Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja echt, soms |(


Wil niet generaliseren maar zie de Belgen de meeste achterlijk dingen doen op de weg.

Alhoewel de jongen in Nederland er ook iets van kunnen.

En de 50 plusser.........nou die moesten ze al helemaal }) _O- :? :+

Hoe dan ook ik rij morgen met 19-20 graden heerlijk op CPZ *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ook hoor, was al erg blij met 2:01.

Btw, al geweest met nieuwe asfalt?
2 mindere punten, midden in GP chicane-heel strak langs curbs of laat naar links uitkomen. En als je de GP uitkomt bult op-een 30cm meer links houden.

Beide goed zichtbaar maar let er ff op.
 
Ik hoop dat ook hoor, was al erg blij met 2:01.

Btw, al geweest met nieuwe asfalt?
2 mindere punten, midden in GP chicane-heel strak langs curbs of laat naar links uitkomen. En als je de GP uitkomt bult op-een 30cm meer links houden.

Beide goed zichtbaar maar let er ff op.

Ja ben er al geweest jij was er ook bij met de ZAC en de 2theex weet je nog twas toen rete koud ;)

De bult is link met die hobbel :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat is dat morgen op CPZ Willem? Dan kom ik even kijken. Zandvoort is tegenwoordig een half uurtje rijden en de straatmotor is er de afgelopen maand nog niet uit geweest.
 
Mja bij mijn Leovince zit de killer er toch weer in, niet te harden man. :P Op al die snelwegritten die ik maak dreunt dat enorm, om maar te zwijgen over hoe het voor mensen achter mijn is. Plus met 6 uur-half 7 weg uit de parkeerkelder dan gaan mensen ook niet van je houden. :+

Schijnbaar is m'n uitlaat nog stil genoeg om te kunnen horen dat ik m'n nummerplaat verlies :+
 
Nou nou wat een agressie tegen onze zuiderburen :+

Dat krijg je in een land waar men elkaar leert autorijden :P
Tjah, ik zie ook veel Nederlanders in Belgie domme dingen doen... :z

Had zelf niet het gevoel dat mijn instructeur me echt iets had bijgebracht. Daarnaast hebben we toch ook nog zoiets als een rijexamen, dus "zouden we het ook moeten kunnen" ongeacht wie ons heeft opgeleid. Ik had in ieder geval veel liever les gehad van een kennis die echt kan rijden dan een instructeur die maar bleef praten (niet over het rijden) en tijdens mijn les zat uit te zoeken hoe het met de verzekering geregeld was voor "dat sterretje in de voorruit". |(
 
Nou ja Ine. Het is geen fabeltje dat de Belgen meer ongelukken maken als oa de Nederlanders.

Had het ergens anders ook al gezegd, je kan op een rit iemand wat doms zien doen en denken daar heb je er weer 1. Of denken ja toevallig maakte hij/zij dat ene foutje per maand net voor mij.
 
Tjah, ik zie ook veel Nederlanders in Belgie domme dingen doen... :z

Logisch we imiteren dan de Belgen en denken dat we zo moeten rijden in België :+ :P

Had zelf niet het gevoel dat mijn instructeur me echt iets had bijgebracht. Daarnaast hebben we toch ook nog zoiets als een rijexamen, dus "zouden we het ook moeten kunnen" ongeacht wie ons heeft opgeleid. Ik had in ieder geval veel liever les gehad van een kennis die echt kan rijden dan een instructeur die maar bleef praten (niet over het rijden) en tijdens mijn les zat uit te zoeken hoe het met de verzekering geregeld was voor "dat sterretje in de voorruit". |(

_O- serieus meen je dat Ine :X
 
Net terug van circuit Zandvoort.
Drie sessies rijden in 2 uur da's voor mij niet de juiste combi. :N

We hadden in sessie 1 na 3 ronden een rode vlag.In sessie 2 ging het meteen al zo loei hard dat ik na 4 bochten al niemand meer zag. :$

Keek ff om zag geen groep vlak achter mij rijden en dacht mooi zo da's vrij rijden voor Willem. _O- :P Na een kwartier rijden kon ik gelukkig weer bij hen aanpikken dat was natuurlijk oké reed best een goed tempo.Maar kon daarna sessie 3 niet meer rijden was totaal bekaf.

Je reed een sessie en je moest je daarna meteen weer opstellen voor de volgende sessie.Dat kon ik gewoon niet trekken.Normaliter zit er een uurtje tussen dan kan dan kan de ouwe eventjes op adem komen. :z O-)

Ook btb gesproken was gezellig we hebben gezamenlijk fish en chips gegeten aan boulevard :t We gaan samen ook een paar keer Assen rijden :]


ps;
Kwam de nieuwe eigenaar met de racemotor van Eisse ook nog tegen.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een racekont voor de K4 750 gekocht.In augustus als hij klaar is dan mag hij mee naar het circuit.De K3 velgen en de SRAD velgen passen die daar ook in velgen genoeg dus *D Wil hem 2-3 dagen uittesten hoe hij bevalt zo niet dan gaat hij eruit voor een gixxer 1000.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan