Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde net zeggen haha, "wij" wonen ook boven de rivieren. Hier hebben ze zelfs een optocht en vieren ze het 5 dagen lang. Ik dan weer niet, die tijd heb ik wel gehad (ouwe lul ben ik met m'n 29 jaar natuurlijk :+ )

Wat is het thema dit jaar Zzzuki?
Dat zal ik maar niet verklappen want dan komen jullie niet meer bij denk ik.... We doen ieder jaar een thema wat ook leuk is voor de kids.








(Whinny the pooh) en ja ik ben Ijoor
 
Ik zal vanavond eens in de rekeningen kijken of de olie niet al recent ververst is. Hij veert goed hoor, en in de bocht erg stabiel. Maar de vorige eigenaar was 90+kg en ik een beetje (20kg) minder.


Mogelijk staat nu de demping iets te straf aangezien de vorige eigenaar 90 + woog :Y

Anders even de vering afstellen op de basis stand ? Pre-load compressie en rebound checken en de huidige standen wel eventjes opschrijven. ;)
 
Bij ons in het dorp doen ze er niet aan. Geloof dat dichtsbijzijnde 15km verderop is.

Maar wat Graaffie al zegt, ik met mijn 34 35 ben ook te oud voor meerdere dagen achter elkaar zuipen. Ben al blij als ik 1 dag overleef.
 
Bij ons in het dorp doen ze er niet aan. Geloof dat dichtsbijzijnde 15km verderop is.

Maar wat Graaffie al zegt, ik met mijn 34 35 ben ook te oud voor meerdere dagen achter elkaar zuipen. Ben al blij als ik 1 dag overleef.

_O- ja ja ouwe :P

Op jouw leeftijd kon ik de gehele wereld aan. })

Nu niet meer :P :+ _O-
 
Hallo suzuki gsxr liefhebbers,

Ik heb vorige week een Osco gemonteerd. Echter in eerste instantie voor de simpele oplossing gegaan door het pompje op de schroefdraad van de duo steunen te monteren.



Ik ben benieuwd naar of er ook mooiere oplossingen zijn.

Misschien heeft iemand daar een foto van.

Groetjes Anne Monsma
 
Anne,ik zou het niet weten want ik spuit er altijd Motul op...
Maare,oare kant fan Drachten,de Harkema dus.
Bombats racing zegt het al een beetje,Boornbergum dus.
Bullet,we zijn ook weer in Techum aan het werk,wat purren en rotzooi maken,op ruimen hoeft niet want het waait zo wel weg.
Als je weer een gixxer 750 wilt,die van mij is ook te koop..
 
Das wel lekker goedkoop!

Ga je weer met pa naar de beurs?

Vroeg, als in op jongere leeftijd ;)
Ben wel Achterhoeker hé? :P

Jep, pa en 2 ooms. Deze keer alleen de zondag omdat ik mijn racer weer mee moet nemen, die staat op de beurs bij een sponsor op de stand.
www.ride-onmotortours.nl
 
Hallo suzuki gsxr liefhebbers,

Ik heb vorige week een Osco gemonteerd. Echter in eerste instantie voor de simpele oplossing gegaan door het pompje op de schroefdraad van de duo steunen te monteren.

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x650q90/924/N0vBZH.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik ben benieuwd naar of er ook mooiere oplossingen zijn.

Misschien heeft iemand daar een foto van.

Groetjes Anne Monsma
Hallo mede Suzuki gsxr liefhebber,

Zelf heb ik de OSCO op gemonteerd aan één van de subframe schroeven:
  • Heb de bestaande schroef vervangen naar een langere schroef gehaald (let op, fijne draad!).
  • Vervolgens het montagebracket van de OSCO getordeerd zodat de ene kan over de "nieuwe schroef" geschoven kan worden en de OSCO op de plek komt waar ie nu zit.
  • Tot slot een moer (nog steeds fijne draad ;)) om de schroef gedraaid zodat het montagebracket vast komt te zitten.
Indien je behoeft hebt aan een detail foto laat me even weten.

Tevens zie ik dat jij de OSCO aan de rechterkant gemonteerd hebt, vanwaar deze keus en niet de linkerkant?

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede Suzuki gsxr liefhebber,

Zelf heb ik de OSCO op gemonteerd aan één van de subframe schroeven:
  • Heb de bestaande schroef vervangen naar een langere schroef gehaald (let op, fijne draad!).
  • Vervolgens het montagebracket van de OSCO getordeerd zodat de ene kan over de "nieuwe schroef" geschoven kan worden en de OSCO op de plek komt waar ie nu zit.
  • Tot slot een moer (nog steeds fijne draad ;)) om de schroef gedraaid zodat het montagebracket vast komt te zitten.
Indien je behoeft hebt aan een detail foto laat me even weten.

Tevens zie ik dat jij de OSCO aan de rechterkant gemonteerd hebt, vanwaar deze keus en niet de linkerkant?

[afbeelding]

Rijdt dat lekker :? Waar zet jij je linker voet neer :+
 
heren,
wat zou mijn GSXR nog opbrengen? K7? Best veel extra onderdelen.


Enorm goed aanbieding gekregen voor een extra voorversterker. Aan een kant wil ik de motor niet kwijt, aan de andere kant trekt de voorversterker ook.
Daarnaast twijfel ik over de vorm van de motor. Racer of naked? Etc.
 
Anne,ik zou het niet weten want ik spuit er altijd Motul op...
Maare,oare kant fan Drachten,de Harkema dus.
Bombats racing zegt het al een beetje,Boornbergum dus.
Bullet,we zijn ook weer in Techum aan het werk,wat purren en rotzooi maken,op ruimen hoeft niet want het waait zo wel weg.
Als je weer een gixxer 750 wilt,die van mij is ook te koop..

Dan ben je denk ik 1 straatje verder aan het werk. Daar zijn ze nu aan het bouwen. Hameie toevallig?
Maar de gixxer hoef ik niet hoor :)
 
heren,
wat zou mijn GSXR nog opbrengen? K7? Best veel extra onderdelen.


Enorm goed aanbieding gekregen voor een extra voorversterker. Aan een kant wil ik de motor niet kwijt, aan de andere kant trekt de voorversterker ook.
Daarnaast twijfel ik over de vorm van de motor. Racer of naked? Etc.

Extra onderdelen brengen helaas geen ruk op... beter origineel maken en extra delen los verkopen.

Maar K7 eruit en andere erin, ga je zoveel goedkoper rijden dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan