motor kleding via alibaba gekocht

Nee, ik vertrouw de kwaliteit van de beschermende kleding niet.
De reden dat die prijzen zo laag zijn is dat ze lage kwaliteit textiel/nepleer gebruiken en de quality control vrijwel niet bestaat.

Zie ook hier waarom:
 
Je bent net zo goedkoop af vlgde maand op de Motorbeurs. Anders evt. op Marktplaats

Natuurlijk moet je altijd kleding eerst passen voordat je koopt.
(kleding en schoeisel is nu net iets wat ik NOOIT via Internet zou kopen)
Wat ga je doen als na een paar maanden, toch iets fout is aan de kleding?
 
Laatst bewerkt:
Ja online vanuit China ook je beschermende motorkleding en helmen bestellen.
En je dan verbazen dat hier de winkelstraten leeg zijn en motorwinkels failliet gaan! -O-
 
nee kleding wil ik eerst passen voordat ik het koop. en spul waar ik op moet kunnen vertrouwen (onder andere beschermende motorkleding) komt niet ongezien uit China. en ik snap ook wel dat veel goed spul ook in China in elkaar wordt gezet maar dan wel volgens strenge normen en kwaliteitscontrole ook uit een land waar ik een stuk meer vertrouwen in heb dan China. voor hebbedingetjes wil ik best wel eens wat uit China kopen maar als ik er op moet kunnen vertrouwen niet.
 
Nee, begin ik niet aan.
Kleding moet je passen en moet goed zitten.
Pasvorm is vaak anders.

Betaal gewoon iets meer bij je lokale motorzaak, leer je die ook nog is kennen, heb je nog een leuk praatje en je kan nog passen ook.
Je betaald wel iets meer, maar heb je wel goedspul en kan je er mee terug als het kapot gaat.
 
Duidelijk filmpje.. Ik durfde het zelf ook niet aan, maar dit bevestigt mijn vermoeden nog maar eens.
 
Heeft iemand wel een motor kleding via alibaba.com gekocht
Deze 2 in 1 zin is al gewoon eng :X

Alibaba leuk voor frutseltje maar meer ook niet.

Moet eerlijk bekennen nooit daar iets gekocht maar betaal liever wat meer dan goed koop en bewijzen van spreken elke maand het moeten vervangen O-)
 
Mijn vrouw wel gewone kleding vanuit china, want kostte maar 30 cent voor een jurk, en retourneren gaat dus niet , maar buiten dat , daar hebben ze geen idee van maten hier in europa, of nederland.
Zelfs hier in "verenigd" europa gebruiken ze in elk land nog steeds andere maatvoeringen, dus dat was 30 cent down the drain, maar aan de andere kant weer een kind in china aan het werk geholpen
 
hoewel ik wel eens pulletjes via China heb besteld zou ik dat nooit met spullen doen die belangrijk zijn zoals onderdelen waardoor je stil zou kunnen komen te staan, en zeer zeker geen beschermende kleding.
Ik kwam laatst deze quote tegen:

De ergernis van slechte kwaliteit werkt door als de vreugde van de lage prijs al lang voorbij is
 
hoewel ik wel eens pulletjes via China heb besteld zou ik dat nooit met spullen doen die belangrijk zijn zoals onderdelen waardoor je stil zou kunnen komen te staan, en zeer zeker geen beschermende kleding.
Ik kwam laatst deze quote tegen:

De ergernis van slechte kwaliteit werkt door als de vreugde van de lage prijs al lang voorbij is

:} die print ik uit voor op kantoor
 
Ik koop er wel eens handschoenen (en andere meuk voor op de brommer zelf). Let daarbij goed op de beschrijving; sommige zijn van nep leer en sommige echt. Vaak kun je het aan de prijs al zien. Het is een sprookje dat alles uit China rommel is, je moet alleen niet verwachten dat het aller goedkoopste product wat je kan vinden net zo hoog van kwaliteit is als het origineel.
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat ik nog koop op AliExpress (alibaba, maar dan voor particulieren) zijn relais (voor m'n accessoires), kleine led lampjes, pc kabeltjes, gsm accessoires (hoesjes, screenprotectors,...) en dingen die je lokaal niet kan kopen.

Het opzetstuk voor m'n windscherm heb ik ook op Ali gekocht, en daar ben ik nog steeds blij mee.

Een tip voor een goede koop te doen op aliexpress:
- Filter op meeste bestellingen, 5 sterren en gratis verzending
- Lees ook de feedback van andere mensen die het ook hadden gekocht
- Zoek naar reviews van het product op Google
 
Laatst bewerkt:
zag een leren motor broek langs komen van daar deze vraag komt uit pakistan
 
Laatst bewerkt:
Met normale kleding op aliexpress wel ervaring, de grootste maat (4xl oid) besteld van een T-shirt. prachtige print, prima voor in de zomer (doorwaai) en vele maten te klein voor mijn niet al te kleine maat.

db
 
Het enige wat ik nog koop op AliExpress (alibaba, maar dan voor particulieren) zijn relais (voor m'n accessoires), kleine led lampjes, pc kabeltjes, gsm accessoires (hoesjes, screenprotectors,...) en dingen die je lokaal niet kan kopen.

Het opzetstuk voor m'n windscherm heb ik ook op Ali gekocht, en daar ben ik nog steeds blij mee.

Een tip voor een goede koop te doen op aliexpress:
- Filter op meeste bestellingen, 5 sterren en gratis verzending
- Lees ook de feedback van andere mensen die het ook hadden gekocht
- Zoek naar reviews van het product op Google
Inderdaad, en lees niet één advertentie maar probeer er meerdere te vinden van het zelfde product van verschillende aanbieders. Vaak kun je meer of andere informatie daarmee vinden.

En dan voorkom je dit:
Ik heb handkappen besteld via alibaba en die kon ik niet eens gebruiken.. :N
Dat was namelijk makkelijk te voorkomen geweest ;)
 
zag een leren motor broek langs komen van daar deze vraag komt uit pakistan

De vraag komt helemaal uit Pakistan. Had dat er dan bij vermeld. Dat veranderd de zaak natuurlijk volkomen:
media_xl_748975.jpg
 
Laatst bewerkt:
goedkoop is duurkoop en als duurkoop betrekking heeft tot je ledematen koop ik toch liever de duurdere revit lokale motorzaak pakken.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet ook niet dat de fabrikant van nep motorkleding gewoon rijk wordt met met de verkoop van zijn producten en het spelen met andermans veiligheid. (kijk eens naar de helmen in dat filmpje). De winstmarge is zeer hoog.
 
Dat hier de de winkels verdwijnen is niet mijn schuld. Ik was heel tevreden met de motorzaak van 100 m2 en een werkplaats. Ik wil niet betalen voor 2000 m2 en en een hele verdieping aan mode met bijbehorende mooipraters.
Het filmpje zegt ook niet veel. Ja de verwerking en de vulling is minder, maar ben je van plan om het record ZOAB verglijden te verbeteren? De vraag is of je er 20 meter asfalt mee kan overbruggen, ik heb in het filmpje geen schuurtol gezien.

Het werkelijke argument is dat je kleding moet passen. Je hebt niets aan kleding waar je strak in zit of om je heen hangt. De Chinezen hanteren nu eenmaal andere maten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan