Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit net stuurgewichtje verloren aan de linker kant omsat mn handvat begon te glijden.
Niemand hier die er 1 over heeft toevallig?

Kan ik trouwens mn handvat vastzetten met secondelijm of moet dat met iets speciaals? Glijd er zo af bij flink sturen....

Sfeerfotootje van deze avond:
24qk6py.jpg
 
Shit net stuurgewichtje verloren aan de linker kant omsat mn handvat begon te glijden.
Niemand hier die er 1 over heeft toevallig?

Kan ik trouwens mn handvat vastzetten met secondelijm of moet dat met iets speciaals? Glijd er zo af bij flink sturen....

Sfeerfotootje van deze avond:
[afbeelding]


Denk dat elke contactlijn wel oke is ?

Reden jullie met de gehele groep door Veldhoven?

Zag een man of 10 langsrijden :9 :]
 
Shit net stuurgewichtje verloren aan de linker kant omsat mn handvat begon te glijden.
Niemand hier die er 1 over heeft toevallig?

Kan ik trouwens mn handvat vastzetten met secondelijm of moet dat met iets speciaals? Glijd er zo af bij flink sturen....

Sfeerfotootje van deze avond:
[afbeelding]
Balen Roel, al crash protectie aangeschaft? Moet ik ook nog doen namelijk. Zit aan PP tuning te denken, niet heel duur en geen gekloot met boren in de kuip vanaf het L1 model
 
Vakantie. Onverhoopt een weekje Texel. Ons huis zou voor de bouwvak opgeleverd worden, maar 3 weken geleden vertelde men dat het na de bouwvak word |(


Ah zo dat is natuurlijk enerzijds wel leuk maar beter was het geweest als het huis opgeleverd was/wordt. :)

Zoiets kan best uitlopen met dat opleveren Rick .......
 
Laatst bewerkt:
Balen Roel, al crash protectie aangeschaft? Moet ik ook nog doen namelijk. Zit aan PP tuning te denken, niet heel duur en geen gekloot met boren in de kuip vanaf het L1 model

Een vriend van me heeft alles van PP tuning recent gekocht voor zn r1 2016. Degelijk spul voor relatief weinig geld idd! Moet nog crashprotectie bestellen en dus nieuwe gewichtjes. Zojuist een mooi uitlaathoudertje besteld. We blijven langzaamaan bestellen :)
 
Een vriend van me heeft alles van PP tuning recent gekocht voor zn r1 2016. Degelijk spul voor relatief weinig geld idd! Moet nog crashprotectie bestellen en dus nieuwe gewichtjes. Zojuist een mooi uitlaathoudertje besteld. We blijven langzaamaan bestellen :)
R1 2016 :9~ wat een bike is dat :} . Ga zelf ook voor de crashprotectie van PP denk ik. Las dat je een Brembo rempomp aangeschaft had ? Moet er bij mij ook op voordat ik in November naar Spanje ga, dus benieuwd wat je er van vindt
 
R1 2016 :9~ wat een bike is dat :} . Ga zelf ook voor de crashprotectie van PP denk ik. Las dat je een Brembo rempomp aangeschaft had ? Moet er bij mij ook op voordat ik in November naar Spanje ga, dus benieuwd wat je er van vindt

Mega upgrade. Echt doen en je kan het als je je motor verkoopt weer op de andere motor zetten. Valtermotowebshop heeft er nu 100 eu korting op ;
 
Mega upgrade. Echt doen en je kan het als je je motor verkoopt weer op de andere motor zetten. Valtermotowebshop heeft er nu 100 eu korting op ;


Ze hebben al jaren die korting er zijn meer webshops met deze leuke prijs *D

Zag zonet deze aanbieding voor m'n K4. :9

Sprocket protection VMC
Tandwiel beschermer aluminium.
Voor montage op de achterbrug.

Merk: Valter Moto Components
Materiaal: Aluminium
Kleur: Zwart
Inclusief montage boutset

€ 39,95 € 24,95
 
Mega upgrade. Echt doen en je kan het als je je motor verkoopt weer op de andere motor zetten. Valtermotowebshop heeft er nu 100 eu korting op ;
Brembo pompje voor m'n verjaardag gevraagd aan m'n ouders, mooi verhaal erover gehouden over veiligheid enz 8-) . Nu hopen dat het werkt :)
 
Brembo pompje voor m'n verjaardag gevraagd aan m'n ouders, mooi verhaal erover gehouden over veiligheid enz 8-) . Nu hopen dat het werkt :)

_O-

Mijn vader zou gezegd hebben, pak hem eens in je linkerhand en knijp dan zo hard als je kunt.Dan hetzelfde doen met je rechterhand en alvast gefelicteerd en minder hard rijden vanaf nu :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan