Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht iemand een kennis hebben, etc. met interesse in een mooie GSX750R, zwart, veel carbon en mooie onderdelen?
Ik hou me aanbevolen.
Na lang twijfelen gaat de motor toch in de verkoop.
Ik wilde eerst de motor aanhouden om te blijven rijden en t.z.t. een ander type te kopen.

Ik ga nu toch de prioriteit veranderen en me richten op hypotheek en gezin. Ik wil geen 3 hobby's financieren.
Audio is nummer 1, motor 2. 3. Circuit al gestopt. Ik ben druk met audio en verbouwen van het huis.

Er komt echt wel weer een motor terug, maar even 2, 3 jaar iets andere prioriteiten. Wat ik wil kopen is nog te duur, de knop omgezet en het geld in het huis stoppen.


Lang verhaal, jullie als betrokkenen hebben daar wel recht op.
En, ompraten hoeft niet. Bovenstaand is rationeel, goed over nagedacht en niet gebaseerd op geldgebrek :)

Kortom, zwarte K7 GSX750R, 40.0000 km plus.
Advertentie wordt later geplaatst.

[afbeelding]

Jammer maar een juiste keuze! Succes met de verkoop. Zal vast wel snel verkocht zijn!
 
Worden waarsschijnlijk de MPP 2CT.
Bedankt voor de tips!
Rijden jullie met originele kuipruitje, of met een double bouble? En zou dit heel veel verschil uitmaken?
 
Ah nog iemand die in goeie marketing trapt :P

Qua ruitje, wat wil je bereiken? Op mijn k4 had ik vervelende turbulenties die met een ander ruitje weg waren.
 
Gisteren en vandaag mijn witte extra K1-2-3 velgen klaar gemaakt + nieuwe lagers en seals voor op de circuit-SRAD en indien nodig ook voor de GSXR K4.

Deze velgen zijn lichter als die van de SRAD zijn daarnaast is de achtervelg is nu 5.5J .Dan met een 190 55 band erop zo kan ik ook meer hellingshoek aan. Heb nu hiermee meer bolling en een groter wegdek contact.De motor zal ook sneller insturen en dat voor een SRAD O-) :+

Reed met de originele 6J velg nu teveel op het randje.Zou op die velg voortaan een 190 60 hoge band op kunnen leggen?

[afbeelding]
[afbeelding]


bij de race dunlops is de 190 versie voor 5.5J velgen en de 200 voor de 6j velgen.
je kan dus ook de 190 dunlop op een 5.5J std srad achtervelg te doen.
 
bij de race dunlops is de 190 versie voor 5.5J velgen en de 200 voor de 6j velgen.
je kan dus ook de 190 dunlop op een 5.5J std srad achtervelg te doen.

Hoi Nick :t

Ik koop de Dunlops bij een R6 race cup bandenboer in Duitsland en die schreef mij ook al dat ik veel beter de 190 race Dunlop op een 5.5J kon leggen. :Y Dat deden zij namelijk ook *D

Goed idee van je om een 200 band erbij te kopen voor de 6J velgen :t Mijn Srad 750 inj die hebben standaard allemaal de 6J velg.

Wilde eigenlijk een set K1-2-3 met 5.5J velgen hebben omdat die lichter zijn maar belangrijker nog die passen ook zo op mijn K4 750.Daar heb ik liever dan geen Srad velgen inzitten als ik hiermee t.z.t zou gaan circuitrijden .
 
Laatst bewerkt:
Wat mist er op het plaatje :+

full
 
Laatst bewerkt:
Het plaatje :P

Niet geborgd?

