Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, het model wat ik heb oogt ook erg vlak en voelt ook zo als je er op rijdt. Misschien probeer ik het nog wel eens om hem achter iets hoger te zetten. Voorlopig zeer tevreden met de Soes, van de week komt er een nieuwe kettingset op met 1 tandje minder voor. Plus nieuwe banden en een speedohealer. Ga van MPP2CT naar Pirelli Diablo Rosso3 ivm de warme circuitdagen die er aan komen 8-) . Ik had ook een 180/60 achter kunnen proberen in plaats van 155/60, maar dacht hier te laat aan. Ben wel benieuwd naar de Pirelli's, ze schijnen echt goed te zijn. Mag ook wel, dingen zijn duur -O-


Je gaat de geometrie van je motor veranderen als je hem achterop hoger gaat zetten.Of voorzijde gaat verlagen.Beter de bocht in of je komt slechter de bocht uit en of hij wordt minder stabiel tijdens het aanremmen.Mijn circuit SRAD stuurt nu lekker in maar tijdens het aanremmen dweilt de kont behoorlijk *D })

Heb jij een 155/60 band gemonteerd op een 5.5J velg en past dat wel ? De 180/60 was idd beter geweest de meeste racers rijden daarmee.
 
Bedankt, het model wat ik heb oogt ook erg vlak en voelt ook zo als je er op rijdt. Misschien probeer ik het nog wel eens om hem achter iets hoger te zetten. Voorlopig zeer tevreden met de Soes, van de week komt er een nieuwe kettingset op met 1 tandje minder voor. Plus nieuwe banden en een speedohealer. Ga van MPP2CT naar Pirelli Diablo Rosso3 ivm de warme circuitdagen die er aan komen 8-) . Ik had ook een 180/60 achter kunnen proberen in plaats van 155/60, maar dacht hier te laat aan. Ben wel benieuwd naar de Pirelli's, ze schijnen echt goed te zijn. Mag ook wel, dingen zijn duur -O-

volgende x zou ik inderdaad voor de 180/60 gaan.
heb je je vering al af laten stellen cq aanpassen door goede veringboer?
de mijne is van de winter door hyperpro in werkendam aangepast en hoef hem achter echt niet te verhogen ding gaat super om en grip achter is subliem.

DSC_1784.JPG


DSC_2402.JPG
 
Laatst bewerkt:
volgende x zou ik inderdaad voor de 180/60 gaan.
heb je je vering al af laten stellen cq aanpassen door goede veringboer?
de mijne is van de winter door hyperpro in werkendam aangepast en hoef hem achter echt niet te verhogen ding gaat super om en grip achter is subliem.

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij de mijne zitten er iets slappere veren in van K tech en betere olie en keringen. Hij is afgesteld door Robin bij Front row, ik
weeg maar net 60 kilo. Hij rijdt super goed, m'n banden slijten veel mooier ook als voor het afstel werk. Ik vroeg het alleen van de rijhoogte omdat ik had gelezen dat dit goed werkte. Voorlopig gaat het prima zo, en ik ben pas net begonnen met circuitrijden. In November ga ik met meet the speed mee, dan wil ik een setje Super Corsa's meenemen voor als ik wat harder ga rijden gedurende de week. Neem ik dan een 180/60, kan ik mooi vergelijken.
Super gave tyco livery op je racer trouwens :9~
 
Pfff, 22:30 erin en 2:15 opstaan is kut :(Ja jij kan als vrouw zijnde niet file parkeren en je vader wel?
Ooh, pas op! Ik verras mezelf soms O-) In positieve zin :Y

Heb zo eens de auto geparkeerd met een luid lachende vriendin naast me omdat ze het fantastisch vond dat ik de auto in een heel klein gaatje plaatste. Had geen zin om verder te zoeken naar een deftige plaats. 8-)
 
Ooh, pas op! Ik verras mezelf soms O-) In positieve zin :Y

Heb zo eens de auto geparkeerd met een luid lachende vriendin naast me omdat ze het fantastisch vond dat ik de auto in een heel klein gaatje plaatste. Had geen zin om verder te zoeken naar een deftige plaats. 8-)


Wat ook wel te zien in de stad waar jij woont Ine :P
 
Zo, m'n verjaardagskadootjes kwamen eindelijk binnen op m'n werk
Rizoma handvaten zitten er op, zien er netjes uit, moest wel effe de borgmoer verplaatsen bij de throttlebody
om de R1 adapter genoeg speling op de kabels en ik was het vulplaatje de eerste keer vergeten.

Gek genoeg ging m'n smoke achterlicht een stuk makkelijker (ondanks dat ik weer verwachte met die klote punaises in oorlog te zitten)
Moet zeggen, Mooi! Had ik jaren eerder moeten doen (maar toen kon je alleen die krengen met ingebouwd knipperlicht krijgen, wat nutteloos is bij K6+)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan