De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

VTR Jeroen

Street Triple RS, Rx, VFR400R en MT5-je
12 mrt 2002
5.829
2.319
Normaal gesproken krijg ik in december inschrijfformulieren van de Landelijke Motordagen toegestuurd.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, en als ik op de site van TT Assen kijk kan ik er ook helemaal niets over vinden.
Inmiddels ook al een E-mailtje gestuurd maar ook daar krijg ik geen antwoord op.

Iemand hier die er meer over weet?



Zaterdag 22 en zondag 23 april is het weer zover, de 27e Landelijke Motordagen.

Inschrijformulier

4-ytcn-landelijke-motordagen-2014-foto-janaw.jpg


Wie gaat er heen om zelf te rijden of om de sfeer te proeven. Post het hier, en plaats na het event zoveel mogelijk (poser)foto’s en filmpjes.

Tijdschema toegevoegd:

full
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel een Facebookpagina van de landelijke motordagen, maar heb zelf geen Facebook... Ik was wel weer van plan om te gaan dit jaar.
 
Ik zie wel een Facebookpagina van de landelijke motordagen, maar heb zelf geen Facebook... Ik was wel weer van plan om te gaan dit jaar.
Zou een fijne strategie zijn. |( Ik heb ook geen facebook.
 
Er staat idd een fb evenement gepland ( 22-23 april ) alleen schijnt het iets te zijn met classic uit de 80's
 
Het zou wel jammer zijn als het niet doorgaat. Ik zie inderdaad verschillende berichten die allemaal iets met classics of met tweetakten te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zie nu net het programma van het tt circuit en daar staat wel weer gewoon 22-23 april, ga dit weekend wel eens een mailtje sturen !
 
TT Assen zette gisteren deze foto op Facebook:
16142733_1219116874836511_8935277391829848720_n.png


Dus het lijkt toch weer 22 en 23 april te zijn.
 
Ik heb vrouwlief even laten zoeken (zij heeft wel Facebook). Hierop is een bericht te lezen dat alles al vol zit? Ik snap er niets van. Op de website van het tt circuit valt helemaal niets te vinden.

Edit: het bericht dat alles vol zit gaat blijkbaar over de ytcn sessies.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het inderdaad. Nu ben ik net afgelopen jaar verhuisd, dus die formulieren gaan mij niet bereiken. Kan iemand hier een berichtje plaatsen als hij/zij het inschrijfformulier heeft ontvangen?
 
Ik denk het inderdaad. Nu ben ik net afgelopen jaar verhuisd, dus die formulieren gaan mij niet bereiken. Kan iemand hier een berichtje plaatsen als hij/zij het inschrijfformulier heeft ontvangen?
Komt goed.
 
Ik had laatst ook al gezocht maar kon niks vinden. Wel jammer van de datum. Eerder was het begin april.
 
Wat voor rondetijden moet ik denken bij de stersessies?


Tussen de 2.30 en de 2.05 ofzo? Het is bedoelt voor de normale man die een keer een snelle ronde wil rijden. Helaas zitten er ook circuitrijders bij die willen laten zien wat ze kunnen...
Je kan ook eerst een toersessie doen om het gevoel te krijgen, en daarna de ster.
 
Tussen de 2.30 en de 2.05 ofzo? Het is bedoelt voor de normale man die een keer een snelle ronde wil rijden. Helaas zitten er ook circuitrijders bij die willen laten zien wat ze kunnen...
Je kan ook eerst een toersessie doen om het gevoel te krijgen, en daarna de ster.
Nou ja, ik rijd onder de 2 minuten en ik zat me af te vragen of dat wel een goed idee is...
 
Vorig jaar zat ik in de groep die boven de 2:30 zat ( toerrijden )
Hierbij was al heel veel diversiteit maar ook veel snelheidsverschil

In de ster reden ze tussen 2:05 en 2:30 meende ik , onder de 2 minuten heb je er ( met alle respect ) eigenlijk niks te zoeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan