijpoot ;) Wat Roy ook al schreef vanwege het keuren voor thuis in m'n garage tijdens werkzaamheden etc. :Y
 
Laatst bewerkt:
Netjes gereden!

En voor je gevoel kon het sneller of klopte het zo wel?


Het kon sneller :Y het was lastig om vrij asfalt voor je te hebben.Voor mijn gevoel leek het mij allemaal wat gemakkelijker af te gaan als vorig jaar ? Kreeg de li knie zelfs al bij de Bult op de grond *D

Ben minder snel moe kan ook alle sessies en alle ronden nu wel rijden ook al is de conditie ruk.De motor stuurt zeker beter in of ik ben ben beter gaan rijden _O- :P Hij loopt minder de bocht uit nu met dank aan de veel betere voorvok.Al blijft het wel hard werken met de SRAD. B|

De zit ga ik hoger en aanpassen dan langzamerhand de K4 eens meenemen denk ik ?
 
Laatst bewerkt:
Het kon sneller :Y het was lastig om vrij asfalt voor je te hebben.Voor mijn gevoel leek het mij allemaal wat gemakkelijker af te gaan als vorig jaar ? Kreeg de li knie zelfs al bij de Bult op de grond *D

Ben minder snel moe kan ook alle sessies en alle ronden nu wel rijden ook al is de conditie ruk.De motor stuurt zeker beter in of ik ben ben beter gaan rijden _O- :P Hij loopt minder de bocht uit nu met dank aan de veel betere voorvok.Al blijft het wel hard werken met de SRAD. B|

De zit ga ik hoger en aanpassen dan langzamerhand de K4 eens meenemen denk ik ?

Goed bezig :t
 
Balen Willem! En jij wordt ook eerst 80x 40 tinten rood? :+


:+ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( x 80

Kop is kei kei rood. _O-

Was in slaapgevallen ,in stoel en poten op de kar in de volle zon tijdens lunch pauze :z

Gelukkig werd ik wakker omdat de buurman ging rijden _O-

Daarna moest ik weer :t
 
Laatst bewerkt:
Het is zover!
2 weken terug mijn volledig rijbewijs gehaald en nu ben ik opzoek naar een K6/K7 600/750.
Iemand die er hier toevallig een te koop heeft staan?
Hoop over een aantal weken een foto van mijn bike hier neer te zetten

groetjes
:]


Proficiat :t wel uitkijken he zo's GSXR 150 pk is gevaarlijk ;) :+
 
m'n 135pk '98 SRAD was gevaarlijker als m'n 'verHondariseerde' tamme K6 :P


Die 135 pk krukas dat haalt mijn circuit SRAD-je niet meer -O- Vorig jaar op testbank 115 pk op het achterwiel wat net niet 125 pk krukas zal geven.

Maar inderdaad de SRAD is gevaarlijker als de tamme K6 750 is :Y Heb je ooit gereden op een K4 K5 750 :9 Dat zijn hengsten die met hun 150 pk ballen geklemd zitten in de bankschroef :+

De generaties daarna hebben ook 150 pk maar dat zijn net gecastreerde hengsten _O-
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend de Gixxer over de 36dkm heen gezet, dat is iets meer dan 2000km per maand :Y

Vrijdag-zaterdag naar Zuid Limburg geweest, en Zondag een rondje Noord Holland gedaan met wat vrienden. Top weekend. :Y
IMG-20170514-WA0006-Medium.jpg

2017-05-14-13.33.10-Medium-800x449.jpg

2017-05-14-13.54.04-Medium-800x449.jpg

2017-05-14-13.54.14-Medium-800x449.jpg
 
Die 135 pk krukas dat haalt mijn circuit SRAD-je niet meer -O- Vorig jaar op testbank 115 pk op het achterwiel wat net niet 125 pk krukas zal geven.

Maar inderdaad de SRAD is gevaarlijker als de tamme K6 750 is :Y Heb je ooit gereden op een K4 K5 750 :9 Dat zijn hengsten die met hun 150 pk ballen geklemd zitten in de bankschroef :+

De generaties daarna hebben ook 150 pk maar dat zijn net gecastreerde hengsten _O-

Hoho rustig aan he ome Willem! Zijn niet gecastreerd :N
 
Haha ja we moesten daar wachten voor een paar van die kerels met van die te strakke broekjes op zo een soort rare fiets :+ Zeg maar die ik normaal tegen de spiegel heb :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan