Gsxr 600 2009 meer geluid, maar hoe?!

Alex93

MF'er
10 mei 2011
225
0
Hallo,

Ik heb een gsxr 600 uit 2009 met een yoshi slip on uitlaat. De db killer is eruit maar vind hem nog bescheiden geluid maken.

Mijn vraag is nu, wat moet er voor zorgen dat ik een wat mooier, feller, hoogtoeriger, geluidje krijg?

Alvast bedankt!
 
Probleem is vaak niet die pijp maar degene die aan het gas zit te jengelen.

Maar vaak zit er een overeenkomst in de bedoelde gasstand, en een open uitlaat systeem.

Iemand met een open uitlaatsysteem heeft meestal ook een gasstand die wat verder open staat als een bestuurder met een normaal uitlaatsysteem.
 
Er zijn er ook heel veel die een open uitlaat monteren omdat die standaard dingen er niet uitzien.

Of omdat ze een mooier geluid willen, hoeft lang niet altijd hard en asociaal te zijn.

Er zijn ook van die kansloze rukkers die steeds in de toerenbegrenzer jengelen of altijd in de eerste of tweede versnelling rijden, en die veroorzaken met standaard uitlaat net zo veel overlast als met een open uitlaat.

Alleen kan ik vanaf mijn toetsenbord het verschil niet zien.
 
Laatst bewerkt:
Geen oordopjes meer dragen en tijdens het rijden heel hard BWAAAAPPBWAAAAPAPPPVROOEEEEEMVROWWWWMBWAAAAAAPKNEETTEERKNEETTEERKNALKNALBWAAAAP in je helm schreeuwen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan