verse sneeuwrijder

Paul Br

Rookie
27 dec 2016
21
1
Hoi allemaal, ik ben Paul, 35 jaar jong en sinds 31 december eigenaar van een motor.

Motor in kwestie is een GSX750F, en het is een en al liefde. Al veel in de regen gereden en per ongeluk eenmaal in de sneeuw. Hopelijk blijft het daarbij want echt ontspannen rijgenot geeft sneeuw niet. Top forum, al veel gelezen en ik hoop in de lente wat mooie ritten samen te rijden *O*
 
Welkom op MF, en trek je vooral niets aan van mensen die beweren dat je gewoon kunt rijden op een besneeuwde weg.
 
:W Paul
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
welkom op motor-forum :]

sorry voor de late reactie, ik was even een stuk aan het rijden door de sneeuw, ff frisse neus halen.
 
Dank voor de reacties :)

De sneeuw was ook niet het einde, maar ik moest van Leiden naar Haarlem. Daar heb ik een uur over gedaan. Vooral een lamme arm van het steeds sneeuw van het vizier halen elke 20 seconden. En heel langzaam door de bochtjes. Wel mijn eerste burnout gedaan })

Inmiddels trouwens 36 jaar jong *O*
 
... trek je vooral niets aan van mensen die beweren dat je gewoon kunt rijden op een besneeuwde weg.
Je kan gewoon rijden op besneeuwde wegen :Y

Tenminste, dat geldt voor diegenen die ook in gewone omstandigheden kúnnen rijden.
Je kunt gewoon rijden op een besneeuwde weg hoor!
Zie je wel, ik ben niet de enige die dat zegt ;)

Je weet toch dat dit alleen goed gaat met Action olie en 102 octaan benzine?
Ik doe het anders wel met RAD olie, en rijdt intussen ook met die veel te dure en minder goede E10 (octaan 95). Gaat allemaal perfect :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan