Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet maar tof dat je mee denkt.

Ik wil een straatfiets waar ik een aantal dagen per jaar een circuitdag mee kan rijden op een beetje tempo.
De gsxr is zo'n goede optie door de standaard (blijkbaar) goede vering, remmen en rempomp.

Vanzelfsprekend graag gedaan Roel :t
Ken deze fiets van Roy zodoende , zou hem anders ook nooit aanbevolen hebben.

Oké je wilt een 2011-2012 staatfiets :] why not dan heb je er ook lol van op de weg :Y

ps;
Over dat (zachtjes) tikken bij de koude start ,dat moet wel meteen weggaan als er oliedruk is.Die moderne gixxers lopen zijdezacht *D
 
Enige jammere is dag de voorvork big piston is, waardoor de vork erg ongevoelig is voor afstellen. Je bent vrij gelimiteerd qua afstellen dus. Valt op een gegeven moment gewoon weinig meer te doen met die standaard BPF vork.
 
Vanzelfsprekend graag gedaan Roel :t
Ken deze fiets van Roy zodoende , zou hem anders ook nooit aanbevolen hebben.

Oké je wilt een 2011-2012 staatfiets :] why not dan heb je er ook lol van op de weg :Y

ps;
Over dat (zachtjes) tikken bij de koude start ,dat moet wel meteen weggaan als er oliedruk is.Die moderne gixxers lopen zijdezacht *D

Ik las het idd al, hoort gewoon zonder bijgeluiden te lopen.
 
Enige jammere is dag de voorvork big piston is, waardoor de vork erg ongevoelig is voor afstellen. Je bent vrij gelimiteerd qua afstellen dus. Valt op een gegeven moment gewoon weinig meer te doen met die standaard BPF vork.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik qua vering van een r6 2003 kwam die volgens vele belabberd was, maar waar ik het op zich prima mee kon vinden.

Als het mij lukt om de komende 2 jaar bij de 1.50 in de buurt komt ben ik al helemaal happy, dus het zal voldoen voor een redelijk lange tijd.
Zit nu op een 1.57 snelle rusken r6 _O- en met de zx10r 2.00 langzame rusken.

Heb net een huis gekocht, dus qua circuitdagen zal het beperkt worden tot 4 daagjes ofzo dit jaar rekening houden met de aankoop van de gsxr.
 
16508144_1290743217653363_6831228049053105971_n.jpg


Opgehaald!
 
Ik moet er wel bij zeggen dat ik qua vering van een r6 2003 kwam die volgens vele belabberd was, maar waar ik het op zich prima mee kon vinden.

Als het mij lukt om de komende 2 jaar bij de 1.50 in de buurt komt ben ik al helemaal happy, dus het zal voldoen voor een redelijk lange tijd.
Zit nu op een 1.57 snelle rusken r6 _O- en met de zx10r 2.00 langzame rusken.

Heb net een huis gekocht, dus qua circuitdagen zal het beperkt worden tot 4 daagjes ofzo dit jaar rekening houden met de aankoop van de gsxr.

Join the club... rekeningen staan tegen rood aan hier.
Training en race 1 en zijn betaald (beetje van mezelf en beetje van sponsoring :j )
 
Ahja..
Die heb ik destijds bij datona vandaan; zelfde dingen en ook weer retour gestuurd.. in mijn geval waren van beide paddocks de opstaande "poten" scheef gelast. Ziet er leuk uit en weegt niks vanwege het materiaal maar de kwaliteit liet te wensen over. Nou heeft de SV 2 ongelijke veerpoten vanwege de wielas en had ik ook niks aan de paddock voor de voorkant. Maar misschien had ik een slechte batch. Ze waren echt beide scheef.

Wel nog een tip; de RVS moeren draai je snel het zachtere aluminium in. Dus je zou er beter overal sluitringen tussen kunnen monteren. En neem ze dan van nylon; dan krijg je geen corrosie (op den duur)

:W


..
Wacht nog steeds op de maten nan de srad luchtbox glijmoertjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Ahja..
Die heb ik destijds bij datona vandaan; zelfde dingen en ook weer retour gestuurd.. in mijn geval waren van beide paddocks de opstaande "poten" scheef gelast. Ziet er leuk uit en weegt niks vanwege het materiaal maar de kwaliteit liet te wensen over. Nou heeft de SV 2 ongelijke veerpoten vanwege de wielas en had ik ook niks aan de paddock voor de voorkant. Maar misschien had ik een slechte batch. Ze waren echt beide scheef.
je hebt de echte GP paddock stands de dure en je hebt namaak China's . Enkele China's voldoen redelijk tis maar net welke Chinees ze namaakt :+ .
Wel nog een tip; de RVS moeren draai je snel het zachtere aluminium in. Dus je zou er beter overal sluitringen tussen kunnen monteren. En neem ze dan van nylon; dan krijg je geen corrosie (op den duur)

:W
Goeie tip :t , tja tis idd chineese meukzooi meestal pleur ik daar meteen ook goede EU moeren en bouten in.
..
Wacht nog steeds op de maten nan de srad luchtbox glijmoertjes ;)

Neem 1 moertje mee en ga even langs de Gamma of Praxis zij hebben die glijmoeren liggen.
 
Wilde vanavond een duur ( 42-59 euro) blindmoer tool aanschaffen totdat ik deze home made versie tegenkwam :)


of

 
Laatst bewerkt:
..
Wacht nog steeds op de maten nan de srad luchtbox glijmoertjes ;)
Daar wacht ik ook nog op,ben nu met vogel nest kastjes bezig te maken de oude waren uit de boom gewaaid,dus kom maar op,heb deze week ook nog storings dienst kan zijn dat ik weg moet of zo voor een lekkage of buiten sluiting
 
je hebt de echte GP paddock stands de dure en je hebt namaak China's . Enkele China's voldoen redelijk tis maar net welke Chinees ze namaakt :+ .Goeie tip :t , tja tis idd chineese meukzooi meestal pleur ik daar meteen ook goede EU moeren en bouten in.Neem 1 moertje mee en ga even langs de Gamma of Praxis zij hebben die glijmoeren liggen.

:Y

Ja; destijds zagen ze er op de plaatjes bij Datona er werkelijk prágtág uit.. maar nee. Heb na retour mijzelf een set bikelifts cadeau gedaan. En ja; duur; rond de 200. Stevig ja; en dus vanwege de ongelijke vorkpoten een balhoofdstand genomen (en daar kun je ook meer mee ;))

Glijmoer;
Ja; dat ding staat bij die maat van me in voorburg. Dus hij moet zichzelf er even toe aanzetten zn tank even te liften.. maar; hij is niet zo rap zeg maar :+

Wordt vervolgd..
 
Laatst bewerkt:
Spacers zijn binnen alles lekker dubbel gehad :)

Meneer Ebay seller uit de UK die wilde niet combined postage verzenden ? Maar grappig genoeg wel 2x combined postage leveren :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan