Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Roy het was iets meer werk als vooraf ingeschat maar da's altijd wel zo ;) Je wilt het ook goed en veilig maken natuurlijk.

Vertel mij wat :X

Ik moet me nog even verdiepen in het wisselen van dynama incl vliegwiel... op de oude racer zit een interne rotor die straks op mijn huidige komt *D
Maar geen idee of dat makkelijk gaat.
 
Ha ha! Ik trapte er even in. Ik dacht, zo he, dat is heul netjes geworden, met wat spuiten en een paar stickertjes...

:P })

Hij gaat zo ongeveer wel worden als ik hem hou voor op het circuit ;) Of in deze kleurstelling ?

kzvisgzxcwzwu.jpg
 
Vind die met wat meer geel mooier maar denk dat die eerste mooier staat icm met je pak.

Roy, ik had een filmpje van je laatste racedag bekeken. Maar hoeveel vermogen zit er in die Suzuki? Dat ding loopt echt zoveel harder dan de rest. Lijkt bijna of er een 750cc in zit. Wat is er aan gedaan, of is dat het geheim van de smid :) ?
 
Vind die met wat meer geel mooier maar denk dat die eerste mooier staat icm met je pak.

Roy, ik had een filmpje van je laatste racedag bekeken. Maar hoeveel vermogen zit er in die Suzuki? Dat ding loopt echt zoveel harder dan de rest. Lijkt bijna of er een 750cc in zit. Wat is er aan gedaan, of is dat het geheim van de smid :) ?

Veel en veel. Staat in de OP, nog niet op een testbank gehad, heb andere prioiteiten momenteel :)
 
Aah ik zie het, daar is inderdaad wel wat tijd in gaan zitten.
Maar het resultaat is ernaar.
 
Vind die met wat meer geel mooier maar denk dat die eerste mooier staat icm met je pak.
Die eerste gaat het ook zo ongeveer worden btb maar wel pas in de winter O-)
Roy, ik had een filmpje van je laatste racedag bekeken. Maar hoeveel vermogen zit er in die Suzuki? Dat ding loopt echt zoveel harder dan de rest. Lijkt bijna of er een 750cc in zit. Wat is er aan gedaan, of is dat het geheim van de smid :) ?

Snelle 600 he :P

Blok is getuned by vakman Ome Ge helaas is hij hier niet meer aanwezig en ook gestopt met racen.

Denk dat het blok van Roy 750 specs heeft :9
 
Daarom koop ik altijd kant en klaar racers. Stuk goedkoper als zelf allemaal doen.

En wat Willem zegt, gedaan door Gé :)

We hadden het plan of liever gezegd ik om ook mijn circuit SRAD zo onderhanden te nemen.

Bij lang nadenken kan ik dan beter de K4 750 met zijn pk's nemen om ermee te gaan rijden ;) Of om dat blok ooit te laten opfokken :9 :X *D
 
Laatst bewerkt:
Met het geel erin Willem, dat is idd mooier voor bij je pak ;)


Btw, ik kom in augustus niet langs in Assen, je wist het niet, maar dat was wel het plan. Ik zit dan voor een paar weken in Frankrijk ;)
 
We hadden het plan of liever gezegd ik om ook mijn circuit SRAD zo onderhanden te nemen.

Bij lang nadenken kan ik dan beter de K4 750 met zijn pk's nemen om ermee te gaan rijden ;) Of om dat blok ooit te laten opfokken :9 :X *D
Waarschijnlijk is een standaard 1000 goedkoper dan tunen. Ik weet niet of een 1000 ook meer ruimte biedt als een 750 maar als je meer vermogen wilt lijkt me dat ook nog een optie?

Kwa kleurstelling ga je wel dezelfde kant op als ik nu heb, blauw, wit met wat gele accenten :).
 
Met het geel erin Willem, dat is idd mooier voor bij je pak ;)


Btw, ik kom in augustus niet langs in Assen, je wist het niet, maar dat was wel het plan. Ik zit dan voor een paar weken in Frankrijk ;)

Geel gaat hij worden Eisse en veel wit.

Jammer dat je niet er bent dan jij gaat meestal rond dat tijdstip naar Frankrijk 8-)
 
Waarschijnlijk is een standaard 1000 goedkoper dan tunen. Ik weet niet of een 1000 ook meer ruimte biedt als een 750 maar als je meer vermogen wilt lijkt me dat ook nog een optie?

Kwa kleurstelling ga je wel dezelfde kant op als ik nu heb, blauw, wit met wat gele accenten :).


Jazeker zou een 1000 aanschaffen slimmer zijn qua uitgaven.Daarom neem ik nu 3 x de K4 750 ook mee omdat die veel sneller is om te bezien of ik al dat geweld wel aankan? Want de bochten zullen nu veel sneller moeten en zeker de bochten uit.

Lukt dat niet heeft het ook geen zin om een 1000 te kopen.Niet alle 1000 zitten ruim :?
 
En je bent nog zo jong man zondag 17 juni 1990 :? Je had m'n zoon kunnen zijn :P :+

Maar goed ik heb vandaag hard gewerkt voor je })

Eerst een beugeltje gemaakt voor het tellerunit die moet ergens aan vasthangen als je de koplamp verwijdert hebt. Het gras is nu zwart Rick :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Toen montage zitje gemaakt waar de race-kont op vastgeschroefd wordt.

[afbeelding]
[afbeelding]


Zo is hij geworden. *D

[afbeelding]

Oh nee :( foute plaatje dit is hij nu. :P Het witte achetrwiel moet er nog ingezet worden plus wat stickers .En nog een tiental kleine afstel klusjes.

[afbeelding]
Wit is mooier!
 
Jazeker zou een 1000 aanschaffen slimmer zijn qua uitgaven.Daarom neem ik nu 3 x de K4 750 ook mee omdat die veel sneller is om te bezien of ik al dat geweld wel aankan? Want de bochten zullen nu veel sneller moeten en zeker de bochten uit.

Lukt dat niet heeft het ook geen zin om een 1000 te kopen.Niet alle 1000 zitten ruim :?
Komt vast goed met die k4 het circuit op. Belangrijkste is om de tijd nemen om te wennen aan de motor. Zeker als je winst wilt pakken in de bochten moet je vertrouwd zijn met het ding en dat kost tijd. Gewoon bij de basis beginnen, vaste rempunten en instuurpunten bepalen, fatsoenlijke rijlijnen en consistent rondjes rijden. Dan bouw je vanzelf vertrouwen op en vind je verbeterpunten, al dan niet door af te kijken bij anderen. En als je rondetijden tegenvallen, soms moet je een stap terug om daarna 2 stappen voorwaards te zetten :).
 
Ik heb me voor 1+ opgegeven! maar ga proberen de 2de dag om te zetten in groep 2. Zo kan ik de 1ste dag wennen aan de snelheid op Assen. Ik kreeg vandaag te horen van de voorijder dat ik groep 2 op Assen ook aan moet kunnen. De Gixxer reed weer top vandaag met de nieuwe bandjes en met een tandje minder voor. Wel 8000 toeren bij 130 op de snelweg 8-) . Mijn favoriete bocht op Zandvoort is Vodafone, de linker voor de 2de chicane. Dinsdag over een week is met MSL op Zandvoort in groep 2. Geloof dat ik dan de laatste sessie kan vrij rijden.
Bij goed weer ben ik er dinsdag ook bij! Groep 2 is inderdaad de middagsessies vrij rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan