Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is bombat genoemd naar de bijnaam die Boornbergum heeft.
Ik zie een foto van een airbox maar geen moertje?
Wat zoek je en wat is de maat?,de bakker is dicht maar als het moet kan ik veel maken,als je nog banden zoekt bt016 120/180 dan is het de reis wel waard

Op de tweede foto zie je links en rechts, en 2 stuks bovenin, onder het plastic zilverkleurige moertjes zitten. De maat heb ik niet maar ze zijn rechthoekig. En een 6 kant moertje past niet..

Ik weet niet oftie banden wil.
Maar als ik het zo lees gratis af te halen ongebruikte bt016 banden?

Nee moettie niet ;) moertje wel graag :Y
 
Laatst bewerkt:
Oke,geen banden maar moertje heb ik niet liggen maar weet je de maat?
Laat dat weten en als de roeghouwer er tijd voor heeft,heeft ie wel,kun je er op wachten,laat maar weten.
Verder gaat alles goed,Suzuki staat in huis in de slaapkamer,helemaal weer origineel en schoon te wachten wat er komen gaat.
 
Moertje is goddomme 10cent? Pak gewoon een bout en moer klaar?
Gast. Een zeskant moertje wil er niet in. Past niet; gat komt dan niet overeen. Denk als iemand wat spare parts heeft dan is dat makkelijk. En anders word het een moer afslijpen of iets anders om het passend te maken..
 
Ja dat zou eventueel kunnen; maar volgens mij was die te dik.
Maar ik doe nu even niks; heb er geen haast mee en die maat van mij al helemaal niet en mijn voorkeur gaat uit naar een originele oplossing. Dus ik wacht even af of wellicht iemand dat heeft liggen.
 
Laatst bewerkt:
Zou nog een foto laten zien van de GSXR1000 K6 voorpoten in m'n circuit SRAD.

full
 
Ja dat zou eventueel kunnen; maar volgens mij was die te dik.
Maar ik doe nu even niks; heb er geen haast mee en die maat van mij al helemaal niet en mijn voorkeur gaat uit naar een originele oplossing. Dus ik wacht even af of wellicht iemand dat heeft liggen.
Kan er niet bij,als je mij even de maten van dat moertje doorgeeft maak ik een paar van die dingen voor je,alleen het typen van al die berichten al kost even veel tijd
 
Anders gewoon ff bij dealer bestellen, kost "niets" natuurlijk.
Dat wilde ik ook doen. Maar het bewuste moertje staat niet op de tekeningen en dus is er geen spare part nummer zichtbaar en valt er ook niks te bestellen...

@ bombats
Zal even vragen aan die maat van mij oftie van een bestaande even de maten wil opmeten.. kan even duren; de beste kerel werkt in 10 dagen shifts..
 
Dat wilde ik ook doen. Maar het bewuste moertje staat niet op de tekeningen en dus is er geen spare part nummer zichtbaar en valt er ook niks te bestellen...

@ bombats
Zal even vragen aan die maat van mij oftie van een bestaande even de maten wil opmeten.. kan even duren; de beste kerel werkt in 10 dagen shifts..
En die dealer heeft dat toch niet nodig :? Als het goed is weet die dat uit z'n hoofd _O-
 
Ha! Nou daar waar ik was mooi niet hoor ;)
Heb mn maat gevraagd oftie ze effe een bestaand moertje wil opmeten..
 
foi gaat rap hier.. deeltje 6 al weer. ik lees en af en toe post, weer vrolijk mee!

Heb voor dit jaar weer 9, 30 juni en 13 juli assen geboekt. Wel met de racer. dus met de R6.
 
foi gaat rap hier.. deeltje 6 al weer. ik lees en af en toe post, weer vrolijk mee!

Heb voor dit jaar weer 9, 30 juni en 13 juli assen geboekt. Wel met de racer. dus met de R6.


Heb alleen Portugal geboekt de rest moet ik aankijken wanneer ik echt weg kan.Nu maanden vooruit boeken gaat nog niet.
 
hallo gsxr rijders,

Heeft er hier toevallig iemand ervaring met een gsxr 600 of 750 uit 2011?
Ik lees alleen maar lovende recensies over het blok van zowel de 600 als 750, de showa voorvork, de brembo klauwen etc.

Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten? ik lag dat de kwaliteit van de lak van mindere kwaliteit is dan bv Yamaha en dat ze bij een koude motor wat kunnen tikken gedurende de eerste paar minuten. Dit was blijkbaar normaal en niets om je zorgen over te maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan