Hét MF Motorweekend 2017 - Voorrijdweekend

Ja, doen we Meddo ook met voorrijden?

Ik moet de woensdag nog werken, dus waarschijnlijk dan niet mee eten.
Maar inderdaad wel bij Meddo overnachten, want ik vind dat toch wel gezellig 's avonds een biertje of 2 te drinken met z'n allen ;)
(en 's morgens is dat wel zo relaxed starten)
 
Ik moet de woensdag nog werken, dus waarschijnlijk dan niet mee eten.
Maar inderdaad wel bij Meddo overnachten, want ik vind dat toch wel gezellig 's avonds een biertje of 2 te drinken met z'n allen ;)
(en 's morgens is dat wel zo relaxed starten)


ik heb wo iig vrij, en Hans ook, ik denk mss Fred ook wel, kunnen we er weer een dagje van maken :] :] :]

nog een week of 10 .....
damn.. begint weer te kriebelen :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
woensdag :X gaat me nooit lukken om die nog vrij te krijgen, met moeite kreeg ik vrijdag -O-


Oh maar ik heb wel voor elf personen gereserveerd vanaf donderdag! Want ik wist niet dat je een dag later kwam
 
Ff inventariseren: Meddo voorovernachten wo-do? Wie allemaal dan kan ik dat in 1x reserveren.

* Eddytoo
* ...
 
Ik kom niet hoor... :P

Koningsdag, dan moet ik 's avonds raven met m'n zoon. Maar misschien kom ik op zaterdag wel ff langsvliegen. Is maar 2 uurtjes vanaf m'n krib.. ;)
 
Ff inventariseren: Meddo voorovernachten wo-do? Wie allemaal dan kan ik dat in 1x reserveren.

* Eddytoo
* Crazy600
* db-Tops
* Flooriz
 
Ff inventariseren: Meddo voorovernachten wo-do? Wie allemaal dan kan ik dat in 1x reserveren.

* Eddytoo
* Crazy600
* db-Tops
* Flooriz

Voor 4 personen totaal 2 kamers geboekt.
85 euro/kamer, obv logies+ontbijt.
dus 42,50 pp

Mochten we willen mee-eten, dan is het 69,50 pp
uiterlijk op 22/4 doorgeven.

Als er genoeg eters zijn, dan kunnen ze er ook een barbecue van maken.

el cheapo slaapzaal is doordeweeks niet beschikbaar, die bouwen ze in principe alleen voor de weekenden.

dus vanaf nu, extra motorforummegaweekend2017voorrijweekendmeddoslapers=zelf bellen!

:Z :z
 
Goed geregeld Eddy!
Voor het eten zal het lastiger worden, omdat ik nog niet weet hoe laat ik weg kan op het werk.

(Maar om 20:00uur eten bij Meddo moet wel kunnen)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan