Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Het gaat hier om geluidsoverlast.? Want dan mag ik er met mijn elektrische motor toch wel rijden?
 
Zoek dat bord eens op in je theorie boek zou ik zeggen :P

tip: ik heb niet de indruk dat het uitmaakt of je motor op benzine, elek of water rijd.
 
Kan iemand de locatie van die borden op google maps linken?

Omdat je dan deze weg kunt vermijden toch?

Ik help je graag.

full


Het bord staat op de hoek Lekdijk-West met de Zijdeweg. In het plan van de gemeente ga je dus via de Zijdeweg de dijk op/af van/naar de N210.

Zie nou pas dat het bord "verboden te parkeren aan beide zijden van de weg" weg is..


Aan de kant van Schoonhoven, komende van de kant van de veerpont, staat dit interessante bord
full

Zonder toevoeging dat het uitsluitend in het weekend geldt....
Moet je dus maar net weten dat als je verderop rechtsaf slaat, dit de Lekdijk is waar het dan 1,5km later (geen bord) verboden voor motorrijders is...
full



Nader je de Lekdijk van de andere kant op de N216 (en sla je dus linksaf) dan heb je geen bord gezien, want er staat er geen.

Fijn dat ik jou kan helpen je aan de regels te houden.



en de MAG? Leeft die nog? Of "wachten ze nog"? :z
 
Laatst bewerkt:
Zat net achter 2 hele grote groepen race fietsers, begeleidt door 2 motoren en een dikke Jeep die er als blokker achteraan reed.
Meneer was wat afgeleid en beef pontificaal midden op de weg rijden en kwam af en toe wat naar links. Tot ie door had dat ik er toch echt voorbij wilde. Ipv met 30 de hele dijk file te rijden.
Goed bezig mannen!

De wielrenners zelf waren wel alert en correct, misschien kregen ze via een oortje te horen dat er toch iemand aankwam.
 
Laatst bewerkt:
Het blijft natuurlijk een moeilijke zaak en zolang er motorrijders zijn die zich niet weten te gedragen en zich niet kunnen voorstellen hoe het is om daar te wonen, zullen we steeds meer afsluitingen gaan zien.

Het aantal motoren neemt toe en darmee ook relatief het aantal hufters.

Ik ga dit weekend een paar uurtjes langs de dijk zitten en turven.
 
Het blijft natuurlijk een moeilijke zaak en zolang er motorrijders zijn die zich niet weten te gedragen en zich niet kunnen voorstellen hoe het is om daar te wonen, zullen we steeds meer afsluitingen gaan zien.

Het aantal motoren neemt toe en darmee ook relatief het aantal hufters.

Ik ga dit weekend een paar uurtjes langs de dijk zitten en turven.
Apart om te zien hoe bij de ene groep een groepsaanpak wordt geccepteerd nav gedragingen van enkelen, en bij een ander niet. Ziekelijk haast, zou ik zeggen.

Het is niet moeilijk, juist simpel. Pik de doerakken er uit, dan zijn algemene verboden niet nodig.

Turf je ook ff wangedrag van andere gebruikers? :t
 
Ik snap ook niet wat daar zo moeilijk aan is om daar een paar keer per jaar te gaan staan als plietsie?
Dan worden mensen al voorzichtiger.
 
Dan moet je dus bij de politiek zijn.

Het wordt tijd dat fimpjes van wangedrag als bewijs mogen worden gebruikt.
 
juist,lekker elkaar erbij naaien, perfect :N ,laat dat ff aan de pliessie over aub
 
Mensen met boter op het hoofd hier?

De discussie gaat over een mooie route welke wordt afgesloten als gevolg van wangedrag van een kleine minderheid.
Dus komt er een roep om het aanpakken van die motortokkies en hoe wil je dat dan doen?

Het duurt niet lang meer of er staan camerapalen met camera's die een resolutie hebben van 35 megapixels. Daarmee kun je heel ver inzoomen en het kenteken op honderden meters afstand goed lezen.

Mij mogen ze filmen, geen enkel probleem.
 
De vraag is natuurlijk of dit stuk mooi Nederland wordt afgesloten door de wangedragingen van een kleine minderheid, of dat het komt door de perseptie van de omwonenden. Het antwoord ligt ergens in het midden. Ook al zou 100% van de motorrijders zich gedragen zouden nog steeds tal van mensen klagen denk ik.
 
Mensen met boter op het hoofd hier?

De discussie gaat over een mooie route welke wordt afgesloten als gevolg van wangedrag van een kleine minderheid.
Dus komt er een roep om het aanpakken van die motortokkies en hoe wil je dat dan doen?

Het duurt niet lang meer of er staan camerapalen met camera's die een resolutie hebben van 35 megapixels. Daarmee kun je heel ver inzoomen en het kenteken op honderden meters afstand goed lezen.

Mij mogen ze filmen, geen enkel probleem.


Mij mogen ze ook filmen(liever niet) maar dan wel politie ,en niet een of andere jojo
 
Terug
Bovenaan Onderaan