Nog nooit geborgd gezeten
Leuk detail dat ik vorig jaar m'n kentekenplaathouder verving omdat die er al 8 jaar onder zat
dus 'uit voorzorg' er een nieuwe op had gezet

*damn much good did that do


Kleur op de motor het blauw/wit :+

Ik dacht dat de Kleur-OCD-ers alleen maar op groene fietsen reden? })



Maar het goede nieuws is dat toen een campermobilist mij er op wees, dat ik wist wanneer ik hem verloren had *O*
(Ik hoorde een kmetertje of wat ervoor alsof ik over een blikje reed, maar wist vrij zeker dat het wegdek schoon was)

Nog meer goed nieuws was dat ik een niet in m'n achterband vond, en gelukkig (nog) niet diep genoeg zat om een lek te veroorzaken *O* *O* *O*

...en dan te bedenken dat ik m'n staatslot nog moet checken van de laatste trekking :o
 
Zo een ding trilt natuurlijk nog wel wat meer. :P Maar borgen, hoe? Tape erachter?

Moet sowieso nog eens kijken om iets van een reflector onder de kentekenplaat te maken, zeker als we een aantal weekenden naar Duitsland gaan. :X
 
Zo een ding trilt natuurlijk nog wel wat meer. :P Maar borgen, hoe? Tape erachter?

Moet sowieso nog eens kijken om iets van een reflector onder de kentekenplaat te maken, zeker als we een aantal weekenden naar Duitsland gaan. :X
Gewoon twee bouten er doorheen jassen ;)
 
Boutjes dus, maar eens doen dan. :)
Reflector??? Die heb ik alleen op m'n trapfiets :+
Haha ja hier ook, maar in Duitsland en zeker de Eifel zijn ze enorm aan het controleren en doen. Maatje had al een bon nadat ze niks konden vinden...

En ik heb al de knippers in het achterlicht ipv losse knippers, en zo nog van alles. Kan nog wat worden. :X
 
Moet sowieso nog eens kijken om iets van een reflector onder de kentekenplaat te maken, zeker als we een aantal weekenden naar Duitsland gaan. :X

een reflector is het minste van m'n problemen als ik begin juli naar Bradwurststan ga
Kuch* E-keur *Kuch
 
Laatst bewerkt:
Mja bij mijn Leovince zit de killer er toch weer in, niet te harden man. :P Op al die snelwegritten die ik maak dreunt dat enorm, om maar te zwijgen over hoe het voor mensen achter mijn is. Plus met 6 uur-half 7 weg uit de parkeerkelder dan gaan mensen ook niet van je houden. :+
 
Wat mist er op het plaatje :+

[afbeelding]
Ai ai, geen preventief onderhoud meer plegen aan de kentekenhouder dus ;).
Ben de plaat zelf ook een keer verloren in Luxemburg. Niet meer terug kunnen vinden en uiteindelijk besloten om terug naar huis te rijden zonder. Heb me toen maar heel braaf aan de snelheid gehouden..
Heb hem daarna ook met bouten en borgmoeren vast gezet.
 
Nog nooit geborgd gezeten
Leuk detail dat ik vorig jaar m'n kentekenplaathouder verving omdat die er al 8 jaar onder zat
dus 'uit voorzorg' er een nieuwe op had gezet

*damn much good did that doIk dacht dat de Kleur-OCD-ers alleen maar op groene fietsen reden? })



Maar het goede nieuws is dat toen een campermobilist mij er op wees, dat ik wist wanneer ik hem verloren had *O*
(Ik hoorde een kmetertje of wat ervoor alsof ik over een blikje reed, maar wist vrij zeker dat het wegdek schoon was)

Nog meer goed nieuws was dat ik een niet in m'n achterband vond, en gelukkig (nog) niet diep genoeg zat om een lek te veroorzaken *O* *O* *O*

...en dan te bedenken dat ik m'n staatslot nog moet checken van de laatste trekking :o

Check, check en check...
Heb precies hetzelfde gehad, ik dacht dat ik over een platgereden blikje reed of iet dergelijks. 100 km verder kom ik erachter dat ik mijn kenteken mis. Teruggereden en ja hoor, daar lag ie. Daarna nieuwe kentekenhouder en idd goed geborgd.
Had paar weken geleden ook flinke spijker in achterband, er weer uit laten halen, wonder boven wonder niet lek.
En gisteravond bedacht ik me: oh ik moet de trekking van 10 juni nog even bekijken. 5 euro gewonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan