Hét MF Motorweekend 2017 - Voorrijdweekend

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.489
177
Oss
Ter voorbereiding van Hét MF Motorweekend 2017 gaan we natuurlijk weer met een beperkte groep de routes, de accommodatie testen en de restaurants uitzoeken. Official business! Geen fun :+

Wanneer: 27 t/m 30 April 2017

Dit topic is er enerzijds voor discussie over de routes en dergelijke, en anderzijds voor het samenstellen van het groepje; Om het praktisch te houden wil ik een groepje van minimaal 10 man bijeen krijgen. Liefst zoveel mogelijk voorrijders!

Deelnemers:
( :t = hotelreservering betaald)
  1. KingCoder :t
  2. Flooriz :t
  3. db-Tops :t
  4. blihi :t
  5. Buzzin'Eddy :t
  6. Ted :t
  7. Crazy600 :t
  8. Scammie :t
  9. FastFriend :t
  10. DonDalton (komt dagje later) :t
  11. V FRed S :t
  12. Hansss :t
 
Laatst bewerkt:
Kneiter mij als ovb erop. Moet mn lieve collegae nog even diep in de ogen kijken.
Dan wil ik mijzelf opwerpen als voorrijder van de ultra-touristische group. Zoiets als Buzzin, maar dan ten minste de max toegestane snelheid aanhoudend
 
Laatst bewerkt:
En dan gelijk het volgende:

Woensdag de 26ste weer eind van de middag verzamelen ergens in de buurt van het startpunt van het weekend?
 
Ik ga even kijken of ik de vakantie met de kids nog een dag kan verschuiven... Zo ja, ben Ik ben van de partij.

Ik kom de 26e terug uit Denemarken, dus dat past allemaal precies!
 
Laatst bewerkt:
Kneiter mij als ovb erop. Moet mn lieve collegae nog even diep in de ogen kijken.
Dan wil ik mijzelf opwerpen als voorrijder van de ultra-touristische group. Zoiets als Buzzin, maar dan ten minste de max toegestane snelheid aanhoudend
Jahoor, na overleg met mijn gewaardeerde collegae: woensdagavond 26/4 kan ik me ergens in het oosten vervoegen.
 
Ah, hij is dus van plan de eerste de beste bocht zijn groep kwijt te raken, achteraan aan te sluiten en dan toch op tijd terug te zijn in het hotel... Maar wel de maximumsnelheid aanhoudend ;)
 
damn.. gaat hard hier....
Fred nog niet gehoord, Frank nog niet..
kan ik alvast een reserveplekje reserveren??

f*ck.... heb nog geen terugkoppeling gehad op mijn verlofvraag
 
Ik denk dat Frank dan een verjaardag aan't vieren is.
(Of we houden een feestje in Sauerland)

Fred had eind vorig jaar al toegezegd voor deze datum toch?.

Dus Jos als jij meegaat zitten we al op 10 :]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Frank dan een verjaardag aan't vieren is.
(Of we houden een feestje in Sauerland)

Fred had eind vorig jaar al toegezegd voor deze datum toch?.

Dus Jos als jij meegaat zitten we al op 10 :]


Ik reken nog wel op oer-deelnemer Etienne
 
Heb me van de winter verdiept in de inner workings van Basecamp en de NavV (zumo 590 achtig geval).
En al doende al mijn voorgaande Tomtom itn routes omgekat naar GPX routes.
Routes, tracks, waypoints, routevoorkeuren, harde en zachte vormingspunten, herberekenen.
Voor mij heeft het geen geheimen meer.

Tsja, je moet wat als het weer buiten net even te avontuurlijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan