Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Getekend!

Ik reed afgelopen week nog over de Waaldijk bij Oosterhout/Nijmegen. Ontzettend jammer dat deze dijk in de zomer is afgesloten. Al zag je daar natuurlijk behoorlijke idioten die levensgevaarlijke stunts uithaalden tussen de vele fietsers.
 
stop dan ook eens met herriepijpen mensen. En spreek de mensen met herrie pijpen erop aan.


full

full
 
Je hoopt natuurlijk dat zo'n petitie iets gaat uithalen, maar ik vrees dat de ambtenarij er de kont mee afveegt.
 
Je hoopt natuurlijk dat zo'n petitie iets gaat uithalen, maar ik vrees dat de ambtenarij er de kont mee afveegt.
Dat is misschien wel zo Han, maar niet gesproken is ook af.
Als wij niks laten horen zitten we allemaal lekker thuis, achter de geranium te klagen dat we niet lekker over een dijkje kunnen rijden.
Dus teken en laat in ieder geval je stem horen.
Wat ze in Den Haag ermee doen weet ik ook niet, maar ik wil gewoon lekker, over de dijkjes kunnen rijden, met mijn SV. Met dB-killer, en op normaal niveau.
:] :] *O* :t
 
getekend

is toch van de zotte, als die bureau-ratten de hele groep over één kam scheert..
wellicht lachen ze in den haag om deze actie, maar het laat ze wel zien dat dit niet juist is... :N

en nu weer door :] :t

Gr.
Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
getekend

is toch van de zotte, als die bureau-ratten de hele groep over één kam scheert..
wellicht lachen ze in den haag om deze actie, maar het laat ze wel zien dat dit niet juist is... :N

en nu weer door :] :t

Gr.
Lonewulf

Dat moet ook juist als je zo'n verbod in wilt stellen. Eertst een groep zwartmaken met media offensieven (propaganda) enz, om de grote meute met zich mee te krijgen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan