Koelvloeistof lekkage r6

Duqie

Rookie
14 jan 2017
2
0
Hoi Allen,

Ik heb een r6 uit 2000 gekocht en nu na enkele maanden zag ik dar deze koelvloeistof lekt bij het starten. Ik heb de kappen verwijderd en zag het druppels bij de slang naar het blok. Zie foto's. Weet iemand wat ik het beste kan doen?
full
 
Ok, dank je. Ik ga er mee aan de gang. Was even bang dat er wellicht iets anders aan de hand was. Ik zie in andere berichten in het forum dat mijn R6 uit 2000 nogal wat problemen kan hebben met het blok.
 
Ok, dank je. Ik ga er mee aan de gang. Was even bang dat er wellicht iets anders aan de hand was. Ik zie in andere berichten in het forum dat mijn R6 uit 2000 nogal wat problemen kan hebben met het blok.

In ieder geval opletten dat je nog genoeg koelvloeistof hebt als je gaat rijden! :+

Had hetzelfde probleem, is verholpen door het blok te openen en de keerring die bij de ingang van de slang in het blok zit te vervangen. (Was geen R6)

Eerst even kijken of het echt niet van de slang/de klem komt. Alles eraf en blok open is toch weer heel wat werk (of kosten als je het moet laten doen). :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan