Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde van een kennis dat dat wel vaker zou voorkomen, vind je nogal apart.

Maar ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. :)
 
Hoorde van een kennis dat dat wel vaker zou voorkomen, vind je nogal apart.
Volgens mij ziet mijn koplamp er goed uit ? Morgen een foto ervan ;)
Maar ben benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. :)


Mijn spuitcabine :+ en topkuip opgekocht voor een paar tientjes( scheurtje erin) en nu is hij wit })

x3pd8ppilunag.jpg
 
Laatst bewerkt:
Spa moet ook mooi zijn om te sturen inderdaad. Vroeger reden ze er ook gp's en was het circuit voor een deel ook openbare weg. Kon je na de trainingen zelf rijden, als kind daar uit het zijspan van m'n vader gehangen. In November ga ik op Almeria en Andalucia rijden in Spanje met meet the Speed. Ik zag dat jullie op Brno hadden gereden, super mooie baan. 2 jaar terug naar de Motogp geweest daar.
 
Spa moet ook mooi zijn om te sturen inderdaad. Vroeger reden ze er ook gp's en was het circuit voor een deel ook openbare weg. Kon je na de trainingen zelf rijden, als kind daar uit het zijspan van m'n vader gehangen. In November ga ik op Almeria en Andalucia rijden in Spanje met meet the Speed. Ik zag dat jullie op Brno hadden gereden, super mooie baan. 2 jaar terug naar de Motogp geweest daar.

Brno is een leuke baan om te rijden en om de GP te bekijken. Zelf 2x geweest. Goedkoop en gezellig.
 
Da's ook al 9 jaar geleden, voort na een avondje doortetteren is t ook gewoon revalideren en 2 dagen later nog last :X Dat ging vroeger beter :+
 
Da's ook al 9 jaar geleden, voort na een avondje doortetteren is t ook gewoon revalideren en 2 dagen later nog last :X Dat ging vroeger beter :+


En je bent nog zo jong man zondag 17 juni 1990 :? Je had m'n zoon kunnen zijn :P :+

Maar goed ik heb vandaag hard gewerkt voor je })

Eerst een beugeltje gemaakt voor het tellerunit die moet ergens aan vasthangen als je de koplamp verwijdert hebt. Het gras is nu zwart Rick :+

full

full

full



Toen montage zitje gemaakt waar de race-kont op vastgeschroefd wordt.

full

full



Zo is hij geworden. *D

full


Oh nee :( foute plaatje dit is hij nu. :P Het witte achetrwiel moet er nog ingezet worden plus wat stickers .En nog een tiental kleine afstel klusjes.

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan