Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kmh moet je sowieso niet naar kijken Willem!
Mijn teller wijkt sterk af en je weet niet wat die andere voor vertanding hebben.

Dat is natuurlijk ook zo ;) Vaak rijden zij kleiner dan zal de snelheid iid lager liggen.

Met de SRAD ( als ik haast heb om die anderen in te halen) dan neem ik de Haarbocht met 130km . Zal in wekelijkheid 117 km zijn ?

Mijn K4 zal exact aangeven gezien die Healtech speedo *D Niet dat dat ik tijd ervoor heb om continue te gaan zitten kijken _O-
 
Laatst bewerkt:
Das wel een mooi oplossing maar zo belangrijk vind ik dat eogenlijk niet. :Y Ik weet dat ik nu overal wat te hard kan en dat dat dan best meevalt uiteindelijk. :+
 
Dat is natuurlijk ook zo ;) Vaak rijden zij kleiner dan zal de snelheid iid lager liggen.

Met de SRAD ( als ik haast heb om die anderen in te halen) dan neem ik de Haarbocht met 130km . Zal in wekelijkheid 117 km zijn ?

Mijn K4 zal exact aangeven gezien die Healtech speedo *D Niet dat dat ik tijd ervoor heb om continue te gaan zitten kijken _O-

Ik zou gewoon niet meer naar bochtensnelheid kijken. Zegt ook niet alles namelijk. Sowieso moet je daar helemaal geen tijd aan besteden onder het rijden.
 
Ik zou gewoon niet meer naar bochtensnelheid kijken. Zegt ook niet alles namelijk. Sowieso moet je daar helemaal geen tijd aan besteden onder het rijden.

Neu zeker niet maar soms oefen ik erop.

Dus ik kom aan op 150mtr bij de haarbocht met dik 250km en dat gaat dan fout dan ga ik steeds stapjes van 50km lager zitten :+

Serieus nu, kijk zelden op de teller behalve in de pitlane dan wel.

Heb de gehele middag stickers zitten plakken op de K4 _O- Zo meteen even de witte achtervelg uit de SRAD halen om die in de K4 zetten. :9

Heb ook een extra setje regenbanden ( nieuwe 2014) gekocht voor de K4. Stel ik zou ermee gaan rijden in de regen :P
 
Neu zeker niet maar soms oefen ik erop.

Dus ik kom aan op 150mtr bij de haarbocht met dik 250km en dat gaat dan fout dan ga ik steeds stapjes van 50km lager zitten :+

Serieus nu, kijk zelden op de teller behalve in de pitlane dan wel.

Heb de gehele middag stickers zitten plakken op de K4 _O- Zo meteen even de witte achtervelg uit de SRAD halen om die in de K4 zetten. :9

Heb ook een extra setje regenbanden ( nieuwe 2014) gekocht voor de K4. Stel ik zou ermee gaan rijden in de regen :P

goed bezig Willem!!
ging je nou 22 augustus nog rijden op Assen?
 
Ik weet echt van geen 1 bocht hoe hard ik erin ga. Is ook niet van belang.

Hoezo extra set regenbanden dan? Je moet ze ook niet te lang bewaren ik zou de set van de srad zolang wisselen.
 
Ik weet echt van geen 1 bocht hoe hard ik erin ga. Is ook niet van belang.

Hoezo extra set regenbanden dan? Je moet ze ook niet te lang bewaren ik zou de set van de srad zolang wisselen.

Zo oud zijn ze niet vind 2014 nog behoorlijk jong toch ? .

Waarom 2 sets omdat ik 1 set wil gebruiken om die aan gort :9 *D te rijden bij een twijfel weertje of een opdrogende baan droog en nat.
 
Laatst bewerkt:
Willem, haarbocht met 130?!?! Dat is wel echt hard hoor...
Vind je Roel 8-)
Ik denk dat ik die neem met 95???

Welnee jij neemt hem vast sneller als 95 dat rij je al met groep 1-2 op Assen.


De SRAD teller zal vast wel iets ( 25km) jokken met voor -1 en achter +2 Maar ik neem hem best behoorlijk hard. Blijf dan links tegen de lijn aanrijden en duik dan zo die Haar bocht in.Daar loop ik altijd in en haak weer aan omdat ze mij op het rechte stuk er allemaal uitrijden. :( _O-

Dat eruit rijden is voorbij nu deze bijna klaar is :P

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit Willem, serieus ding zo!


Thanks Johan best een nette motor eigenlijk ook doodzonde om hem mee te nemen naar het circuit ;)

Maar ik wil het nu gewoon eens weten ( zelf ervaren) of dat een moderne K4 beter is als een SRAD :+

Is dat zo ( gezien mijn rijders capaciteiten 0,0 zijn ) dan kan ik plan 2 en 3 uitrollen *D
 
Geloof dat ik hem in z'n 3 pak. Tussen Haarbocht en Madijk naar 4, voor Ossebroeken naar 3 en voor Strubben naar 2.


Yep zo rij deze stukken dit jaar ook Roy.

Vorig jaar was de Haar in 2 dan op 3 en terug naar 2 Strubben.Nu ging dat niet meer de Haar in zijn 2 omdat het achterwiel best begon te zwieren :P

Bemerk het nu ook dat ik dat stuk nu veel sneller rij.
 
Laatst bewerkt:
Yep zo rij deze stukken dit jaar ook Roy.

Vorig jaar was de Haar in 2 dan op 3 en terug naar 2 Strubben.Nu ging dat niet meer de Haar in zijn 2 omdat het achterwiel best begon te zwieren :P

Bemerk het nu ook dat ik dat stuk nu veel sneller rij.

Of was het nu 2 naar 3 en ook 2 strubben??? Volgende race is Mettet, heb nog ff de tijd om mijn snelste ronde uit te tekenen :P
 
Vind je Roel 8-)Welnee jij neemt hem vast sneller als 95 dat rij je al met groep 1-2 op Assen.


De SRAD teller zal vast wel iets ( 25km) jokken met voor -1 en achter +2 Maar ik neem hem best behoorlijk hard. Blijf dan links tegen de lijn aanrijden en duik dan zo die Haar bocht in.Daar loop ik altijd in en haak weer aan omdat ze mij op het rechte stuk er allemaal uitrijden. :( _O-

Dat eruit rijden is voorbij nu deze bijna klaar is :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit die 750 Willem. Een circuitmotor gaat er voor mij ook ooit komen, wil zoiezo volgend seizoen nog op m'n huidige fiets rijden. Ding kan voorlopig harder als ik zelf aankan :Y
 
Willem, haarbocht met 130?!?! Dat is wel echt hard hoor...

Ik denk dat ik die neem met 95???
Willem is een beetje in de war denk ik, waarschijnlijk bedoelt hij ramshoek :+ . Ik zit ook op de 95-100 km/h in de haarbocht. 130 km/h haalt de motogp volgens mij niet eens door de bocht.
 
Willem, gaat de srad weer de verkoop in als het bevalt met de k4? Geen interesse hoor maar was benieuwd


Nee hoor de circuit SRAD blijft mooi hier bij mij staan *D Er zit ook een kenteken bij ,dus hij kan indien gewenst zo de weg op. En zo nu en dan ga ik ook circuitdagen meerijden :t
 
Zojuist alle velg-stickers geplakt.
Dit is een leuke oplossing en een goedkope manier als je de kleur van je velgen niet mooi meer vind.

full
 
Willem is een beetje in de war denk ik, waarschijnlijk bedoelt hij ramshoek :+ . Ik zit ook op de 95-100 km/h in de haarbocht. 130 km/h haalt de motogp volgens mij niet eens door de bocht.

_O- _O- :P

Nou ja zeg ik in de war :P die GP mannen moeten gewoon meer gas geven O-) En jij ook zo te lezen :+

Maar goed wat ik al eerder schreef de SRAD KM -teller die kan wat afwijken *D Een 95-100 zal het zeker zijn :Y

De ramshoek daar zit ik zo rond de 160km heb al eens 200 geprobeerd wat fout ging :P Reed rechtdoor via grindbak en het gras zo de pitlane in _O-
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit die 750 Willem. Een circuitmotor gaat er voor mij ook ooit komen, wil zoiezo volgend seizoen nog op m'n huidige fiets rijden. Ding kan voorlopig harder als ik zelf aankan :Y


Dit is eigenlijk mijn straatmotor ;) nu ff circuit 1 a 3 keer om te kijken hoe hij daar bevalt .Op de weg rij ik er bijna niet mee. Oude foto met nog 300 mm remschijven erop nu zit er 320mm onder.

full


Oh jazeker kunnen ze harder als wij durven, als Rossi op onze motoren stapt rijdt hij er ONK tijden mee ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan