Hét MF Motorweekend 2017 - Voorrijdweekend

Ik sluit me graag aan , als er nog een plek vrij is .
denk graag mee met de routes e.d
mocht er behoefte zijn aan nog een voorrijder voor een snelle groep hoor ik het wel .
 
ik héb vrij 26-30 April, vind het super als ik mee kan !
laat het ff afhangen van de beschikbare ruimte in de groep
gaat Fred nu wel of niet mee??
Frank niet begrijp ik ??
ik heb Clown nog iets horen roepen??
Hansss??
 
Laatst bewerkt:
Is het iemand al opgevallen dat het voorrijden een dag korter is dan het echte weekend? Dat wordt dus bikkelen om alles voor te rijden....
 
Nee, dit jaar niet. 1 t/m 5 juni...:

Ja en achteraf vrees ik dat dat ook wel een extra hobbel is; langer van huis en hogere kosten. Je ziet het ook wel aan de aanmeldingen; zelfs als je de definitieve en de ovb's bij elkaar op telt kom je niet aan genoeg deelnemers om mijn "investering" terug te verdienen zeg maar... Dus ik maak me nog een beetje zorgen
 
Ja en achteraf vrees ik dat dat ook wel een extra hobbel is; langer van huis en hogere kosten. Je ziet het ook wel aan de aanmeldingen; zelfs als je de definitieve en de ovb's bij elkaar op telt kom je niet aan genoeg deelnemers om mijn "investering" terug te verdienen zeg maar... Dus ik maak me nog een beetje zorgen

Ach zodra die pekel weer van de weg is gaat het bij iedereen weer kriebelen ;)
 
Ja en achteraf vrees ik dat dat ook wel een extra hobbel is; langer van huis en hogere kosten. Je ziet het ook wel aan de aanmeldingen; zelfs als je de definitieve en de ovb's bij elkaar op telt kom je niet aan genoeg deelnemers om mijn "investering" terug te verdienen zeg maar... Dus ik maak me nog een beetje zorgen
# Tot wanneer kun je zonder kosten kamers teruggeven aan het hotel?
# Per die datum de overige kamers teruggeven.
# Die datum (met 1 dag speling voor je eigen administratie) duidelijk in het topic noemen als uiterste aanmelddatum.
# Wil men na die datum toch nog mee dan moet men de hotelreservering zelf regelen. Dus buiten jou om.
 
Laatst bewerkt:
KingCoder: ALS je al wat hebt besproken met het hotel, dan neem ik de plaats van vloods 99 over.
Dan heb je in ieder geval geen extra kosten.
Ik ga dus mee.
 
Laatst bewerkt:
Op enig moment zal er toch iets gereserveerd (en (aan)betaald) moeten worden.
We gaan nooit op de bonnefooi erheen.
 
KingCoder: ALS je al wat hebt besproken met het hotel, dan neem ik de plaats van vloods 99 over.
Dan heb je in ieder geval geen extra kosten.
Ik ga dus mee.

Het aantal van 10 deelnemers is al bereikt volgens Kingcoder, stond dus op reservelijst, So no harme done, Fred.
voorrijders van voorgaande edities gaan voor (logisch)
 
Het aantal van 10 deelnemers is al bereikt volgens Kingcoder, stond dus op reservelijst, So no harme done, Fred.
voorrijders van voorgaande edities gaan voor (logisch)


Nou ik had er het zojuist met onze grote Vriend Jos over dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt als het er meer zijn. Dus wat mij betreft ga maar mee hoor. Let wel: inschrijven is definitief want ik boek de bedden straks en dan is er no way back; dat bed is voor jou!
 
Voor de duidelijkheid; er is nog niks besproken voor het voorrijden dus nu nog geen man overboord :-)

Iedereen die zich na mijn berichtje hieronder (boven?) meld neem ik op in de lijst maar wel definitief. Ok?

Fred? Leon? ga je nou mee?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan