zadel zonder bobbel voor PCX '16(maar niet uit het Oosten?)

LJS

Rookie
22 nov 2016
6
0
Dag allen, ja ook ik wil een zadel zonder "bobbel" voor mijn PCX150 uit 2016. Ik heb even wat rondgeneusd op internet maar volgens mij kom ik alleen dit soort zadels tegen uit het Oosten (van de wereld bedoel ik dan: Thailand e.d.)
Is een dergelijk zadel niet ergens in Nederland of elders in Europa te koop?
Of eventueel een zadelaanpassing maar dan wel tegen een redelijke prijs (< € 100)
 
Zo'n bobbel zit er toch niet in? Wel een soort van ruggensteun, maar niet de kenmerkende bobbel als in het oudere model, (exotische exemplaren zie ik ook allemaal met een soort van ruggensteun)
 
Dag Jessedew, ik heb zo'n ouder model nooit live gezien. De ruggensteun op mijn zadel zorgt echter voor hetzelfde probleem als de "bobbel": met mijn lengte en beenlengte kan ik niet verder naar achteren schuiven om zo met (meer) gestrekte benen te kunnen zitten. Die ruggesteun moet er dus uit, worden verschoven naar achteren of ik heb een vervangend (vlak) zadel nodig (maar die zoek ik dan dus bij voorkeur uit Nederland/Europa)
 
jongen hier op het forum doet dat zijn naam is hawkgt ik heb al meerdere zadels bij hem laten aan passen.harder laten maken en laatst voor mijn burgman200 ook de bobbel weg laten halen.hij is vakman Burgman 200
 
Laatst bewerkt:
Dag MTeun-03, OK, heb je ook contactgegevens van hawkgt?
 
Niet zo ervaren op forums en zo, maar net even gekeken en ik denk dat het gelukt is :-)
 
Er is een PCX draadje deel 5 als je daar de vraag stelt of iemand nog een ander zadel heeft heb je wellicht geluk.
Zo ben ik ook aan mijn zadel gekomen zonder de bobbel.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan