Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

Het is rustig hier. Heel rustig. Doen we niet aan voorpret of doen we dat ergens anders?

Worden er ook routes gedeeld of gaat dat dit weekend anders? Vragen vragen vragen.
 
Routes? Dit weekend is meestal niet zo strak gepland als het MF weekend. Iemand gaat rijden en de rest er achteraan ;) In Luxemburg kun je nauwelijks fout rijden en er is altijd wel iemand met een route in de Zumo.

Met de wat nieuwere Zumo's kun je die ook nog ter plekke oversturen via Bluetooth.
 
Pfff. Ik nog 4. Maar, ik heb wel geregeld dat ik vrijdag wat eerder weg kan. Ik eet dus gezellig mee in Vianden.

Tent opzetten hoeft niet, want omdat ik laat zou zijn heb ik nu een hotelkamer. Dat zal even wennen zijn.
 
Goed nieuws en slecht nieuws:
ik kom donderdag al *O*
maar ik moet ook zaterdag al weer terug -O-

Ik neem aan dat de kampeerders altijd een beetje bij elkaar staan, waar is dat op de camping?
index.php
 
Goed nieuws en slecht nieuws:
ik kom donderdag al *O*
maar ik moet ook zaterdag al weer terug -O-

Ik neem aan dat de kampeerders altijd een beetje bij elkaar staan, waar is dat op de camping?
[afbeelding]

Ik ben er woensdagavond al. Blauwe tent. Kom er maar bij staan :)
 
Ben net mijn bedje ingestapt met een vervelende griep. Niet waarschijnlijk dat ik tijdig hersteld ben. Zal dus niet aanwezig zijn.

Heel jammer want was vorig jaar erg leuk, maar is niet anders.

Veel plezier en misschien tot volgend jaar.
 
Ben net mijn bedje ingestapt met een vervelende griep. Niet waarschijnlijk dat ik tijdig hersteld ben. Zal dus niet aanwezig zijn.

Heel jammer want was vorig jaar erg leuk, maar is niet anders.

Veel plezier en misschien tot volgend jaar.
Jammer dat je niet mee kan!

We zien je volgend jaar :W
 
Maar wat een weekend weer. Regen, mist, een onverklaarbare detour door een offroad stukje, we hebben alles weer gezien hoor.

Het was supergezellig en de terugweg vanaf Hasselt naar Eindhoven was kaarsrecht, vol flitspalen, maar om een of andere reden toch prettiger dan die eeuwige A2...
 
Maar wat een weekend weer. Regen, mist, een onverklaarbare detour door een offroad stukje, we hebben alles weer gezien hoor.

Het was supergezellig en de terugweg vanaf Hasselt naar Eindhoven was kaarsrecht, vol flitspalen, maar om een of andere reden toch prettiger dan die eeuwige A2...

Haha die detour. Je nam gewoon de verkeerde afslag: je ging rechts waar je rechtdoor met de bocht mee moest

Verder heerlijk midweekje gehad *O*
 
Bij het skippen van het routepunt in Durbuy had ik tegen de Zumo gezegd: "punt overslaan". Toen is ie gaan rekenen en kwam deze route er uit. Het sloeg helemaal nergens op natuurlijk, want we hadden gewoon op de provinciale weg kunnen blijven....

Die wandelaars keken ook wel even vreemd op!
 
WTF.

Dat Motorstek is een behoorlijk achterhaald fenomeen zeg. -O- Foto's er op gezet maar ik/je kan ze niet zien |(

Dan niet..... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan